Kävikö kukaan elämäm koulun pääsykokeissa?
Oliko vaikeita tehtäviä? Meinasin hakea, mutta ajattelin vielä vuoden katsella, jos ensi vuonna sitten. Ajattelin, että pitää vielä opetella ensin kirjoittamista ja sen sellaista.
Kommentit (222)
Tuttu itki lohduttomasti kun ei hermostuksissaan muistanut makaroonilaatikon annoskokoa ja nimesi vahingossa Jannen ja Talen Salattujen elämien homopariksi. Kamalia huolimattomuusvirheitä tuollaiset.
Oli aika paha kysymys se missä piti tietää maksaako sossu samassa kuussa uuden pyykki koneen , telkkarin ja lasten polkupyörät, ku ne ei viitti laittaa lukkon ja aina nyysitäään.
Saakohan se terkkari siellä tietää mun sp-tauti klinikan hoidot , niitä on muutamia kertyny.
Järjetyyköhän siellä muita mahdollisuuksia vaihtariks ku eri pituset lusimiset milloin missäkin laitoksessa. Kuulin et joku ois päässy suljetulle puoleksvuodeks, voi kyl olla ihan legendaa.
Tähä on valmistauduttu jo pitkää ja sisää luiskahin että lompsis :-). Vähä meinas kyl aamul tulla paniikki.. nimittäi meijän nico-jörgen piti ottaa mukaa ku päiväkodist sanovat et en voi tuua kuumeista lasta :o! Siis voi vittu..aamul poltin hermostuksis 10 röökii samal ku mikro pitsa palo pohjaa ja koitin tolle taaperolle pistää vaatteit..no sit oltii lähetty ja sossust soittivat et joku palaveri tänää??mulle ilmotettu mitää ees..sanoin et katotaa taas ku jaksan ja täs vaihees oli pakko otttaa rohkasu kalja. Oltii jo 2h myöhäs :(. no onneks sain täst lisä pisteitä ku kerroin valvoille tän tarinan!
mitä vastasitte siihe kysymyksee jos kysyttii et monta lasta kannattaa tehä? mä vastasin et mitä enemmä ni sen parempi ko lapsi lisät saa ja sit kuiteki sossust saa ain rahaa.
luuletteko et tulee onkelmii opiskelus ku oon nyt raskaana? Viikkoi 19 vai oliks se 12 no jotaki sellast..jään taas yhks ku en oo iha varma isäst.. mut jokane lapsi on lahja jumalalta ja ootan innol tulevaa
Yrittikö ne testata hakijoiden tunnepuolta ku ne kysy kuin usein käytte tapaamassa lapsianne lasten kodissa.
Mä vastasin ettei aina ole rahaa bussilippuun nii aika harvoin .
Olix muita Hesas pääsy kokeis? Itis mul ekana ku oon muutenki aina siinä tallinnan aukiolla nii samal kai sitä pyörähtää kouluski. Aikamoista disgriminointii kyl et ne tulokset tulee sit aikanaa postissa. mulla oo ees himaa täl hetkel ni mite v*tus mä saan tietää et pääsenx inee?? tääki v*ttu mun exän jonin vika mut ei siit nyt enenpää, kerron sit koulus ku nähää... Onx muita ketkä haki Hesaan?
Vierailija kirjoitti:
Olix muita Hesas pääsy kokeis? Itis mul ekana ku oon muutenki aina siinä tallinnan aukiolla nii samal kai sitä pyörähtää kouluski. Aikamoista disgriminointii kyl et ne tulokset tulee sit aikanaa postissa. mulla oo ees himaa täl hetkel ni mite v*tus mä saan tietää et pääsenx inee?? tääki v*ttu mun exän jonin vika mut ei siit nyt enenpää, kerron sit koulus ku nähää... Onx muita ketkä haki Hesaan?
vastatkaa t. jennica
Voi teitä onnellisia, joilla on sentään jotain tsäänssejä. Meikä meni pilaamaan oman elämäm uraputken jo nuorena käymällä lukion. Ihan nuoren ihmisen ajattelemattomuutta oli, mutta sille ei nyt voi enää mitään.
Mä valmistauduin neljän viikon rännillä ja sit värjäsin fledan puna mustax jo viis viikkoo ennen et ehtii haalistua ja tulla tyvi kasvua. Onnex oli aurinkoo ni ehdin palaa ja mun naru topin ja harmaantuneien rinzikoien rajatnäkyy tosi hyvin. Lantio farkut koko 46 sain sopivan kireiksi et pers vako korostuu ja maha makkarat näkyy mut perkele ku mun tatskat ei vissiin ollu tarpeex suttuset ja haalistuneet! Feikki Kroksit oli rikki mut niis oli kumminki kukka koristeita. Vutton feikki laukku oli hyvä.
Mun ei tarvinnu edes tehdä sitä koetta, repivät suoraan ylimmälle luokalle, koska aiemmat meriitit kuulemma niin hyvät. Ja onhan ne.
Meinas mennä etten kerinny enkä ihan ajoissa pääsy kokeisiin kerinnykkää. Tutkinta vankeuest pääsin just 10 minsaa ennen pääsy koetta ku mä olin myyny mummun oxynormii, lyrikaa, temestaa ja rivatrilii tutuil ja nii ei kuulema sais tehä. vittu mä tartten rahaa risteilyyn kaljaan ja joskus on kiva polttaa kukkaa kun tupakansavu on lapselle vaarallist mut ei toi kukka nii pahalle haise. Ja sit ku mä venaan lasta syntyväx ihan tos juhannuksen jälkeen kävin huostassa kertoo tulevalle isoveljelle viime viikolla et siitä tulee isoveli <3 . Niin siellä pääsykokeis lupasivat jräkätä opetuksen silleen, etä voin opiskella beibin kaa kunnes se huostataan ehkä se jo laitoksella huostataan. Lapset on mulle kuitenkii tärkeintä elämäs mulle ja rakastan niitä ja puolustan ku leijonaemo!!!! Pääsin heti elämäm kouluun sisään ja annoin kielarin yhelle haastattelijalle six.
Mä en pääse sisään mä tiän jo nyt. Mä kaaduin heti siinä ovel kun ryntäsin sinne kokeesee uusilla korkkareilla ja mun laukun sisällä olevat kamat levisi opejen töllisteltäviksi. Mä häpesin naama punasena muutenki ku auringosta ku yks ope tuli ja näki lattialla hammasharjan ja sano et just joo mitä sä tällä teet. Siihen levis kans pussi pisteli pähkinöit mitkä mun piti viedä mummulle vanhain kotiin. Mä ostan liiterist aina pussin mikä maksaa jotai kybän ja mummu antaa haku palkaksi kaks kybää Hyvä diili Yes ;)))))) mut siis se ope tuhahti että ketä sä luulet suttura olevas Ei Siin auttanu et lattial oli kans röökii ja tikkui ja uusin seiska sellast uutta kookosöljyy mikä paahtaa ihoo kivasti ja kans peintä kirjeit jotka mu mummu lupas maksaa ihme homo se ope. Vai olikse joku kyttä. Mun plään b on lähtee talveks espanjaa puhelin kauppaa tekeen.
Vierailija kirjoitti:
Mun ei tarvinnu edes tehdä sitä koetta, repivät suoraan ylimmälle luokalle, koska aiemmat meriitit kuulemma niin hyvät. Ja onhan ne.
siis sorgen mut mikâ toi meriitti on? Puhu saatana suomee
Mulle yks opeist sano et hyväksyy mut ku kerroin meiän mutsin nelkytvuotis kemuista et niit juhlittiin just edellisenä iltana Et siel oli mä mun mutsi mun lapset ja niitten isät ja mun isä ja isä puoli ja sen neljä lasta, mun sisko ei ollu kun se on sairaalassa tulehtuneen tatskan takia minkä sen uus poikaystävä teki sille ja veli onki kuollu ku sitä puri mäyrä koira jos tajuutte, Kerättiin rahaa ja mutsi sai lahjaks matkan Sani beatshille ku se tykkää käydä siellä ja kun se oli vähän tuiskeessa se kerto et sillon siellä joku säätö joku yö kerhon poke.
Moi oon 10 v poika ja mä trollaan kaksoispistedee
Onko siel jotain eläin linjaa tai jotai ku mä tykkään niist taostelukoirist. Oli mull pienenä kaniki sit se vaan sai poikasii ja mä päästin ne ulos mut ei ne tullu takas, et kyl mä eläimist tykkään. Paitsi lehmist ku niit ei voi oikeen talutella ei niist oo oikeen hyötyy.
Nii, miten nyt ennen syntymää vois käydä pääsykokeissa?? En tajua.