Ole hyvä äläkä taputtele raskausvatsaani!
Kehoni ei ole maagisesti muuttunut yleiseksi omaisuudeksi vain koska olen raskaana. Minulla on edelleen itsemääräämisoikeus kehoani kohtaan enkä pidä röyhkeästä kosketuksesta johon en ole antanut lupaa. Joten pidäpä ne käpäläsi kiltisti poissa vatsaltani. Kiitos!
Kommentit (114)
Vierailija kirjoitti:
V
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillekin näyttää olevan isokin ongelma että ap ei tykkää vatsansa taputtelusta?
Olisiko kyseessä huono omatunto kun on menty taputtelemaan raskausmahoja miettimättä, onko se soveliasta. Näistä asioista kun eivät useimmat puhu, kun ajatellaan että kaikkea pitää sietää raskauden takia. Ap
Ei olisi. Minusta olet varsin pikkumainen. Ketään ei kiinnosta iso paskamahasi
Todellakin toivoisin ettei kiinnostaisi niin saisin olla taputteluilta rauhassa. "Isosta paskamahasta" olet muuten sinäkin tullut, mutta ikävä kyllä nimenomaan paskana :( Ap
Sanoo äpärän äiti. Primadonna.
Äpärä on halventava nimitys avioliiton ulkopuolella syntyneestä lapsesta. Mistä päättelet että lapseni olisi äpärä? Ap
Tiesin sen vitun näsäviisastelija. Onko sun pakko takertua joka sanaan? Mahdat olla rasittavaa seuraa.
Voin toki olla. Onneksi sinun ei tarvitse viettää aikaa kanssani. Ap
Älä sitten vastaile koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
V
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillekin näyttää olevan isokin ongelma että ap ei tykkää vatsansa taputtelusta?
Olisiko kyseessä huono omatunto kun on menty taputtelemaan raskausmahoja miettimättä, onko se soveliasta. Näistä asioista kun eivät useimmat puhu, kun ajatellaan että kaikkea pitää sietää raskauden takia. Ap
Ei olisi. Minusta olet varsin pikkumainen. Ketään ei kiinnosta iso paskamahasi
Todellakin toivoisin ettei kiinnostaisi niin saisin olla taputteluilta rauhassa. "Isosta paskamahasta" olet muuten sinäkin tullut, mutta ikävä kyllä nimenomaan paskana :( Ap
Sanoo äpärän äiti. Primadonna.
Äpärä on halventava nimitys avioliiton ulkopuolella syntyneestä lapsesta. Mistä päättelet että lapseni olisi äpärä? Ap
Tiesin sen vitun näsäviisastelija. Onko sun pakko takertua joka sanaan? Mahdat olla rasittavaa seuraa.
Voin toki olla. Onneksi sinun ei tarvitse viettää aikaa kanssani. Ap
Älä sitten vastaile koko ajan.
Sinun ei ollut mikään pakko tulla tähän ketjuun. Olet myös vapaa poistumaan. Enempää aikaa en aio sinuun tuhlata. Ap
Mistä te näitä vatsantaputtelijoita löydätte? Minä olen ollut useamman kerran raskaana enkä ole koskaan tavannut sellaista ihmistä, joka olisi tullut sitä taputtelemaan eikä minun päähäni pälkähtäisi koskaan taputella kenenkään vatsaa.
Onko tämä joku uusi vai paikallinen ilmiö?
Miten voisinkaan,enhän edes tiedä osoitettasi (...äläkä vaan missään taputtelunhaluamistarkoituksessa anna osoitettasi ! Ilmoitan näet sinulle tässä jo näin etukäteen, etten aio vaivautua tulemaan.)
Toivotan sinulle vain :hyvää jatkoa !
Sanotko näin tekeville suoraan että älä koske? Kyllähän sen nyt näkee kun se käsi on sieltä tulossa ja voit perääntyä?
Mun raskausvatsaani koski muutama mummon kun olin töissä, enkä pahastunut siitä, mutta ymmärrän jos joitakin se ärsyttää. Siinä tapauksessa voi sanoa suoraan että en halua että kosket, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Sanotko näin tekeville suoraan että älä koske? Kyllähän sen nyt näkee kun se käsi on sieltä tulossa ja voit perääntyä?
Mun raskausvatsaani koski muutama mummon kun olin töissä, enkä pahastunut siitä, mutta ymmärrän jos joitakin se ärsyttää. Siinä tapauksessa voi sanoa suoraan että en halua että kosket, kiitos.
Tietysti voi sanoa. Toivoisin vain etteivät ihmiset automaattisesti olettaisi taputtelun olevan ok. Ap
Olkohan se joku tiedelehti, jossa oli juuri näistä sopivista kosketuskohdista. Läheisille sallitaan aivan eri kohtien kosketukset ja sallitut ja kielletyt alueet ovat eri sukupuolilla erit.
Enpä muista , että siinä olisi erikseen raskausvatsaa mainittu, mutta minusta olisi todella outoa sen taputtelu.
Vierailija kirjoitti:
Mistä te näitä vatsantaputtelijoita löydätte? Minä olen ollut useamman kerran raskaana enkä ole koskaan tavannut sellaista ihmistä, joka olisi tullut sitä taputtelemaan eikä minun päähäni pälkähtäisi koskaan taputella kenenkään vatsaa.
Onko tämä joku uusi vai paikallinen ilmiö?
Olet ollut onnekas :) Minua on taputeltu kai siksi että vatsani on aika iso, ja toisekseen olen kuulemma kiltin ja sydämellisen näköinen. Olenkin kiltti ja mukava ihmisille noin ylipäätään, mutta en vaan pidä ylimääräisestä koskettelusta, erityisesti niin henkilökohtaiselle alueelle kuin vatsani. Ap
Sinne vauvamasuun on valunut mieslihasta maitia. Siksi se pullottaa ja ihmiset haluavat paijata.
Ihmiset haluaisivat kätellä tuota kohdussa kasvavaa vauvaa mutta siveellisyyskäsitykset estävät sen. Tyytyvät taputtelemaan sen sijaan.
Vierailija kirjoitti:
Sinne vauvamasuun on valunut mieslihasta maitia. Siksi se pullottaa ja ihmiset haluavat paijata.
Jostain syystä tämä viesti tuntuu todella, todella väärältä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset haluaisivat kätellä tuota kohdussa kasvavaa vauvaa mutta siveellisyyskäsitykset estävät sen. Tyytyvät taputtelemaan sen sijaan.
En ole varma vittuiletko, mutta tuo mielikuva vauvan kättelystä on hauska :) Ap
Vierailija kirjoitti:
Olkohan se joku tiedelehti, jossa oli juuri näistä sopivista kosketuskohdista. Läheisille sallitaan aivan eri kohtien kosketukset ja sallitut ja kielletyt alueet ovat eri sukupuolilla erit.
Enpä muista , että siinä olisi erikseen raskausvatsaa mainittu, mutta minusta olisi todella outoa sen taputtelu.
Tämä on mielenkiintoista! Löytyisiköhän artikkeli jostain? Itse olen kyllä todella valikoiva kosketuksen suhteen. Inhoan jo sitä jos joku istuu bussissa niin lähelle että tunnen hänen reitensä omaani vasten. Se tuntuu ahdistelulta. Ap
Outoa porukkaa tässä ketjussa. Saako muiden perseitäkin tulla taputtelemaan kun mua ne kiinnostaa? On kyllä ihmeen primadonnia ne, joita ei saa vähän kähmiä. Eihän se edes satu, jos hellästi taputtaa.
Tulevatko vieraat useinkin koskemaan raskausmahaa? Olen vielä niin alussa raskaana, että mahaa ei juurikaan näy, joten toistaiseksi olen saanut olla rauhassa vierailta ihmisiltä. Anoppi sen sijaan on taputellut mahaa jo usemman kerran, mikä tuntuu todella ahdistavalta ja tunkeilevalta. Hän on muuten todella mukava, joten en ole kehdannut sanoa, että mahan taputtelu tuntuu häiritsevältä. Omille vanhemmilleni ei tulisi mieleenkään tehdä tuollaista, joten järkytyin pahasti, kun anoppi ensimmäisen kerran kävi mahan kimppuun. En ymmärrä, miksi mahan koskeminen olisi yhtään sallitumpaa raskausaikana kuin muutenkaan. Voiko oma isäni käydä leikillisesti puristamassa mieheni palleja, kun sieltä on todistetusti saatu lapsi aikaan? Tuntuisi varmaan suunnilleen yhtä järkevältä.
Vierailija kirjoitti:
Tulevatko vieraat useinkin koskemaan raskausmahaa? Olen vielä niin alussa raskaana, että mahaa ei juurikaan näy, joten toistaiseksi olen saanut olla rauhassa vierailta ihmisiltä. Anoppi sen sijaan on taputellut mahaa jo usemman kerran, mikä tuntuu todella ahdistavalta ja tunkeilevalta. Hän on muuten todella mukava, joten en ole kehdannut sanoa, että mahan taputtelu tuntuu häiritsevältä. Omille vanhemmilleni ei tulisi mieleenkään tehdä tuollaista, joten järkytyin pahasti, kun anoppi ensimmäisen kerran kävi mahan kimppuun. En ymmärrä, miksi mahan koskeminen olisi yhtään sallitumpaa raskausaikana kuin muutenkaan. Voiko oma isäni käydä leikillisesti puristamassa mieheni palleja, kun sieltä on todistetusti saatu lapsi aikaan? Tuntuisi varmaan suunnilleen yhtä järkevältä.
Tämä juuri on pointtini. Raskaus ei poista ihmisen itsemääräämisoikeutta omaan ruumiiseensa. Mutta ketjun ilkeät tyypit kai tykkäävät kiusata muuten vaan. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä juuri on pointtini. Raskaus ei poista ihmisen itsemääräämisoikeutta omaan ruumiiseensa. Mutta ketjun ilkeät tyypit kai tykkäävät kiusata muuten vaan. Ap
Tämä palstahan on nykyään pullollaan nuppivikaisia, joiden ainoa ilo elämässä on toisten mielen pahoittaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä palstahan on nykyään pullollaan nuppivikaisia, joiden ainoa ilo elämässä on toisten mielen pahoittaminen.
Siltä näyttää. Vielä pari vuotta sitten täällä oli oikeasti hauskaa eikä porukka ollut niin tolkuttoman ilkeää. Mitähän on tapahtunut? Ap
Miksi ihmeessä ette saa sanotuksi, että taputtelu ei tunnu kivalta?
Ja toiseksi, käykääpä te anoppienne ja muiden vatsantaputtelijoiden mahan kimppuun ihastelemaan, että voivoikun on kivatämmöinen pikkumassu...
Hups, kännykkä pykii lainausten kanssa, pyydän anteeksi. Ap