Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ole hyvä äläkä taputtele raskausvatsaani!

Vierailija
03.06.2016 |

Kehoni ei ole maagisesti muuttunut yleiseksi omaisuudeksi vain koska olen raskaana. Minulla on edelleen itsemääräämisoikeus kehoani kohtaan enkä pidä röyhkeästä kosketuksesta johon en ole antanut lupaa. Joten pidäpä ne käpäläsi kiltisti poissa vatsaltani. Kiitos!

Kommentit (114)

Vierailija
21/114 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

*silittämään

Vierailija
22/114 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun se on niin nätti ja houkuttelevan pyöreä :/

Niin on rantapallokin. Taputtele sitä. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/114 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taitaa Olla autisti.

Vierailija
24/114 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Periaatteessa vois kosketella miesten palleja koska siellähän on tulevia vauvanalkuja.

Ai miehetkö niitä naisten mahoja sörkkii?

En usko.

Vierailija
25/114 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä on niin pahaa? Eivät ne ole sinun hipelöinnistä kiinnostuneita vaan siitä pienestä vauvasta ja uuden elämän ja syntymän ihmeestä. Yleensä nainen raskaushormonien myötä 'pehmenee', sinulla sitä näemmä ei ole käynyt.

Raskausvatsani on osa kehoani, ja kehooni ei kosketa ilman lupaa. Jos se olisi pulteilla kiinnitettävä pallo niin asia olisi eri, koska se ei olisi osa minua. Mitä tekemistä luonteen pehmeydellä on henkilökohtaisen koskemattomuuden kanssa? Ap

Vierailija
26/114 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voivoi lapsipieni, tulet kokemaan vielä paljon muutakin (todennäköisesti sinua häiritsevää) uutta sen vauvan syntymän myötä. Ja siinä vaiheessa ehkä huomaat sen että kyse ei ollut sinun lääppimisestä, vaan aidosta kiinnostuksesta syntyvää uutta pientä kohtaan. Sulle voi olla kova paikka kun kätilö tai lastenhoitaja tulee synnärillä ottamaan tissistäsi kiinni ja laittaa sen vauvan suuhun. Mutta siinäkään ei ole kyse sinun lääppimisestä, vaan siitä että lapsesi oppiisyömään ja sinä syöttämään häntä, ja hoitajan työstä. Kannattaa tajuta jo etukäteen että vaikket sinä ole kiinnostunut muista, niin monet ulkopuoliset ovat kiinnostuneita muista, varsinkin pienistä vauvoista ja lapsista. Höllää vähän, niin elämä on nyt ja varsinkin tulevaisuudessa huomattavasdti helpompaa. Sitäpaitsi joku päivä voitkin tarvita sitä ulkopuolista apua ihan keneltä tahansa.

Vierailija
27/114 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap taitaa Olla autisti.

Kyllä, oikein meni. Mutta tiedän myös monia ei-autisteja jotka inhoavat röyhkeää koskettelua. Oikeus omaan kehoon kuuluu kaikille. Ap

Vierailija
28/114 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta sitä loukkaannutaankin. Tämä sukupolvi on naurettava.

Vierailija
29/114 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voivoi lapsipieni, tulet kokemaan vielä paljon muutakin (todennäköisesti sinua häiritsevää) uutta sen vauvan syntymän myötä. Ja siinä vaiheessa ehkä huomaat sen että kyse ei ollut sinun lääppimisestä, vaan aidosta kiinnostuksesta syntyvää uutta pientä kohtaan. Sulle voi olla kova paikka kun kätilö tai lastenhoitaja tulee synnärillä ottamaan tissistäsi kiinni ja laittaa sen vauvan suuhun. Mutta siinäkään ei ole kyse sinun lääppimisestä, vaan siitä että lapsesi oppiisyömään ja sinä syöttämään häntä, ja hoitajan työstä. Kannattaa tajuta jo etukäteen että vaikket sinä ole kiinnostunut muista, niin monet ulkopuoliset ovat kiinnostuneita muista, varsinkin pienistä vauvoista ja lapsista. Höllää vähän, niin elämä on nyt ja varsinkin tulevaisuudessa huomattavasdti helpompaa. Sitäpaitsi joku päivä voitkin tarvita sitä ulkopuolista apua ihan keneltä tahansa.

Terveydenhoidon ammattilaisen kosketus on ihan hiukan eri asia kuin tuntemattoman tai puolitutun vatsaa lääppivä kämmen. Älä lässytä.

Vierailija
30/114 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen henkilökohtaista reviiriä pitää kunnioittaa vaikka kuinka olisi ihanaa kosketella toisen mahaa. Itse en tykkää halaillakaan muuta kuin lapsia ja miestä. Eikä tulis mieleenkään kosketella muita ilman kysymistä. En halua loukata ketään. Jos kysyykin niin kehtaako toinen kieltäytyä? Voihan sitä ihailla kauempaa ja sanoa että näytät kauniilta.

Vierailija
31/114 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikesta sitä loukkaannutaankin. Tämä sukupolvi on naurettava.

Mikä sukupolvi? Olen yli kolmekymppinen. Ap

Vierailija
32/114 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on saanu oma mies koskea ihan vapaasti ilman lupaa (olen kieltänyt jos on tuntunut herkältä/pahalta) sekä omat perheenjäsenet/sukulaiset (äiti, sisko, kummi, täti...) Edellä mainitut jopa kysyneet luvan tutustua mahan läpi vauvan liikkeisiin. 

Anoppi puolestaan ei kuuntele minkäänlaisia kieltoja saati kysele lupia. Ennen olin hänen silmin ihan kaamea miniä, nyt yhtäkkiä olen, tai siis mahani on aivan ihana ja vapaasti kosketeltavissa. hyi h***o sitä teennäisyyttä. Ja ihan sama mitä teen niin menee "hormoonien piikkiin" ARGHT.

Vierailija
33/114 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole hyvä äläkä katso minua! Naamani ei ole muuttunut yleiseksi omaisuudeksi vain koska olen kaunis.

Vierailija
34/114 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tod ala käpälöidä tiineen mamman vatsaa, edes tutunkaan. En vaikka pyytäisi.

M

Vierailija
35/114 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap taitaa Olla autisti.

Kyllä, oikein meni. Mutta tiedän myös monia ei-autisteja jotka inhoavat röyhkeää koskettelua. Oikeus omaan kehoon kuuluu kaikille. Ap

No enpä ihmettele. Taitaa olla sulla joku yliherkkyys siinä riesana.

Vierailija
36/114 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se oli pelkästään mukavaa. Ei häirinnyt. Tietenkään kukaan ventovieras ei sentään tullut koskettelemaan.

Vierailija
37/114 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskausvatsa on muutenki nii ruma ni miks ihmiset ees taputtelee niitä

Vierailija
38/114 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok. Koita rauhoittua.

Mua ei häirinny vatsan silittely tai taputtaminen yhtään. Mutta ihmiset on tosiaan hyvin erilaisia tuon oman tilansa suhteen. Toiset ei siedä kosketusta ja toiset taas pitävät siitä, että kosketetaan.

Pidätkö halaamisesta? Siitä, että joku tavatessaan silittää sinua vaikka hartiasta ja sanoo "onpa hauska nähdä" tms.? Itse tuppaan tekemään näin... sori siitä.

Halaan ainoastaan oikein hyviä ystäviäni ja perheenjäseniäni. Kenelläkään ei ole oikeutta koskea toiseen ihmiseen ilman lupaa. Ap

Muhun ei saa koskea ilman lupaa! Mun keho on mun temppeli! Jumalauta ämmä sä oot niin rasittava. Valita sitten kun joku alkaa hakkaa sun raskausmahaa. Tai edes kiellä ennenkun kerkee koskea. Mitä sä täällä vingut?

Vierailija
39/114 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano tuo ap niille lääppijöille, mitä sä täällä vikiset :D

Vierailija
40/114 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok. Koita rauhoittua.

Mua ei häirinny vatsan silittely tai taputtaminen yhtään. Mutta ihmiset on tosiaan hyvin erilaisia tuon oman tilansa suhteen. Toiset ei siedä kosketusta ja toiset taas pitävät siitä, että kosketetaan.

Pidätkö halaamisesta? Siitä, että joku tavatessaan silittää sinua vaikka hartiasta ja sanoo "onpa hauska nähdä" tms.? Itse tuppaan tekemään näin... sori siitä.

Halaan ainoastaan oikein hyviä ystäviäni ja perheenjäseniäni. Kenelläkään ei ole oikeutta koskea toiseen ihmiseen ilman lupaa. Ap

Muhun ei saa koskea ilman lupaa! Mun keho on mun temppeli! Jumalauta ämmä sä oot niin rasittava. Valita sitten kun joku alkaa hakkaa sun raskausmahaa. Tai edes kiellä ennenkun kerkee koskea. Mitä sä täällä vingut?

Se ei uskalla niille sanoa, puhisee vaan naama punaisena :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan