Onko turn on vai off jos treffeillä miehellä on 30 vuotta vanha auto?
Minulla on siis vuoden 1995 lexus ls400 joka on siis ihan siistinä pidetty mutta iäkäs auto,M24.
Kommentit (34)
Jos miehellä on treffeillä minkäänlainen auto, se on turn off. Sovin treffit aina Helsingin keskustaan tai sen tuntumaan, ja on turn off, jos joku tulee sinne omalla autolla, vaikka julkisetkin kulkevat.
Ap auto on ollut uutena todella kallis auto.
Eipä paljon autot kiinnosta. Nykyautoja en edes erota toisistaan.
Museoajoneuvo ei todellakaan huono juttu, ap taidat olla fillari ihmisiä ja pysykin siinä et tiedä autoista MITÄÄN
Vierailija kirjoitti:
Museoajoneuvo ei todellakaan huono juttu, ap taidat olla fillari ihmisiä ja pysykin siinä et tiedä autoista MITÄÄN
Museoautoksi voisi tosiaan rekisteröidä jo mutta sitten sillä ei saa ajaa kuin max 30 päivää vuodessa,mutta minulle se on normi käyttöauto.
Mitä väliä miehen autolla on? Ajotavalla toki on väliä.Mulla on oma auto, eikä kiinnosta, millä mies liikkuu.
Se että miehellä ylipäätään on auto on iso turn off
En ole kiinnostunut autosta tai autottomuudesta.
Ilman muuta "turn on" eli laita auto käyntiin, sitten takapenkille muhinoimaan. Ne vanhat moottorit pompottavat mukavasti.
En kiinnitä autoihin mitään huomiota.
😁 luulin, että luen jonkun ihan eri ihmisen kirjoitusta kuin 24v miehen
Vierailija kirjoitti:
Jos miehellä on treffeillä minkäänlainen auto, se on turn off. Sovin treffit aina Helsingin keskustaan tai sen tuntumaan, ja on turn off, jos joku tulee sinne omalla autolla, vaikka julkisetkin kulkevat.
Tälläinen neito on takuuvarmasti out.
Minkäänlainen auto ei ole minulle turn on.
Kyseistä autoa en tunne tai tunnista lainkaan ja ap olisi minulle liian nuori.
Miten se on huono asia, jos miehellä on auto? Lähinnä outoa sekä hankaloittaa kaikkea, jos ei ole. Haluan kulkea kätevästi missä päin Suomea haluan/haluamme enkä olla riippuvainen mistään kuljetuksista ja ennalta määrätyistä reiteistä.
Lexus LS on upea auto ja jos se on hyvässä kunnossa ja siisti niin hienoa. Olen kyllä mies, enkä siis treffi tavaraa, kunhan onnittelen hienosta autosta. Naisten kohdalla autolla ei ole väliä, vaan tavoilla, siisteydellä, kiinnostavuudella ja itsevarmuudella.
M56
Ei se auto kiinnosta ellei se ole joku ihmeellinen (erikoinen urheiluauto, kunnollinen museoauto, kilpa-auto tms), joku tuommoinen ei aiheuta mitään tunteita kunhan se on siisti, enemmän riippuu siitä, millainen itse olet.
Vierailija kirjoitti:
Itse ainakin osoitit kirjoituksellasi että et tiedä autoista yhtään mitään,vanha auto ei todellakaan ole aina automaattisesti museoauto.
On turn off, jos mies häpeää tai vähättelee autoaan. Omalla pojallani on 33 vuotta vanha auto. Ylpeä on ja sanoo, että paras auto mitä voi olla😆 aika monta autoa hänellä on ehtinyt olla. On myöskin 24v.