Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kävikö kukaan elämäm koulun pääsykokeissa?

Vierailija
02.06.2016 |

Oliko vaikeita tehtäviä? Meinasin hakea, mutta ajattelin vielä vuoden katsella, jos ensi vuonna sitten. Ajattelin, että pitää vielä opetella ensin kirjoittamista ja sen sellaista.

Kommentit (222)

Vierailija
161/222 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hahaha, vittu mikä ketju :D

Vierailija
162/222 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vittukuvituttaa ku mä kusin sen terveys osion. Siin kysyttii ehkäsyst ja mä olin tietty et what no vähä helppo, jälkiehkäsy tietty. Mut sit mä kuulin röökitauol et ei sellast kyl oikeest hirveest tapahdu. No joo kyl mäki sit aattelin et ne tabut pitää kai ottaa aika nopeest ja kuka hei pääsee johonki apteekkiin heti seuraavana aamuna tai saa edes hommattuu sossust maksusitoomuksen nii nopeest. Ei mitään tsäänssei sisään tollasen mokan jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/222 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vittukuvituttaa ku mä kusin sen terveys osion. Siin kysyttii ehkäsyst ja mä olin tietty et what no vähä helppo, jälkiehkäsy tietty. Mut sit mä kuulin röökitauol et ei sellast kyl oikeest hirveest tapahdu. No joo kyl mäki sit aattelin et ne tabut pitää kai ottaa aika nopeest ja kuka hei pääsee johonki apteekkiin heti seuraavana aamuna tai saa edes hommattuu sossust maksusitoomuksen nii nopeest. Ei mitään tsäänssei sisään tollasen mokan jälkeen.

mä kuulin jälkeen päin et siihen kyssään pitää vastata silleen että pidin kylmää coca cola pulloa alavatsalla aktin jälkeen niin pieni vauvan poikanen kuolee mahaan. yks tyttö vastas tolleen ja se pääs kouluun inee jo ton kysymyksen perusteella. yks kans vastas siihen että mikä ehkäsy ja sekin sai hyvät pisteet. mä vastasin että jos ei oo kortsuu voi käyttää elmu kelmua tai ilma palloa ja mä sain vain puoli pistettä! musta noita pisteitä ei jaeta ihan reilusti.

sit mä mokasin ku tuli kokeiden välissä ruokailu. olin kattonu koulun ruokalistan etukäteen ja huomannu että on kana viillokkia. ajattelin että se on kiinalaista ja osasin etu käteen ottaa syömä puikot mukaan. se oli virhe! ihan oikeen oppisesti napsin niillä kana paloja kun opettajat vierus pöydästä katsoivat mua ja mun syömistä. sit kaikki muutkin kääntyivät kattomaan.

siinä vaiheessa yks tyttö tönäisi mua kyynerpäällä kylkeen. en tienny miks se tönäs mut sen tömäyksen voimasta kanapalat lens mun suusta ja maito kaato tarjottimelle. huusin tietty että voi v*ttu s*atana ja kaikki käänty pois ja kuulin ku joku huokas ihan ku helpotuksesta. sitten se tyttö kuiskas mun korvaan että jos meinaa päästä tähän kouluun sisään syömä puikoilla syöminen oli tosi paha virhe ja mun kannattais työntää ne laukkuun. työnsin ne sinne ja söin loppu annoksen haarukalla. sitten se tyttö sano että mun pitäis muistaa ruokailussa että silloin ku syödään pidetään suu auki että kaikki näkee miten jauhan sitä ruokaa suussa. sitten se kaivo vielä laukusta tölkin kaljaa ja sano että juo toi kun sulta kaatu toi maitokin.

sitten ku ne opettajat alko lähtee ja käveli meijän pöydän ohi näin niiden ilmeet. ne katto ku söin sitä kiinalaista suu auki, puhuin joka toisena sanana v*ttu ja röyhtäilin ku join sitä kaljaa. kuulin ku joku niistä opeista sano että hän jo hetken luuli että oon joku myyrä joka yrittää päteä elämäm koululaisena mut kai mä olin vaan saanu jonkun hetkellisen mielen häiriön.

meist sit tuli ton mimmin kaa hyvii frendei ja mä olin sit sen pennunki kummitäti ennen ku sossut huostas sen ekan lapsen. sen toka lapsi kuoli kohtuun ku äiti joi joten ne ei kerenny huostaan sitä. noo ihan hyvä mulla ei olis ollu varaa kummi lahjaankaan ja me päästiin sit heti taas ryyppään. onhan tää surullist mut meijän huudeil monilla on vaan kova jano varsinki kesä helteil.

Vierailija
164/222 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska ketju, mutta karmivaa on se että tällaisia ihmisiä on oikeasti olemassa...

Vierailija
165/222 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauska ketju, mutta karmivaa on se että tällaisia ihmisiä on oikeasti olemassa...

ei mua haittais vaikka verottaja ei uskois mun olemassa oloon

Vierailija
166/222 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin, mutten usko tänäkään vuonna pääseväni. Hain "syrjäytymis life coachin" ja "jokaalan kokemus asiamtuntian" koulutuksiin. Saavuin paikalle ensinnäkin vain 25 minuuttia myöhässä, ja muut hakijat eivät edes näyttäytyneet. Taisin antaa itsestäni aika huonon vaikutelman, ja paikka mennee nyt jollekulle muulle. 

Vierailija
167/222 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olitte mieltä siitä leipä jono kysymyksestä? Mä heitin oman kokemuksen pohjalta, et paras tapa maksimoida ryyppy rahat on pöllii kaikkien heikko kuntosten ruoka säkit ja myydä ne. No kerroin tän vastauksen yhelle Mirolle (se valmistuu kohta se tekee jo loppu työtä) niin se nauro ja sano et ihan huono vastaus. Nyt mua pelottaa et en pääse ollenkaan sisään. :( :( :(

Kuulin muuten että orientaatio viikolla kerrotaan, et miten opinto tukee ois mahis saada lisää. Kuulenma vois saada saman summan ku sossust saa. Siis vähintää se.

Vierailija
168/222 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä taidat olla aika sport . Emmä voi sulle tverkkaa ku mun poikkis on niin mustis . Se kuiteski tekis sulle jotain sitte ku se pääsee lusimasta. Jos mä oisin vapaa nii vois harkita , ja jos et ois heittäny sitä sixpäkkii.

Sviddu Hantta, emmä tajunnu et säkin oot tällä palstalla. Ja jos sä annat Ranelle, annat mulle kans tai mä kerron Artsille, että Rane panee sua.

Näiden viestien kirjoittajien on pakko olla yli nelikymppisiä koska nuo nimet kuulostaa roskasakki-nimiltä menneiltä vuosikymmeniltä :D

jos ilta lukioski joka on mun himan vasta päätä käy vanhuksii ni mix ei sitte elämäm koulussa???!!!!1 ei se oo mikää pelkkä nuorte juttu että kouluttautuu elämäs uusille urille!!!!!112 meijänki koulus on paljo entisii akateemisii jotka sanoo että ne haluu nyt oppii elään ja kunnon tutkinnon. yhelki oli ennen koulutus lapset perhe rahaa yritys jne mut nyt se opettelee uudelleen miten eletään ihmisiks. se on luopunu noista kaikista asioista joista mainitsin saadakseen uran elämäm koululaisena taivaan rannan maalarina puisto kemistinä olo neuvoksena ja mä kunnioitan sellasta päätöstä kun se vaatii uhrauksia. juoppo putki on ihan eri tason hommaa ku perus ura putki se sanoo. ja mä voin kertoo et noil vanhemmil ihmisil on paljon isompi motivaatio pärjätä täs koulus.

Vierailija
169/222 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä olitte mieltä siitä leipä jono kysymyksestä? Mä heitin oman kokemuksen pohjalta, et paras tapa maksimoida ryyppy rahat on pöllii kaikkien heikko kuntosten ruoka säkit ja myydä ne. No kerroin tän vastauksen yhelle Mirolle (se valmistuu kohta se tekee jo loppu työtä) niin se nauro ja sano et ihan huono vastaus. Nyt mua pelottaa et en pääse ollenkaan sisään. :( :( :(

Kuulin muuten että orientaatio viikolla kerrotaan, et miten opinto tukee ois mahis saada lisää. Kuulenma vois saada saman summan ku sossust saa. Siis vähintää se.

mä vastasin et mä näytän leipäjonos tissit. sain hyvät pisteet ku syön masennus lääkkeit ja ne on turvottanu mun tissit jätti bosix. mut siin kokees mä vastasin et ne on turkissa tehdyt silikonit ku olin aika ovela.

Vierailija
170/222 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kiva kuulla mimmosia päätösjuhlia on ollut. Tuliko porukkaa paikalle? Kuulemma stipendikin on annettu jollekin. Olis kiva kuulla perusteluja siihen. 

Vierailija
171/222 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olis kiva kuulla mimmosia päätösjuhlia on ollut. Tuliko porukkaa paikalle? Kuulemma stipendikin on annettu jollekin. Olis kiva kuulla perusteluja siihen. 

päätös juhlat oli kosteat!! paljon oli kaljaa sidukkaa ja viinaa.taju ihan lähti!!1herässin kahden miehen välissä housut k#sess ja oksennus naamalla.., stipembin sain siitä ku onnistuin saamaan portti kiellon kaupunkin jokaiseen baariin yhden vkln aikana 

Vierailija
172/222 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

päätös juhlat oli kosteat!! paljon oli kaljaa sidukkaa ja viinaa.taju ihan lähti!!1herässin kahden miehen välissä housut k#sess ja oksennus naamalla.., stipembin sain siitä ku onnistuin saamaan portti kiellon kaupunkin jokaiseen baariin yhden vkln aikana 

kiitos mä en tienny että stipembi kirjoitetaan noin oon aina kirjottanu sen väärin. kiitos teille kaverit kun sivistätte tälleen koulu ajan ulko puolellakin.

Vierailija
173/222 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua vähän jäi se vaivaamaan kun sukulaiset sanoivat, että jos hankkii itselleen vahingossa oikean ammatin niin sitten ei voi enää käydä elämän koulua. Että se on joko tai. Esim. jos on käynyt yliopiston tai jonkun ammattikoulun niin elämän koulun mahdollisuudet lakkaa heti. Sisään otetaan vaan ammatittomat. Ei kuulema pääse edes pääsykokeisiin. Pitääkä tämä paikkansa? Entä jos ammattina on kotiäiti, eikä ole muuta koulutusta niin voiko vielä hakea?

sulla ei ole mahdollisuuxia elämäm koulussa. et tule tuolla äidin kielen osaamisella päääsemään läpi viestinnän kurssista,,,,

Vierailija
174/222 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me oltiin Tallinnan laivalla! Sain tuotuu kolme kärryy sidukkaa ja kaljaa ja halpaa röökii vaik olin niin kännis et ne kärryt kaatu sinne liuku portaisiin. Sit mä panin laivan vessas yhen Jeren kaa. Ja yhen Masan. Nyt oon paxuna mut hei siitä saa lisää sossu tukia ja lapsi lisiä!

Vierailija
175/222 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä panostin tänä vuonna silleen mun ulko asuun tosi paljo!!!!!1! Mulla oli niinku sellaset molempia häpy huulia nuolevat leggincit ja sit kävin hakkauttaan uuden leijona tatskan mun käsi varteen <3 <3 ruusu mul oliki niinku jo silleen vasemmas rinnas niinku. Kännykäs mul oli sellaset pinkit timantti kuoret ihan niinku vaan tän takii silleen.

Tykkään tosi paljo niinku tempteistön aisläntin tyylistä. Mä niinku niin panisin niit sinkku jätkii, joiden ihanat käsi varret pääs silleen näkyviin hihattomis paidois <3

En ollu ennen osannu kääriä sätkää mut ny kuulin et on niinku uskottavampaa silleen ku et ostas valmiin tupakkaaskin. Jotain muutakii vois käärii mut se on niinku tosi korkeen levelin juttui silleen.

Terkut Janicalle, Sabrinalle, Jeninalle, Jasminille x 4, Rosannalle, Sabinalle ja kaikil mussuille <3 Ootte tosi hottei ja ihanii babeja 😍😍😘😘 Panisin! Eiku sä oot! Eiku sä! Eiku sä!!

Vierailija
176/222 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

JEEE, Kuus nahkalaudaturia, repikää siitä YO pellet, meen situlle ja otan nutrilexin! oon taas pian kesäkunnossa piitsille, etin vaan eka mun lekinsit ja teltan ne on niin kool pisiilä;! HAJOKKAA!!111 Sossu maksaa, tehää köyhät vain töitä, mä saan kaiken, ison eläkkeen ja kaikkea :P

Vierailija
177/222 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit ku ne kysy haastiksis et mikä ois sun unelma loma nii mä en osannu vastata siinä monivalinnassa!! Ku siinä sai valita Analia, Plaija del Ingles, Sanny Beats ja sitä kolmatta en muista 🤔😳 Mä en oo ikinä ollu junassa ni en tiedä, mihin noista ois kivin matkustaa. Porvarit menee lentokoneilla johonki ökyileen ni mä en oo sellanen. Ehkä Tallinna tai sit Kalajoen Bimmer Party..?

Vierailija
178/222 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoremmat ei oikein tykkää, kun aikuisopiskelijat ovat pätemässä. Yks nelikymppinen Arska jaksaa kehua, että kun pelaa korttinsa oikein, pääsee vähällä. Se on joka vuosi kolme kuukautta Thaimaassa etsimässä töitä kun pahin talvi. Asuntoa se ei tartte, kun voi punkata kavereilla ja sitten välillä asematunneileissa. Sieltä sitten voi ottaa pulloja kun niitä aina joku jättää kohdalle. Pitää vaa olla varovainen kun itä-Eurooppalaiset kerääjät on nykyään niin aggressivisia, että ne vie jopa kädestä. Arskalla on aina mukana iso reppu, niin se näyttää matkustajalta siellä asemalla, missä se punkkaa. Sitten välillä vaihtaa pummilla kaupunkia junalla, kun vartijat muuten alkaa tunnistaa. Se ei haittaa vaikka välillä jää kiinni, kun ei se niitä sakkoja kuitenkaan maksa. Kesällähän sitten voi nukkua ihan vaan puistossa. 

Vierailija
179/222 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi teitä onnellisia, joilla on sentään jotain tsäänssejä. Meikä meni pilaamaan oman elämäm uraputken jo nuorena käymällä lukion. Ihan nuoren ihmisen ajattelemattomuutta oli, mutta sille ei nyt voi enää mitään.

Älä luovuta. Kaveri kirjotti pari ällääki ku tuli järkiinsä ja alko ryyppään. Nyt on iha kuosissa, ulkoilmaihmisiä ja sillain.

Vierailija
180/222 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon käyny enstex enkelihoitajax ja tein puol vuotta hoitoja etänä pimeesti, mut sitte yx mulkvisti asiakas käräytti, kun väitti ettei hoidot tehonnu. *ittuako mä sille mitään voin, jos tyyppi ei vaa suostu ottaa mun enerkioit vastaa! Nyt suoritan osamaxul samas puljus etänä yksisarvishoitajakoulutust verkkokurssina, sain sen alehintaan vaa 777egee, tosin annan maksujen mennä tietty ulosottoon. Siihe sisälty pari lähipäivää, mut missasin ne ku naapurin Jessica vietti kolmannen nimensä nimppareit kulman kuppilas. Tost missauksest sain viel lisäpisteit. Joten suoraan sisään bitchit, repikää siitä hei!