Miksi täällä ei saa keskustella edes muodista...?
Tää on oikeasti ihan typerä palsta nykyään!
Ajattelin että olis hauskaa listata hassuja muotivillityksiä eri vuosikymmeniltä ja naureskella niille hyväntahtoisesti. Kertoa ehkä, mitä itsekin on joskus niistä pitänyt, ja nykyään ihmettelee miksi.
Ei se ole mitään haukkumista, jos kaikki ei ole omaan makuun.
Kaikkea vihamielistä paskaa täällä saa kuitenkin jauhaa päivästä toiseen ihan vapaasti!
Kommentit (5)
Ihmettelin ihan samaa. Ainakaan itse en nähnyt siinä mitään pahaa tai loukkaavaa. Oli asiallinen keskustelu.
Olen itsekin yrittänyt tehdä tänne aloituksia hyvin kevyistä ja hassuistakin asioista. Poistuvat aina. Alkaa tympiä, kun mistään tavallista ei saa keskustella, mutta joku virpomiseen liittyvä ketju saa olla, vaikka on täynnä toinen toistaan asiattomampaa shaibaa.
Joo mua harmittaa kun mä olin just kirjoittanut pitkän kommentin jossa kävin läpi ns. Omia muotimokia ja sitten kun lähetin sen niin tuli ilmoitus, että ketju poistettu. Tein sen aloituksen, vein koiran ulos, istuin mukavasti kommentoimaan ja muistelemaan... Ja puf! T: AP
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelin ihan samaa. Ainakaan itse en nähnyt siinä mitään pahaa tai loukkaavaa. Oli asiallinen keskustelu.
Onkohan täällä joku ilonpilaaja ilmiantamassa tahallaan kivat jutut?
Mutta miksi mode poistaa ne jos mitään ei ole?
Mä en ehtinyt lukea siitä keskustelusta yhtäkään kommenttia, joten en yhtään tiedä miksi se poistui.