Ole hyvä äläkä taputtele raskausvatsaani!
Kehoni ei ole maagisesti muuttunut yleiseksi omaisuudeksi vain koska olen raskaana. Minulla on edelleen itsemääräämisoikeus kehoani kohtaan enkä pidä röyhkeästä kosketuksesta johon en ole antanut lupaa. Joten pidäpä ne käpäläsi kiltisti poissa vatsaltani. Kiitos!
Kommentit (114)
En koskis pitkällä tikullakaan :O
Kuka tuollaista tekee :O?
Minua ei ainakaan tippaakaan kiinnosta tai miellytä kenenkään möhömaha, saati että alkaisin sitä hiplaamaan. Yäk.
Ok. Koita rauhoittua.
Mua ei häirinny vatsan silittely tai taputtaminen yhtään. Mutta ihmiset on tosiaan hyvin erilaisia tuon oman tilansa suhteen. Toiset ei siedä kosketusta ja toiset taas pitävät siitä, että kosketetaan.
Pidätkö halaamisesta? Siitä, että joku tavatessaan silittää sinua vaikka hartiasta ja sanoo "onpa hauska nähdä" tms.? Itse tuppaan tekemään näin... sori siitä.
Kohteliasta on kysyä ensin. Ei kenenkään vartaloon saa noin vain kajota.
Vierailija kirjoitti:
Ok. Koita rauhoittua.
Mua ei häirinny vatsan silittely tai taputtaminen yhtään. Mutta ihmiset on tosiaan hyvin erilaisia tuon oman tilansa suhteen. Toiset ei siedä kosketusta ja toiset taas pitävät siitä, että kosketetaan.
Pidätkö halaamisesta? Siitä, että joku tavatessaan silittää sinua vaikka hartiasta ja sanoo "onpa hauska nähdä" tms.? Itse tuppaan tekemään näin... sori siitä.
Halaan ainoastaan oikein hyviä ystäviäni ja perheenjäseniäni. Kenelläkään ei ole oikeutta koskea toiseen ihmiseen ilman lupaa. Ap
Vierailija kirjoitti:
En koskis pitkällä tikullakaan :O
Hyvä :) Ap
Mua ei häiritse, tosin kyllä monet tajus kysyä saako kokeilla. En myöskään ymmärrä mitä kokeiltavaa siinä edes on ? :D Muiden mahoihin ei ole itselläni tarvetta koskea luvan kanssa tai ilman.
Vierailija kirjoitti:
Kuka tuollaista tekee :O?
Minua ei ainakaan tippaakaan kiinnosta tai miellytä kenenkään möhömaha, saati että alkaisin sitä hiplaamaan. Yäk.
Yllättävän monet. Ystävät, puolitutut, perheenjäsenet, jotkut täysin tuntemattomat vanhemmat naisihmiset. Erään oppilaani äiti vaan ojensi kätensä ja alkoi tunnustella mahani muotoa lupaa kysymättä. Ei tajunnut lopettaa edes kun kavahdin taaksepäin selvästi ärtyneen näköisenä. Ap
Olen aloittajan kanssa samoilla linjoilla. En pidä, että ihmiset tuppaavat käsiksi. En pidä halaamisesta, enkä siitä, että vieras ihminen tarttuu esim. käteen kiinni.
Raskausvatsani oli erityisesti rauhotettu, eikä siihen ollut vara kajota.
En vain pidä tuollaisista tuttavallisuuksista.
Hyi. :( ja sitten vielä jos siitä sanoo, että älä nyt helvetti koske minuun ilman lupaa, niin vedetään huulet maireaan hymyyn ja ollaan että oooooi kun söpöä, niin ne hormonit muuttaa ihmistä, tuitui! AAAAAARRRHHG
Mutta kun se on niin nätti ja houkuttelevan pyöreä :/
Mikä siinä on niin pahaa? Eivät ne ole sinun hipelöinnistä kiinnostuneita vaan siitä pienestä vauvasta ja uuden elämän ja syntymän ihmeestä. Yleensä nainen raskaushormonien myötä 'pehmenee', sinulla sitä näemmä ei ole käynyt.
Vierailija kirjoitti:
Hyi. :( ja sitten vielä jos siitä sanoo, että älä nyt helvetti koske minuun ilman lupaa, niin vedetään huulet maireaan hymyyn ja ollaan että oooooi kun söpöä, niin ne hormonit muuttaa ihmistä, tuitui! AAAAAARRRHHG
Hahah en kestä :DD hitto jos joku ois tehny mulle noin XD "voi mikä leijona emo oletkaan!"
Siis tuo on sellainen asia,joka mua suorastaan vituttaa. Tullaan hipeltämään ja sen pitäis olla ok? Baarissa jos joku tulee vaan iholle yhtäkkiä saa usein nyrkistä..
Mä tykkään halailla miestäni,lapsia ja muitakin läheisiä, mutta raskausmahaa ei tarvii kyllä vieraiden lääppiä. Se on jopa ihan mukavaa kun mies masua silittelee ja lapset kokeilee liikkeitä vatsapeitteiden läpi, mutta kun joku tuttu hyökkää esim kaupassa lässyttämään ja kokeilemaan ja päivittelemään vatsan koostumusta,niin heti alkaa ohimosuoni sykkiä. Eikä kyse ole mistään tervehdyksestä..Silloin kun en ole raskaana,kukaan ei vatsaan edes yritä koskea. Eli ihan eri asia esim tuo olkapään silitys,kun näkee jonkun ystävän.
En ole ollut raskaana, mutta tuntuu todella oudolta, että ihmiset koskettelevat jopa lähes tuntemattomien raskausvatsoja. Oksettavaa, kun joku keski-iän ylittänyt ukkeli/akkeli yrittää taputella nuoren naisen vatsaa. Vaikuttaa lähinnä seksuaaliselta häirinnältä.
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun se on niin nätti ja houkuttelevan pyöreä :/
Tämä! Mutta se vasta saattaisi olla epämukavaa jos miehenä menisi tunnustelemaan :D
t. raskausfetissimies
Periaatteessa vois kosketella miesten palleja koska siellähän on tulevia vauvanalkuja.
Seuraavan kerran kun joku tulee taputtelemaan tarraa tissistä kiinni:) ja jos vastapuoli on et öööö niin perustele että yhtä epämielyttävältä sinusta tuntuu kun vatsaa tullaan koskemaan ilman lupaa, vaikka siellä onkin vauva. Olen nyt viimeisilläni ja pari tuttua vain töissä tuli selittelemään mahaa ilman lupaa, eikä se haitannut:) mutta jos joku täysin tuntematon tulisi esim kaupassa selittämään mahaa, niin varmasti alkaisin puristelemaan sen tissejä!
Taputtele sinä toisen suklaa-/olutvatsaa. Voi miten ihana röllykkä sulla on, onko tullu taas parikiloa lisää. Sinä se vain pulskistut! :D