Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksi on vaimolle itsestäänselvyys

Vierailija
03.06.2016 |

Olemme olleet vaimoni kanssa yhdessä 10+ vuotta. Kaksi pientä lasta ja seksiä on liian harvoin. Liian monta kieltäytymistä vaimon osalta on johtanut siihen, että en enää tee aloitetta. Olen huomannut, että kun teen aloitteen ja saan pakit, alkaa asia ärsyttämään ihan rutosti. Varsinkin kun pakkien saamista seuraavana iltana tilanne on jälleen ihan sama (ei siis mitään "kun et eilen saanut, niin nyt olisi tarjolla"-tilannetta).. Näin ollen on vain helpompaa olla ajattelematta asiaa ja harrastaa seksiä silloin kun vaimolle käy (2-4 kertaa kuukaudessa). Seksi itsessään on hyvää silloin kun sitä on. Ainahan parantamista on, mutta en valita liikaa.

Tilanne on kuitenkin johtanut ajan saatossa siihen, että seksi on vaimolleni täysin itsestäänselvyys. Mä en ruinaa ja vaimo tietää mun olevan aina valmis kun hän haluaa. Ihan periaatteesta haluaisin alkaa kieltäytymään ja antaa hänenkin olla puutteessa, mutta en siihenkään pysty. Pakkohan se on seksiä harrastaa kun siihen on mahdollisuus. 

Ärsyttää, varsinkin kun olen hyvin varustettu (monen suusta kuultu), huomaavainen (huolehdin AINA naisen orgasmista ennen omaani) ja muutinkin käsittääkseni hyvä sängyssä. Olen lisäksi vielä ihan hyvänikäinen (31), treenattu ja ymmärtääkseni ihan komeakin. Tavallaan tuntuu, että kaikki menee hukkaan kun vaimo ei osaa arvostaa. Hakisin varmaan tyydytykseni jostain muualta jos en olisi niin kriittinen pettämistä ja pettäjiä kohtaan. Lasten takia olen suhteessa vielä vuosia, mutta loppuelämäkseni en kyllä tähän jää, mikäli tilanne ei muutu. 

Kohtalotovereita?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä seksi on kahden kauppa, molempien täytyy sitä haluta. Mutta parisuhde ilman seksiä ei ole minua varten.

Vierailija
22/25 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös vastaava tilanne. Mieheltä ei saa vaikka kuinka vonkaa, hän on saanut halutessaan joka kerta. Minä en enää tee aloitteita, pakit sattuivat liikaa. Seksiä on kotona ollut vuosi sitten. Sitäkin ennen vain muutaman kerran vuodessa. Seksi on mulle tärkeää ja siksi mulla on rakastaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä jossain kohtaa meni niin, että kummankin haluamisesta alkoi tulla vaimon haluamista ja mies pihtasi. Kaiken huippu oli kun sanoi kerran, että älä aina roiku kiinni,, haluan nukkua. No sai sitten nukkua ihan rauhassa. En ole pitkävihainen, mutta meni yli 10vee etten tehnyt aloitteen aloitetta ja oikeastaan varoin edes herättämästä intoa. Pantiin sitten suunnilleen jouluna ja juhannuksena jos oli hyvä vuosi. Tietyissä tilanteissa tiesin miehen haluavan ja tein tilanteen sille kyllä sellaiseksi ettei helpolla päässyt. Kummasti alkoi ehdotella esim kielihommia, joihin ei aikoinaan suostunut millään. Tulipa siten päivä, jolloin jostain toistaiseksi tuntemattomasta syystä alkoi panettaa niin että tein aloitteen. Seuraavana päivänä mies tuli tavallaan tarjolle ja taas peuhattiin. Silloin kysyin suoraan leluista, pepusta yms asioista. Ja siitä on sitten villiä menoa jatkunut. Tosin usein olen se  joka tekee aloitteen, mies harvemmin. Ehkä kohta olisi taas tauon paikka? :D

Vierailija
24/25 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

5xvkossa ei vielä ole välttämättä paljon seksiä. Toki tässä pihtaamisesta puhuttu ja siihen nähden se on paljon jos ei saa ollenkaan. Itse haluaisin kyllä useammin kuin viidesti vkossa.

Vierailija
25/25 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

5xvkossa ei vielä ole välttämättä paljon seksiä. Toki tässä pihtaamisesta puhuttu ja siihen nähden se on paljon jos ei saa ollenkaan. Itse haluaisin kyllä useammin kuin viidesti vkossa.

Sehän on hyvä että on halukas. Toivottavasti saat samaan tahtiin :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi