Kävikö kukaan elämäm koulun pääsykokeissa?
Oliko vaikeita tehtäviä? Meinasin hakea, mutta ajattelin vielä vuoden katsella, jos ensi vuonna sitten. Ajattelin, että pitää vielä opetella ensin kirjoittamista ja sen sellaista.
Kommentit (222)
Mul ois menny muuten hyvin mut toi Jartsa tuli sit lopuks hakemaan mua koe paikalta!! Saatanan ukko pilaa aina kaiken! Ei ollu ees humalassa ja vaikka oliki baariin viemässä nui ei auttanu siinä vaiheessa koe valvojalle selittää!
Siis onx se ny jauhe liha vai jauhenliha?? 😐
Vierailija kirjoitti:
Mä laitoin jauhen liha!! Meniköhän ihan metsään :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä laitoin jauhen liha!! Meniköhän ihan metsään :/
Eix ollukkaa jauhe lliha???
Mulla kävi paskasesti. Ollin rypännyt kolome viikoa putkeen... Oli vähä hutera olo. Se haitanu tunin myöhästynen, tuli pojo sitä. Onkelma oli etä olin aamula pystyny otaan jäätelö amiaiseksi. Se tullee heleposti ulos. Oli kansssa vatta vetelä...
Piti käyä vesassa haastatelun aikana. Tuli kaka housu. Ja oksu. Ei haitanu. Olin tosa lähipupissa juonu edelisenä íltana Masan kansa. Masa haistatteli. Sielä oli vaa yx VC. Oksu tuli Masaltaki. Kätelly tehtii ja Masa tarjos pissen sen jälekee. Tietän, että sisää pääsin. Masa soitti. Kysy et onko mulla pissee. On tulee käymänn kohta. Toivottavasi oti korsut mukaa...
Zemii kaikille. Ite pääsin just jatkaa kovaan elämäm kouluun.
En yhtään ihmettele ettette oo päässyt sisään. Jää kaappi eikä jääkaappi, tribaali tatska eikä tribaalitatska.
No siis mä olin siel pääsy-kokeessa, jessican serkku (ketä on muuten homo) oli laittanu päivitykset instaan ja wassuppiin, kuvien kera, ja mä olin niis kuvis ihan mehut rinnuksilla tappelemas jonku random tyypin kanssa. Jessica joka muuten on just se Jessica :-D eli kuuluisa, niin olin kuulemma hänen mukaan ilmaantunu koe-paikalle ihan pelti kii ja lappuhaalarit-korkkarit yhdistelmässä ja saanu kaks muijaa itkeen ja kolme viilteleen itteensä, kun sanoin muutamia valittui totuuksia.
No viddu mä en muista ja silleen mut ei kai insta valehtele, sielä mä oon ollu ja sou wat, vittuuks se mulle kuuluu mitä mä teen.
Nyt on vähä kohmelo mut onneks on lavallinen euro shopper bissee niin pääsee käyntiin. Sitä mä vaan en tajuu et mikä tai kuka toi jamppa mun kylpyammees o ja miks keittiön tiski allas on täynnä jotain kauraryynei.
Onneksi sain lisä pisteitä positiuvisesta raskasus testi tuloksesta
Niin no mä ensinkii tulin myöhäs. Lainasin mun kamun Jennican muksuu, ku aattelinet saan kivast säälipisteit. Mut ei jumalavita mä unohin sen penskan sit Pub Booriksee ku kävin paril rentouttaval sinne pääsy kokeesee mennes. No en mä enää jaksanu sitä sit hakee, päätin soitella ehkä pääsykokeen jälkee Jennicalle et pidä ny hei helevetti sentään huoli omist mukuloistas!! Nii ja tein face päivityksen mis haukuin sen ny äitinä.
No itse koe sit. Mulle oli tosi vaikee laskee, et kuin paljon saan maksatettuu mun viron juomii matkakavereilla, etenki jos ollaan Maken autol liikentees. No sit laitoin et ku antaa pesää, ni Maken auto kyydist ei ainaja tarvi maksaa ja sit jos kiristän sitä et oho tulin paksuks niin saan ainaki kaikki sen juomat. Ääh. Sit ku piti kirjottaa se essee "elämäm tarina" ni en mä keksiny mitää hyvää. Oisi halunnu valehdella et mun mies käy yliopistoo, mut siit ois varmaa saanu miinuksii ku ne luulis et oon parempaa väkee! :((
Vierailija kirjoitti:
Täällä on vasta ensi viikolla, joten lisää kokemuksia tehtävistä pliiiis!
Mua jännittää se röökikoe, kun pitää saada rööki sytytettyä niin, että on taapero sylissä ja sitten se rööki pitää pystyä polttamaan yhdellä kädellä samalla kun vispaa valmispuurojauhetta kattilassa.
Toi myöshästyminen on kyllä hyvä vinkki!
Hei toi tehtävä on kompa, ite mokasin sen viime vuonna! Ei sitä puuroo pitänytkään vatkataan, vaikka tehtävänanto niin sanoi, vaan siinä piti turauttaa Muksun valmispuurot lautaselle suoraan tetrasta. Röökistä ja lapsesta kainalossa sai toki lisäpisteitä!
Vierailija kirjoitti:
Kaikkihan niissä ovat käyneet jo ennen syntymäänsä. Jokainen syntynyt ihminen pääsi läpi. Huimia eroja näissä elämän opiskelijoissa on, mutta ei kai se haittaa.
Peräti yksi ihminen minun lisäkseni ymmärsi tämän.
Kävin siel kääntymäs ku oli nii hirvee darra ettei mikää pysyny ines ni emmä siel kaua pygenny hengaa vaihettii pari sanaa yhe kaunokaisen kaa jonka bongasin taka pihan rööki mestast ja pyysin se numeroo ja antoha se et jotai jäi kätee siltki reissult mut kuulemma mun ei tarvi kirjottaa sitä esseetä ku ne näki mun liekki pipon nopeet lasit ja subutexit taskus ni ei siin paljo enempii tarvinnu näytöks. Kerroin mä sille haastattrlija mummolle et oon pannu 7 muijaa (7 mu lucky number) paksuks enkä maksa yhellekkää elareit ni kuulemma toi oli se varmin mikä päästi mut suoralt kädelt inee.
t. Jarppa83
Joo pääsin! Sanoin vi**un hyvää huomenta, kun hoipuin saliin. Ja siitä tulikin se ratkaseva piste koe tulokseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä taidat olla aika sport . Emmä voi sulle tverkkaa ku mun poikkis on niin mustis . Se kuiteski tekis sulle jotain sitte ku se pääsee lusimasta. Jos mä oisin vapaa nii vois harkita , ja jos et ois heittäny sitä sixpäkkii.
Sviddu Hantta, emmä tajunnu et säkin oot tällä palstalla. Ja jos sä annat Ranelle, annat mulle kans tai mä kerron Artsille, että Rane panee sua.
Näiden viestien kirjoittajien on pakko olla yli nelikymppisiä koska nuo nimet kuulostaa roskasakki-nimiltä menneiltä vuosikymmeniltä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkihan niissä ovat käyneet jo ennen syntymäänsä. Jokainen syntynyt ihminen pääsi läpi. Huimia eroja näissä elämän opiskelijoissa on, mutta ei kai se haittaa.
Peräti yksi ihminen minun lisäkseni ymmärsi tämän.
Tommonen vilo sohvia ei nyt sovi tähän ketjuun.
Millos ne tulokset tulee? Minä kyselin sitä, niin ne valvojat sano, että sitten kun jaksavat korjata, jos saavat kesäloman jälkeen terassikauden pois päältä. Mut jos eivät jaksa, niin sitten arpovat. Jos joku jaksaa kirjoittaa ne arpanumerot. Yks sanoi, että ehkä ne, jotka jaksavat tulla paikalle, pääsevät.
En, mut ajattelin mennä parisuhderiitelyn peruskurssille.
Juu olin ensimmäistä kertaa, mutta mokasin ihan v***n pahasti, kun laitoin kännyn äänettömälle!!! Siis olin vahingossa painanu nappia eikä se v***n puhelin päästäny ääntäkään sen testin aikana!!!!