Kävikö kukaan elämäm koulun pääsykokeissa?
Oliko vaikeita tehtäviä? Meinasin hakea, mutta ajattelin vielä vuoden katsella, jos ensi vuonna sitten. Ajattelin, että pitää vielä opetella ensin kirjoittamista ja sen sellaista.
Kommentit (222)
Mitä vastaisitte pakolais ja maahan muutto kysymykseen? Ite en meinannu oikee keksiä mitään mutta vaan , sanoin että suomi on Suomalaisille jotka, puhuvat Suomea! Tää on nyt kolmas kerta kun hain sisään ja olin jotenkin tosi Hermostunu nii ny pelkään et jää sisään pääsy täst kii...
Kui paljo saa opintotukee jos pääsee sisään ja mites asumistuki ja yksinhuoltajatuki . Entäs toimeentulotuki . Ei paljo kandee opiskella jos menee toimeentulo nollille.
Vierailija kirjoitti:
Vetäisin pari iltaa ennen koetta purkillisen itseruskettavaa iholle ja laitoin kokeeseen topin ja farkkushortsit sekä 15 sentin korkokengät. Nyt odottelen jalkapohjat kipeinä hyväksymisilmoitusta.
Siis wautsi kuullostat niin tyyllikkäält voi ei!!!!!!!
Multa kysyttiin mikä mummielestä on naisellist. Mä sit sanoin et viittiiks tsiigaa mul on päällä mun paras hame. Tai ei se oikeesti oo hame vaan levee vyö Tallinnast ostettu tai sit pattayalt en muista varmaks ko oli aika kosteit reissui. No siis tosi lyhyt hame. Oon aina ollu sitä mieltä et mitä enempi paljast pintaa ni sitä parempi. Ope Kehu mua hyvän näköseksi uskon et sain korkeet pisteet. Mut parast oli se et muistin kertoo et oon reijittäny kaikkien mun tyttöjen korvat jo ennen ristiäisii. En kyl silti välttis pääse sisään voi perse.
Vierailija kirjoitti:
Sä taidat olla aika sport . Emmä voi sulle tverkkaa ku mun poikkis on niin mustis . Se kuiteski tekis sulle jotain sitte ku se pääsee lusimasta. Jos mä oisin vapaa nii vois harkita , ja jos et ois heittäny sitä sixpäkkii.
Sviddu Hantta, emmä tajunnu et säkin oot tällä palstalla. Ja jos sä annat Ranelle, annat mulle kans tai mä kerron Artsille, että Rane panee sua.
Kesäll ois kait mahdollista suorittaa jo osa kurssesta. Ainaski festari käytäytyminen ja herääminen täysin tuntematomien teltasta. Miten pukeudun mahdollisimman niukasti. Ruskeaksi ilman itseruskettavaa. Ja vaativin miten saan lapset viikonlopuksi johonkin hoitoon ja saala pummatuksi riittävästi biletysrahaaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pärjääkö siellä ruokapuolella jos osaa mikroo käyttää. Roiskeläppäpitsat onnistuu melkein joka kerta. Ja osaan mä ihan hyvin valmis hamburgilaisen ostaa, vaikka kerran ne kysy et tuleeko aijoli ? Nii mä sanoin et eiku mä vaan.
Ruoka puoli meni ny kyllä vähän hienosteluksi, mutta ei se ollut vielä se hylsyn aihe. Liikaa oikein kirjoitettuja yhdys sanoja, kyllä kokeneet kokeiden tarkastajat tuollaisen feikkaajan erottaa.
Mulla meni ruoka testi hyvin tosin yksi miinus piste kun kysyttiin mitä syödään sen makarooni laatikon kanssa häissä javastasin että eurosopperin ketchuppia, mutta oikea vastaus oli ketchuppi ja fitsi siideri minkä jore toi eestistä. Kyllä vittu raiku kun sain tulokset mutta ei ne isot herrat näitä tajua!
Maan tieosta tuli hyvät pisteet kun osasin laittaa plaija ingleksen kartalle ja muistin missä on maken karaoke baari pattajalla. Englannista piste kanssa kun muistin sen "kou houm refukiis" lauseen. Kuvixen tripaali tatskassa oli kuulemma vielä parantamisen varaa elikkäs nähään tunneilla ämmät!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä taidat olla aika sport . Emmä voi sulle tverkkaa ku mun poikkis on niin mustis . Se kuiteski tekis sulle jotain sitte ku se pääsee lusimasta. Jos mä oisin vapaa nii vois harkita , ja jos et ois heittäny sitä sixpäkkii.
Sviddu Hantta, emmä tajunnu et säkin oot tällä palstalla. Ja jos sä annat Ranelle, annat mulle kans tai mä kerron Artsille, että Rane panee sua.
Se Ranen juttu ei oo totta. Ethän sä kuiteskaan kertois ,jos se ois ihan vähän totta.Ethän. Artsihan karkaa jos se kuulee ton.
Vierailija kirjoitti:
Se Ranen juttu ei oo totta. Ethän sä kuiteskaan kertois ,jos se ois ihan vähän totta.Ethän. Artsihan karkaa jos se kuulee ton.
Pakkohan mun on kertoo Artsille. Kai sä tajuut, mitä se tekee mulle jos sille selvii, et mä tiesin enkä kertonu. Se saa kuiteski kohta armahduksen ja kyl sen tietää mitä siitä taas tulee kun se alkaa juhliin vapauttaan.
Onx kukaa lähös heinäkuus valmennus kurssille?? Mietin et kumpaa menis, alanya vai sunny beach?
Voi vee , mitä mä nyt teen? Pitäskö muuttaa nimi ja värjätä hiukset jos se ei enää tuntis.Just ko ois päässy opiskeleen ja elämä ois vihdoinkin helpottanu , nii piti sössii taas.
Vierailija kirjoitti:
Minua vähän jäi se vaivaamaan kun sukulaiset sanoivat, että jos hankkii itselleen vahingossa oikean ammatin niin sitten ei voi enää käydä elämän koulua. Että se on joko tai. Esim. jos on käynyt yliopiston tai jonkun ammattikoulun niin elämän koulun mahdollisuudet lakkaa heti. Sisään otetaan vaan ammatittomat. Ei kuulema pääse edes pääsykokeisiin. Pitääkä tämä paikkansa? Entä jos ammattina on kotiäiti, eikä ole muuta koulutusta niin voiko vielä hakea?
Joo menin yli opistoon kun linjalle pääsi helpohkosti mutku pääsin siihe ryyppäämisen makuun ni aattelin vaihtaa elämäm kouluun. Mut tosiaan voimassa oleva tutkinto oikeus esti mun pääsy kokeeseenki osallistumusen. Ens vuonna pitää muistaa irtisanoo itteni koulusta kun onhan noi tyypit tual vitun herroja jotka ei oo kiinnostunu oppii elävästä elämästä. Ja sain pahoja katseita kun kessuttelin maha pystyssä vaik iha sama ku se oli vaa mentholitupakkaa eikä ees sitä mis on makuna se nikotiini.
Saakohan hyvitystä kansain välisyys kasvatus luennoista jos on käyny Haaparannassa ja Tallinnassa?
Miten teillä meni se maku testi silmät sidottuna? Se missä piti tunnistaa grilli makkarat ja olut merkit?
Mä vähän epäröin Lidlin ja Pirkan makkaroissa mut arvaamalla meni oikein. Oluet tunnistin kaikki kun niitä meillä on lapsesta asti himas treenattu.
Emmä jaxanu raahautuu johonki aamu päiväl kokeeseen lol suhteil noihin pääsee sisää mä oon nuollu kolmen noista maikoistakanssa viimeks pori jazzeilla se vaalee jolla on se pää kallo tatuointi sano mulle et jos vaa haluu elämäm koulu laiseks nii se järkkää mut sit pitää kato ymmärtää antaa jos antaa ymmärtää eiks ni XD xD!
Sitä paitsi Mirka sano et osa senkurssilaisista on ton jälkeen pyydetty työkkäriin katsoo jotain avoimia työ paikkoja ja sen yhden lapsen isän yks sisko puoli oli saanut kotiin posti laatikosta sisään jonkun työ osoitus hommelin et piti hakee vaiks oli koti äitinä mut ku se seitsemäs kin lapsi oli jo kolme-vuotta ja se pikku-sisko kuitenki kirjoil elämäm koulus ni jotai työtä tarjottii! Kuvitelkaa et ihan kotii asti tulee häiritsee, eiks toi oo sillai koti rauhan rikkoutumista jo?
Mul kävi sillee et samas ryhmä haastattelus oli mun miehen exä ni meni sit kissa tappelux. Se repi mun pidennyxet ja mä raavin sitä mun seppäläst pöllityillä teko kynsil. Saatii sit kehui niilt arvostelijoilt et meni tosi hyvin ja on hyvät tsäänssit päästä sisään.. mut jos päästään molemmat ni se h*ro saa niin daijuun ! ! !
Mä kerroin siel pääsy koe haastattelus et kunnioitan v*tusti mun isäm maata,, Ne kysy et miten se näkyy ni kerroin et mul on kolme eri laista kiitos paitaa ja vihaan kaikkia ulko maalasia jotka tulee tänne paitsi turkkilaisilta saa iha ok pitsaa mut neki vois muuten painuu v*ttuun mun koti maasta
Mäki kävin siel pääsy kokeessa siis kato ku mä kuulin Jenskulta et siel on tosi komeita karjuja! Niin pitihän mun käydä tarkistaan! No siellähä oli parempi tarjonta ku perus baari iltana. Tottakai mä sit kokeilin muutamaa xD Vain pari niiden exää tuli mussuttaa mulle mutta mä kyl näytin niille närhenmunat! Et silleen! Emmä sit sitä koetta ehtiny kattoo mut ei se mitään.
Onx kellään tänään elämäm koulun valmistujais juhla? Pirtu maistuis
Mä lopetin 15v vuotiina alastteen vitosella, sä oot ihan feikki. Mutta onksulla isot tissit?