Sain aprilipäivänä tosi vähän ruokaa ruoka-apusta!
taisi olla aprillipila koko jako, mutta sain vain butter chicken-aterian salaattia limettej ja 1,5 kg kasvislasagnea ja majoneesin, sekä piirakoita
tämä oli kyllä vitsi koko annos ja piti palella melkein tunti tuolla ulkona!
Kommentit (16)
Kyllähän tuolla ruokamäärällä elät jo monta päivää. En ymmärrä, että jos saa ilmaiskesi ruokaa, niin siitäkin pitää valittaa.
Vierailija kirjoitti:
siis saitko ne ruuat ihan ilmaseksi, tekemättä muuta kuin seisoskelit jonossa? mulle kans
tietenkin ja pitkäpåerjantaina on kans jako ja ensi viikolla varmaan paljon pääsiäisherkuja jospa saisi karitsan paistin! suomipojat kun ottaa mieluummin makkaran kuin karitsaaa, koska ne on niin tyhmiä
Valittaa ruoka-apusta.
Ei ihme ettei ole saanut töitä, jos on hakenutkaan.
noidenhan pitää vain täydentää sun itse ostamaasi ruokaa. ja vain tiukassa paikkaa, ei vakituisena. ilmaista, huh- vain seisoo saa lounaan. tajuu noi on äärihätätilaan. ensin budjetoit omat rahasi tasapuolisesti velvoitteiden jälkeen. et kai nyt joka viikko tai edes kuukausi mene tuonne.
Vierailija kirjoitti:
Valittaa ruoka-apusta.
sun "Apusta" kertookin mikä oot, ota kapusta käteen ja kumauta sillä aivoos, jos jäsentyy hilut siellä.
Vierailija kirjoitti:
noidenhan pitää vain täydentää sun itse ostamaasi ruokaa. ja vain tiukassa paikkaa, ei vakituisena. ilmaista, huh- vain seisoo saa lounaan. tajuu noi on äärihätätilaan. ensin budjetoit omat rahasi tasapuolisesti velvoitteiden jälkeen. et kai nyt joka viikko tai edes kuukausi mene tuonne.
käyn 2 kertaa viikossa ja 2 kertaa on ilmaislounas ja joka päivä ilmainen aamupala. ja matkaa on vain 300 metriä
tv Anderson
Tuollahan elää yksi ihminen ainakin viikon ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valittaa ruoka-apusta.
sun "Apusta" kertookin mikä oot, ota kapusta käteen ja kumauta sillä aivoos, jos jäsentyy hilut siellä.
INHOAN SUA.
Juuri sain ruokalähetyken Amazonilta. Mukava maistella saksalaisia pataruokia, lihaa, suklaamysliä ja palanpainikkeeksi Amazon crema kahvia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
käyn 2 kertaa viikossa ja 2 kertaa on ilmaislounas ja joka päivä ilmainen aamupala. ja matkaa on vain 300 metriä
tv Anderson
lopeta. opettele käyttämään niitä pieniä tukiasi, toi ruokajakelu vain äärijoskus-kovin tilapäinen hätä-
miksi? jokainen saa sieltä hakea ruokkaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
siis saitko ne ruuat ihan ilmaseksi, tekemättä muuta kuin seisoskelit jonossa? mulle kans
tietenkin ja pitkäpåerjantaina on kans jako ja ensi viikolla varmaan paljon pääsiäisherkuja jospa saisi karitsan paistin! suomipojat kun ottaa mieluummin makkaran kuin karitsaaa, koska ne on niin tyhmiä
Aika hyvin osaat jo suomeksi vittuilla.
Vierailija kirjoitti:
miksi? jokainen saa sieltä hakea ruokkaa!
Jos teillä mahdollisuus suinkin pärjätä niillä tukimuodoillanne, ja osaatte budjetoida pakolliset menot ja omat menot kuten ruoka, niin niitä käytetään ensin ja ne riittää jos tahtotilaa on käyttää oikein ja osaavasti. Monellakaan vähävaraisella ei ole ikinä ollut esim. luottotiedoissaan ongelmia, ei edes maksumuistutusta.
Nuo ilmaisjakelut ovat juurikin kun iskee suurin hätä. Tilapäinen , kertaluontoinen apu. Silloin on ollut poikkeuskuluja, sairautta, kodinkone rikki, hankinta jne.
Jää niille oikeasti tilapäiseen pulaansa hakevalle. Siksi.