Voiko netin välityksellä ihastua
Jos ei oo video chatannut mutta kummatkin kyllä nähnyt kuvat toisesta ?
Kommentit (13)
Kyllä voi. Hommaa web-kamera ja harrata kiihkeätä kameraseksiä kumppanisi kanssa.
Ei kokemusta tuollaisesta. Itse rakastuin miehen juttuihin. Ei siis millään treffipalstalla vaan harrastusaiheisella foorumilla. Itse mieheen rakastuin kun tavattiin -ilman mitään ennakkokuvia.
Itse olen ihastunut joskus nettituttuihin. Mutta se ihastus on yleensä laantunut kun on nähnyt livenä ja se ihminen ei olekaan ollut sitä mitä kuvitteli.
Sehän riippuu täysin siitä, miten määrittelee ihastumisen. Mitä se sinulle tarkoittaa?
Kyllä voi. Mä tapasin nettikamun livenä. Me tykätään samoista asioista.
En kehtaa ehdottaa treffejä.
Meinaako ap seuraavaksi nettirakastuneena avata rahakirstuja uudelle kumppanille, kun lypsyn aika koittaa?
Tottakai voi. Ihastuminen on oman pään sisällä tapahtuva prosessi, jossa ihastusta aiheuttavaan ihmiseen liitetään positiivisia mielikuvia. Rakastuminen on eri juttu.
Miksei voisi? Teinienkin tulisimmat rakastumiset tapahtuvat kuuluisuuksiin, joita he eivät ole nähneet muuta kun videoissa ja kuvissa. Se on yleensä sitä suurta ja intohimoista rakkautta, jonka takia ollaan valmiita matkustamaan pitkiäkin matkoja. Uskon, että ihminen voi rakastuavähän mihin tahansa. Monesti niistä hommista ei tosin tule mitään suuria suhteita tosin.
Voi
. Mutta ei voi heiluttaa peittoa
Totta kait voi ihastua netin välityksellä, mutta se perustuu täysin omaan mielikuvitusmaailmaan mitä odottaa ihastuksen kohteelta ja kohde voi olla kuka hyvänsä. Ihmisellä on tapana nähdä niin halutessaan vain pelkästään hyvää ja olla omissa unelmissaan ja huulluudessa, mutta todellisuuden kanssa sillä ei ole mitään tekemistä ja on arpapeliä onnistuuko suhde vai ei.
Joo voi ja rakastuminen kannattaa tunnustaa viimeistään kolmantena päivänä.