Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nuorin omaisuutensa itse tienannut naismiljardööri olikin huijari - ylläri

Vierailija
03.06.2016 |

Olikin liian hyvää ollakseen totta. Kolmekymppinen, nätti nainen ja perustamansa yrityksen arvo Forbesin mukaan oli jo 9 miljardia. Kunnes kävikin ilmi, että nainen oli kuten palstamammat, pelkkää puhetta ilman tekoja.
http://www.iltalehti.fi/digi/2016060221666432_du.shtml

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piilaakossa on paljon menestyneitä naisia. Tämä nousi pinnalle lähinnä siksi että oli nuori yliopiston dropout ja hänestä povattiin uutta, naispuolista zuckerbergiä. Miespuolisia "huijareita" jää kiinni jatkuvasti mutta niistä ei uutisoida näin mittavasti.

Marissa Mayer ja Sheryl Sandberg ovat naisista mun idoleita terävä järkisiä, pippurisia ja hyvännäköisiä naisia, lapsia toisella kolme, toisella kaksi, suurimmalla osalla bisnesnaisista on ainakin kolme lasta. Ei asetu hyvin yhteen Suomessa vallitsevan monilapsisen perheen äiti ei voi olla menestynyt bisnesnainen:D Ovat kumpikin kaiken lisäksi todella naisellisia. 

Vierailija
42/46 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hyvä pudotus 4,5 miljardin omaisuus haihtui savuna ilmaan, uusi arvioitu omaisuus 0 dollaria. From hero to zero niinkuin jenkeissä tavataan sanoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piilaakossa on paljon menestyneitä naisia. Tämä nousi pinnalle lähinnä siksi että oli nuori yliopiston dropout ja hänestä povattiin uutta, naispuolista zuckerbergiä. Miespuolisia "huijareita" jää kiinni jatkuvasti mutta niistä ei uutisoida näin mittavasti.

Marissa Mayer ja Sheryl Sandberg ovat naisista mun idoleita terävä järkisiä, pippurisia ja hyvännäköisiä naisia, lapsia toisella kolme, toisella kaksi, suurimmalla osalla bisnesnaisista on ainakin kolme lasta. Ei asetu hyvin yhteen Suomessa vallitsevan monilapsisen perheen äiti ei voi olla menestynyt bisnesnainen:D Ovat kumpikin kaiken lisäksi todella naisellisia. 

Ilman muuta, maailma on täynnä älykkäitä ja menestyneitä naisia. Mutta ei puolustella huijareita ja kusettajia oli sukupuoli mikä hyvänsä. 

Vierailija
44/46 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuka vittu tuohon nyt uskoi alkujaankaan :D

Jos joku on netonnut miljardin, me bisnestä seuraavat olemme kuulleet hänestä ennenkin.

Maailmassa ei taida olla vielä edes vanhaa naista, joka olisi tienannut miljardin itse.

Vierailija
45/46 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mistä tuo hokema on tullut, ettei voisi. Keskinkertaisuuksilta ja tavallisilta jakkupukupulliaisilta? "Olen niin kiireinen ja menestynyt kiinteistönvälittäjä etten ehdi hankkia lapsia" haha. 

Käytännössä melkein kaikilla menestyjillä on lapsia. Olipa mies tai nainen. 

Saa olla hankkimatta, mutta naurettavaa perustella sitä panostamisella uraan tai itseensä, kun voimme poimia melkein kenet tahansa isosti menestyneen yli 30-vuotiaan ja kyllä sillä kakara on. 

Vierailija
46/46 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoo aika paljon naisten kyvyistä.

Eli yhden naisen epäonnistuminen mitätöi kaikkien naisten kyvyt?

Tietenkin mitätöi. Miehillä, korjaan: latsukoilla,  on sen sijaan ikuisesti donaldtrumppinsa, notareal-äijänsä, pankkienkaatajansa sun muut sankarit.