Kävikö kukaan elämäm koulun pääsykokeissa?
Oliko vaikeita tehtäviä? Meinasin hakea, mutta ajattelin vielä vuoden katsella, jos ensi vuonna sitten. Ajattelin, että pitää vielä opetella ensin kirjoittamista ja sen sellaista.
Kommentit (222)
Haitteks muut jäbät sinne? Akkoja oli meillä täällä itä suomessa suurin osa. Vittu ku en meinannu saada eka tojotaa parkkiin ku joku vitun manne oli jättäny mersun käyntiin etu ovelle, laitoin sitte poikittain sen eteen, siinäpä manne oppii stna!
Vähäks oli vaikeita tänä vuonna, se mamu-kysymys oli aika paha, että montaks mamuu ehtii hakata minuutissa ja mten teet äitin lakanasta ku kluuks klaan-hupun. Poltto pullon osasin tehhä kun olin soltiers oh oodinissa koko talven.
Sitte se elari kydymys miehille! Että montako lasta tarvii olla et sosdu vapauttaa elareista! Nii hitto kun en muistanut enää, laiton et kuus. Mulla on vaan ehkä kolme mut en tiedä ku kuka noista lutkista tietää ketä ne oikeesti on pannu? Isyys testi en tienny onko pakko, laitoin et juoksen poliisia pakoon jos tulee ovelle ja vittu minä mitään elaria en maksa ees elasta pennusta.
Sit se bonus kyssäri, et missä nukut ku muija heittää ulos ku oot jääny kiinni pettämisest? Nii laitoin et kesäl puiston penkil ja talvella reiskan tai tanen rappukäytävään?
Muistitteko matti nykäsen vaimon nimen? Laitoin et sirpa tai mervi
Entäs tää leipäjono-kyssäri, ketä ties siihen vastauksen?
Tiesittekö suomiräppäreit? Laitoin cheec! Mut tauski rulaa
Unelma nainen laitoin et tuksu.
Aika vaikee oli tää miesten testi mut näytin mun habaa mis on tribaali ja suomi leijona, kerroin myös et kakssataa nousee penkistä ja saan ladan käyntiin koska vaan!
Vierailija kirjoitti:
Haitteks muut jäbät sinne? Akkoja oli meillä täällä itä suomessa suurin osa. Vittu ku en meinannu saada eka tojotaa parkkiin ku joku vitun manne oli jättäny mersun käyntiin etu ovelle, laitoin sitte poikittain sen eteen, siinäpä manne oppii stna!
Vähäks oli vaikeita tänä vuonna, se mamu-kysymys oli aika paha, että montaks mamuu ehtii hakata minuutissa ja mten teet äitin lakanasta ku kluuks klaan-hupun. Poltto pullon osasin tehhä kun olin soltiers oh oodinissa koko talven.
Sitte se elari kydymys miehille! Että montako lasta tarvii olla et sosdu vapauttaa elareista! Nii hitto kun en muistanut enää, laiton et kuus. Mulla on vaan ehkä kolme mut en tiedä ku kuka noista lutkista tietää ketä ne oikeesti on pannu? Isyys testi en tienny onko pakko, laitoin et juoksen poliisia pakoon jos tulee ovelle ja vittu minä mitään elaria en maksa ees elasta pennusta.
Sit se bonus kyssäri, et missä nukut ku muija heittää ulos ku oot jääny kiinni pettämisest? Nii laitoin et kesäl puiston penkil ja talvella reiskan tai tanen rappukäytävään?
Muistitteko matti nykäsen vaimon nimen? Laitoin et sirpa tai mervi
Entäs tää leipäjono-kyssäri, ketä ties siihen vastauksen?
Tiesittekö suomiräppäreit? Laitoin cheec! Mut tauski rulaa
Unelma nainen laitoin et tuksu.
Aika vaikee oli tää miesten testi mut näytin mun habaa mis on tribaali ja suomi leijona, kerroin myös et kakssataa nousee penkistä ja saan ladan käyntiin koska vaan!
Mä hain oon 35-vuotta mies. Vähänkö hyvä kun muija on parturi kampaaja niin luen aina sen seiskat, tiesin kellä meni kettu koloon temptation ailandissa mut en muistanu sitä BB-muijan nimee ketä pani tauskia?
Sitten silikoni kysymys oli vaikee, että ketä maksaa muijan silarit? Nii laitoin että minä osamaksulla jos se lupaa antaa kakkoseen ja tuo kaljan sit joka ilta
Mitä oli se pitkä parisuhde? Mä laitoin et vuos koska kaikki tietää että kihlat ja yhteen muutto viikon seukkailun jälkeen ja häät puolen vuoden päästä, sithä se on vakavaa
Ketä tiesi yleisimmät venäjältä tuotavat tupakka merkit? Laitoin evvvk käärin sätkiä
Entä sit se mistä saa thaikku-muijia? Nii laitoin et ostin oman postimyynnistä, mulla nyt kolmas menossa niinkyl mä tiedän!!!!1
Tsemii nähhää sit siellä! Vittu kun nyt hikoiluttaa, pitää ottaa pari tasottavaa huh huh!
Ku hakemukseen piti laittaa kuva niin millasen laitoitte? Kauheen vaikee saada sekä perse että tissit näkyyn yhtäaikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi teitä onnellisia, joilla on sentään jotain tsäänssejä. Meikä meni pilaamaan oman elämäm uraputken jo nuorena käymällä lukion. Ihan nuoren ihmisen ajattelemattomuutta oli, mutta sille ei nyt voi enää mitään.
Älä luovuta. Kaveri kirjotti pari ällääki ku tuli järkiinsä ja alko ryyppään. Nyt on iha kuosissa, ulkoilmaihmisiä ja sillain.
ei vittu ku mä en osaa kirjottaa. ulko ilma ihmisiä tieteki tarkotin.
mun pitäis hakee sinne elämäm kouluun mutsi sano et siittä voi jatkaa elämäm kovaan korkea kouluun onkohan sellasta oikeesti. tietääx joku.
Pääseex koiraihmiset tonne opiskeleen? Mulla on yx rotikka, pari staffii ja yx sussari. Mä koulutan niitä mun miehen japen kaa...jape on tosi hyvä kouluttaan sillä on niin tiukka kuri et koirat on aina ihan maassa ku se kattooki niihin mä taas lellin niitä ja annan nukkuu mun sängyssä. Onneks meil on oma piha täs kunnan rivarissa ni ei tarvii lenkittää koiria,,, mä en millään pysty ku toi nivelrikko ja sgolioosi vaivaa ja mulla on kan kilppariongelma,,,siks mulla on ylipainooki tullu. Naapuri kävi vaan vittuilee et koirat paskoo niittenki puolelle mä sanoin et turpas kii vai sanonko et pus kii tolle rotikalle. Niin et onks siellä koulussa jotain eläinpainotteista linjaa,,,haluisin opiskella jotain palveluskoirajuttuja.
Elämäm kova korkean koulun voi suorittaa perus opintojen jälkeen, muta se on jo nii rankkaa seka käyttöö etä vaatii parin vuojen treenin perus opintojen jäkleen. mun tuttu kävi korkea koulun ihan huippu arvo sanoin. se teki yhen harjottelun hoidossa tehoosastolla ku sen haima huus hoosiannaa viien viikon lääräämisen jälkeen. 2 kuukautta sitä hoiettiin teholla sitten se joutu katkasuu terveyskeskukseen vuode osastolle mummojen sekaan. Se katteli sitä paskaa kax tuntia sano lekurille ja hoitajille haistakaa vittu ja häipy alkon kautta ranta puistoon. korkea koulussa kun pitää ainakin 5 kertaa joutua kaatumisen tai tappelun takii päivystykseen tikattavax ja sieltä putkaan, mut toi tehoosastohoito Jakella kuittas nuo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sviddu Hantta, emmä tajunnu et säkin oot tällä palstalla. Ja jos sä annat Ranelle, annat mulle kans tai mä kerron Artsille, että Rane panee sua.
Näiden viestien kirjoittajien on pakko olla yli nelikymppisiä koska nuo nimet kuulostaa roskasakki-nimiltä menneiltä vuosikymmeniltä :D
Se on kuule näin, että kun tällainen yli viisikymppinen maisteri poistuu akateemisesta pumpulipilvestään oppimaan oikeaa elämää, sitä kuitenkin hakeutuu oman ikäluokkansa pariin. En minä viitsi minkään Nico-Jessican perseshortseihin yrittää, kyllä tuollainen vähän elähtänyt ja turvonnut Hantta on mun juttu, varsinkin jos tverkkaa.
Mitä juttui te jotka ootte gradu8annu ootte pannu wc-hen teijjän koulutuxest?? Q siel pitää olla jtn niist näytöist. Mä panin mun näytöist siihen ensio luetteloon että mä oon ollu kaikkien reinii paikkojen maikkojen kansaa silleen ja kerroin et milleen. En kexiny mitää parempaa ja tiijän et moni tekee tota mut ex toi nyt vastaa sitä mitä oppi määräs vaaditaan vai mitä?? Q MÄ FUNTSIN ET HAEN SIHTEERI OPISTOON jatko opintoihin.sori toi tuli isol ku kissa hyppäs tähän näppixel ja oon täs samal webcämis...
Mul pomppas kun Eno narppi mut. Se kerto että oli mennyt sen tyttären kanssa kihloihin se kanssa kun olin pannut sen paksuksi. oltiin piletetty aika rankasti. Ei auttanut vaikka kuinka selitin, että oli purkanut kihlat heti kun eno oli tuonut ne kaheksan keissiii bissee tallinast, jotka se lupas jos meen kihloihin sen böönän kaa.
Sekää ei tietenkää auttanut, että tunnistin sen mamu patjan politiikoksi. Ja erehyin sanoo sitä Liitä hyvännäköiseksi vaikka sillä ei ollut ees tissit esillä.
Ainut mistä sain ektraa oli se, kun exä oli samoissa kokeissa ja se kerto, että osaa lyädä sitä niin, ettei tuu mustelmii näkyviin paikkoihin.
Ja se oli kanssa paha, kun ne saio selville että toisen eksän pikkuserkku on homo. Ja me oltiin kerran samoissa hautajaisisa. Se homaus voi kuulemma tarttua tosi helposti.
Se vituttaa kun mun kaks säätöö pääs tuonne ja nyksä.
mä oon nyt kax vee käyny elämäm kovaa koulua ja sain meidän koulun kevät juhlissa matka lahja kortin ku oon ollu nii esi merkillinen opiskelija! otettii sil lahja kortil mun koulu kaverin jannican kaa matka bulkaariaan sanni beatzhille. no se matkaa edellinen ilta tietty veny pitkäx ku maken ja ipen kaa dokattii meillä,,, sit yhtäkkii katottii kelloo et oho meijä pitää jo lähtee vantaalle lento kentälle! kello oli jotai puol neljä aamul ja oltii iha v*tun jurris mut ipe lähti silti ajaa meitä kentälle ku sil oli vaa jotai pari promillee! no sit voi v*ttu se oli kauhee säätö et saatii meijä matka tavarat johonki v*tun ruumaan ja liput siit tiskilt. sit me mentii johonki v*tun turva tarkastukseen mis oli himmee jono mut onnex siin jonos oli aikaa dokaa pari siduu ku meinas känni alkaa laskee! no mut sit hei ette arvaa,,, ne turva tarkastajat rupes valittaan mulle et on jotai v*tun liian isoi nesteitä käsi matka tavarois eikä muka sais olla leipä veistäkään !!! mä kilahdin ihan huolel et v*ttu jos en saa mun sidui ja aurinko öljyi viedä ni v*ttu mä tapan teijät kaikki ja miten v*tus mä siel lennol pärjään ilman terä asetta ku aina voi sattuu vierus kaverix joku urpo ! no sit lähin vaa juokseen siit tarkastuksest v*ttuun mut joku lento kentän vartija otti mut kii ja en päässy karkuun vaik purin ja raavin sitä iha v*tusti. ja nii sit kytät haki mut ja mä jouduin putkaan.. et taas meni tääkin reissu pilalle v*tun viran omaisten takia! jannica joutu yxin lähtee sinne bulkaariaan mut sil on ollu iha s*atanan hyvä loma siis kuulemma tosi halpaa juomaa ja miehii! mut nyt sil on varmaan sen bre paidist raha loppu ku ei oo viikkoon kuulunu mitää,,,
Oli pääsykokeet päällekkäin peruskoulun pääsykokeiden kanssa joten en osallistunut :( Olin laittanut hakemuksen Kontulan, Pyllymuron, Itiksen, Hakunilan ja Korson toimipisteisiin.
Onnea kaikille yrittäjille! Itse olen opiskellut nyt elämäm koulussa muutaman vuoden, ja voin sanoa, että helppoa ei ole ollut. Se on rankkaa asua halvimmassa vuokratalossa ja olla neljä päivää viikossa kännissä, pitää juhlia muiden koulaisten kanssa, uhkaa tappaa kuka nyt milloinkin ja taistella sosiaalitoimen kanssa. Itselle tulee vielä aika pahat krapulat, niin tulee kerroin tuossa ponun juonnissa. Peruskurssit on onneks takana, että alkaa homma jo sujua, mutta moni kaveri on kyllä jättänyt koulun kesken 😥
Vierailija kirjoitti:
Oli pääsykokeet päällekkäin peruskoulun pääsykokeiden kanssa joten en osallistunut :( Olin laittanut hakemuksen Kontulan, Pyllymuron, Itiksen, Hakunilan ja Korson toimipisteisiin.
Aika tyhmää, koska noihin on just vaikein päästä. On niin kova kisa, pitää olla tosi hyvä että noihin pääsee, pitää olla nuoriso vankilaa tai ainakin joku koulu koti taustana. Raaka pahoinpitely esim. tuomiona niin on jo toivoa. Ja tosta peruskoulusta johtuen et tuu koskaan näihin pääsemään.
Esim. Granissa ei oo läheskään yhtä kovat vaatimukset. Sinne voi päästä vakket menis edes pääsykokeisiin, jos esim. myöhästyy dösästä ja alkaa vituttaa niin paljon ettei jaksa mennä. Tunnen pari ketä on just noin päässy. Mut Hakunilassa ei riitä, ei alkuunkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sviddu Hantta, emmä tajunnu et säkin oot tällä palstalla. Ja jos sä annat Ranelle, annat mulle kans tai mä kerron Artsille, että Rane panee sua.
Näiden viestien kirjoittajien on pakko olla yli nelikymppisiä koska nuo nimet kuulostaa roskasakki-nimiltä menneiltä vuosikymmeniltä :D
Se on kuule näin, että kun tällainen yli viisikymppinen maisteri poistuu akateemisesta pumpulipilvestään oppimaan oikeaa elämää, sitä kuitenkin hakeutuu oman ikäluokkansa pariin. En minä viitsi minkään Nico-Jessican perseshortseihin yrittää, kyllä tuollainen vähän elähtänyt ja turvonnut Hantta on mun juttu, varsinkin jos tverkkaa.
Sä taidat olla ihan tosissas mä luulin et sä vaan yrität saada ketulle koloo. Voishan sen tverkkauksen järkätä sulle jos pääsis sinne kouluun, asusin sit sun luona . Ei kyl mun tuloilla paljoo makseta vuokraa. Ja niinku muistat se mustis ukkoki pian tarttis asuntoo , kai se mahtuis kans. Sä kyl hyvin osasit kuvata mun kropan olit sä se joka iski silmää mulle ku menin röökille. Jos sä luulet et mä yritän jotenkin hyödyntää sun hädänalaista tilannettas nii kai kuiteski autat elämän murjomaa.
En tullut valituksi, koska olen käynyt hammaslääkärissä hammaskiven poistossa :(
Ei sinne pääse jos on liian hyvät hampaat pitäs puuttuu muutama mielellään edestä ja henki ei sai haista liian raikkaalle. Iho ja hiuksetkaa ei liian hoidettuja . Eikä kannata pariin päivään käydä suihkussa aito hiki se on parasta.
Vierailija kirjoitti:
Ei sinne pääse jos on liian hyvät hampaat pitäs puuttuu muutama mielellään edestä ja henki ei sai haista liian raikkaalle. Iho ja hiuksetkaa ei liian hoidettuja . Eikä kannata pariin päivään käydä suihkussa aito hiki se on parasta.
Kiitti. Ensi vuonna uusi yritys. Nyt aukaisemaan kaljapulloa hampailla..
Pääsin suoraan papereilla sisään.
Haastattelija kohotti kulmiaan kun kerroin olleeni jo 19 esikoisen synnyttyä, mutta onneksi 14-vuotiaana tehty abortti kuulemma kompensoi. Miten te muuten suorititte tehtävän, jossa piti improvisoida tilanne jossa baarissa ei suostuta enää tarjoilemaan? Minä aloin rähjäämisen ja baarimikon potkuilla uhkaamisen jälkeen juomaan puolityhjiä laseja vieraista pöydistä, mutta en kuulemma ollut tarpeeksi väkivaltainen. Huolestuttaa kun tuolla Korson yksikössä ollut perinteisesti niin kova taso...
Ne jotka haki Helsinkiin niin voinx mä yöpyy teil pari viikkoo? Sain paikan ku oon niin eks pertti nois pukeutumis asioissa (haastattelija kehu ku mulla tissit vähän lopsahteli ulos liiveistä xD). Ei must ois kauheesti vaivaa ku nukkuisin kuitenki tosi paljon mun poikkiksen Jartsin luona yhel puiston penkil. Mä sit syön vaan niitä nutri lettejä ja sipsei niin kato et niitä on kaapissa. Jos oot komee mies niin voin maksaa luonnos mutta muuten kai sä autat siskoa hädässä ihan ilmaseks ku on huono raha tilanne. Thännks.