Kävikö kukaan elämäm koulun pääsykokeissa?
Oliko vaikeita tehtäviä? Meinasin hakea, mutta ajattelin vielä vuoden katsella, jos ensi vuonna sitten. Ajattelin, että pitää vielä opetella ensin kirjoittamista ja sen sellaista.
Kommentit (222)
Moix kaikki uudet opiskelijat! Mä pääsin viime vuonna sisään ja voin vähän kertoo millasta opiskelu on ollu. No siis ekana tutustumis viikko oli iha huippu ku vedettii vaa bissee ja oikeestaan siin tais mennä sit pari viikkoo ainaki...en iha muista ku olin aika seipäässä. Läsnä olo pakkoi ei kauheesti oo ja aika monet kurssit voi suorittaa näytöil. Niinku ite annoin vaa näytöt sossu lomakkeiden täytöstä ja sain silleen vapautuksen talouden hallinnan ykkös kurssista. Ja kaikki koulu päivät on aina erilaisii ku ei ikinä tiiä ketkä alkaa tapella tai onks edes maikka selviytyny tunnille asti. Rööki taukojahan on aina ku haluu tai saa siin opetuksen aikanaki polttaa. Jos ei rööki riitä ni kukkaa voi kans vetää ja juotavaa tietty kans. Eikä missää hikisis luokka tiloissa tartte aina istuu vaa aika usein pidetää tunnit siinä lähi kapakassa tai tehää käytännön harjotuksii esim kalja kaupassa. Tietenki ihmis suhde ongelmii on täs vuoden aikana ollu ku jengil on ollu keskenään kaikkee säätöö ja pari muijaa on ainaki pamahtanu paksuks...mut ei noikaan mitää haittaa ku noi toimii hyvin näyttöinä et saa suoritus merkinnän ihmis suhde kurssista!!! Ehkä parasta täs vuodessa oli ku käytii viime kuussa opinto matkal tallinnas. Oli kaikkii tehtävii et miten saa roudattuu v*tusti bisse ja sidukka lavoi ja miten saa tuotuu kymmenen kartsaa röökii ilman et jää tullissa kii. Ite jäin tulliin ja ehdotin sille tulli miehelle et voin luonnos hoitaa maksun...no ei se suostunu mut maikka anto mulle tost kunnia maininnan. Paska homma vaa et te uudet opiskelijat ette enää sit pääse risteilylle ku koulu sai laivalle portti kiellon. Oli muka liikaa jengii putkas ja pari hyttii paskottu ja tax freest lähteny kamaa kassan ohi. Nii ja tietty porukka vähä hajos reissus ku osa jäi tallinnaan vetää bissee ja sillee.
Mitä vastasitte siihen , et tuupitteko mummot kumoon jos teillä on kiire leipäjonoon. Mä en tiä mitä ois pitäny vastaa ku mulla on keliakia ja leipä jonos ei usein oo mitään mulle sopivaa. Kerran yks pirre oli saanu kanelipitkon. Ei s ky l ois mulle käyny.
Vierailija kirjoitti:
SIel oli se tehtävä ku kysyttiin et "mitä teet ku talo yhtiö toivoo et parveke tupakointi lopetettais". Ni mä ainakin laitoin et en polta partsilla vaa sisällä ja laitan liesi tuulettimen päälle jos muistan. Unohdinkohan täs jotai super tärkeetä?
Mä ainakin vedän porras käytävällä. Siistiä ku ei jää tumppejakaan lattialle ku voi pudottaa ne siitä kaiteen yli.
Tarttis varman mennä ajoissa nukuun, päivä unet jäi lyhyiksi sen palo häytyksen takia. Eix ihmiset tajuu, että siin pohja kerroxeen ei pdä jättää lasten vaunuja, joku hemmetin pyromaani poltti taas yhet.
Kuin teillä on menny kirjotus taidon kurssit? Mulla melki täydet jokaisesta, yks virhe tuli kerran ku kirjotin jääkaappi vaikka maikan mukaan se on jää kaappi :(
Vierailija kirjoitti:
Mitä te vastasitte siihen, kun kysyttiin kannattaako ottaa pika vippejä vai posti myynti firmojen luottoja. Mun mielestä ne pika vipit, kun niillä voi ostaa sidukkaakin, eikä vaan elloksen rättejä.
Mä vastasin et oon jo aikoja sit vetäny kaikki osarit ja luotot tappiin enkä enää muutenkaa saa mitää vippei ja luottoi ku oon kussu mun luotto tiedot... Mut oon muutaman kerran käyttäny mun ex miehen tietoi ni sillä vissiin on luottikset viel kunnossa ku sen tiedoil saa ellokselta tilattuu kamaa! Ex äijä veti mulle kauheet kilarit ku sille tuli se elloksen lasku mut sanoin vaa et haista sinä homo v*ttu.
Miten te osaatte noita pilkkuja käyttää eikö noista tule miinusta? Mulla ei hajuakaa onko ne oiken mut jotenkin tuntuu että ehkä on.
Pärjääkö siellä ruokapuolella jos osaa mikroo käyttää. Roiskeläppäpitsat onnistuu melkein joka kerta. Ja osaan mä ihan hyvin valmis hamburgilaisen ostaa, vaikka kerran ne kysy et tuleeko aijoli ? Nii mä sanoin et eiku mä vaan.
Mä hain kanssa että saataisiin lapsille hyvä esimerkki elämään miten AITO Suomalainen elää eikä mikään parta lapsi jonka omassa maassa einole mitään vikaa vaan tänne tulevat MEIDÄN rahoilla elämään vaikka naapurin vanhuskin on ollut jo monta viikkoa sairaalassa missä ketään ei vaihda vaippoja ja tässäkin talossa kontulassa kellään ei ole töitä kun virolaiset tekee halvalla Suomalaiten työt ja naapurin Ranekin on kirves mies mutta työkkäri ei ole enää moneen vuoteen tarjonnut sille töitä,,, jännitti se pääsy koe onneksi löysin kirppu torilta plondaus aineen niin oli tukka kunnossa ja kerroin haastattelussa että meidän Arska on hyvä isä eilenkin antoi mulle kaikki tyhjät pullot ja sain niillä monta pussia makaroonia kaupasta kun lapset tykkää makaroonista paitsi Jeccica,,,Arska sanoo että voin mennä kouluun mutta ei vie lapsia hoitoon eikä voi tehdä koti töitä kun ne on akkojen touhua ja tottakai minä teen kun olen Suomalainen nainen ja mies tekee miesten työt ja nainen naisten kun en ymmärrä sellaista veminismiä että ajetaan tukka lyhyeksi ja näytetään rumalta kyllä pitää saada olla nainen ja laittaa ripsi väriä,,,kerroin niille että Arska ei kyllä virallisesti asu täällä kun tukien takia äidillään kunnsitten saan sossusta yh-lisän ja Arskan ei tarvii maksaa elareita kun se on ulosotossa ja varaton ja sitten on ne sakot kun se joskus on vahingossa unohtanut että on koko päivän juonut kaljaa ja meni aurolla bubiin kun sen selkä on niin huono että kävely on hankalaa ja se naapurin kyylä ämmä soitti kytät. milloin tietää pääseekä elämäm kouluun???
Vierailija kirjoitti:
MUN POIKKIS ELI MAKE HAKKAA TEISTÄ PASKAT ULOS!!! JOS ETTE LOPETA HAKEMASTA!
MUN PAIKKA MUN!!!!
Ei Make hakkaa ketään vähään aikaan. Se yritti pokaa yhtä Svetlanaa Merirosvossa mut sehän oli niin sokat poissa polivsta, että ei siitä olis mitään tullu. Eikä varsinkaan sit ku Rysty huomas Artsin sen muijan kimpussa. Mut kyllä bissee voi juoda ilman etuhampaitakin ja Artsi sanoi, et ne piikit ku polilla iskettiin siihen oli paljo paremmat ku joku hiton laastareista keitetty liemi. Ja käden kipsistäki tuli ihan kiva ku Krisse veti sen spray maalilla uusiksi. Vaikka Artsii voi kyl vähä vituttaa ku se selvii ja huomaa, et se spray maali vähä levis ja sen paras Jokeri-takki on ny ihan pinkissä spray maalissa.
Vierailija kirjoitti:
Emmä vittu jaksanu sitä aineistoo lukee, siinä oli 22 sivuu hei.
21 sivua oli pelkkiä kuvia.
Ku siinä pääsy kokeessa oli se liikunta osio niin mä tverkkasin . Kaikki valvojat nieleksi ja hikoili . kyl mä tiedän et mä oon hyvä. Eikä mun ylipaino paljoo haittaa se antaa vaan lisää tutinaa.
Vierailija kirjoitti:
Pärjääkö siellä ruokapuolella jos osaa mikroo käyttää. Roiskeläppäpitsat onnistuu melkein joka kerta. Ja osaan mä ihan hyvin valmis hamburgilaisen ostaa, vaikka kerran ne kysy et tuleeko aijoli ? Nii mä sanoin et eiku mä vaan.
Ruoka puoli meni ny kyllä vähän hienosteluksi, mutta ei se ollut vielä se hylsyn aihe. Liikaa oikein kirjoitettuja yhdys sanoja, kyllä kokeneet kokeiden tarkastajat tuollaisen feikkaajan erottaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi elämäM koulu? Miksi M eikä N
Koska ❤️:ssäkin on kaks ämmää.
Vierailija kirjoitti:
Ku siinä pääsy kokeessa oli se liikunta osio niin mä tverkkasin . Kaikki valvojat nieleksi ja hikoili . kyl mä tiedän et mä oon hyvä. Eikä mun ylipaino paljoo haittaa se antaa vaan lisää tutinaa.
Saat tulla tutisemaam mulluo koska vaan peiby. Mulla meinas jääjä liikunta osuus suorittamatta sen juoksu kaljan takia, se siwan muija oli ylättävän nopee. Onneksi siinä tuli Reiska ja Ossi vastaan, mä heitin niille sen toisen mäyrä koiran, ni jaksoi juosta karkuun. Ja mä olinki Ossille velkaa siitä corollan uudesta auto radiosta, et hyvinhän se meni
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan mulle kävi sen kysymyksen kanssa, että missä saa kaupungin halvinta kaljaa ja siideriä. Vastasin etten tiedä, kun ei mulle täällä enää myydä kaupoissa, mut pyydän tuttuja tuomaan Virosta ja sitten lupaan maksaa myöhemmin, mutten maksa kuitenkaan.
Siis kyllä tästä saa hyvät pisteet! Täähän on kato just sitä tiedon soveltamista. Ja bonuksena viel toi, että käännät ne tolleen ovelasti ilmaseks. Hehe, sehän just on kato halpaa, kelaa!
Voi itku. Mä kuulun ylimpään 10% tulojen suhteen, joten mula ei ole mitään mahdollisuuksia päästä elämäm kouluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruoka puoli meni ny kyllä vähän hienosteluksi, mutta ei se ollut vielä se hylsyn aihe. Liikaa oikein kirjoitettuja yhdys sanoja, kyllä kokeneet kokeiden tarkastajat tuollaisen feikkaajan erottaa.
Äläs nyt emmä feikkaa mä oon meidän suvun intellektuelli . Kävin yläasteellakin melkein joka viikko koulussa. Vähemmälläkin viisastuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saat tulla tutisemaam mulluo koska vaan peiby. Mulla meinas jääjä liikunta osuus suorittamatta sen juoksu kaljan takia, se siwan muija oli ylättävän nopee. Onneksi siinä tuli Reiska ja Ossi vastaan, mä heitin niille sen toisen mäyrä koiran, ni jaksoi juosta karkuun. Ja mä olinki Ossille velkaa siitä corollan uudesta auto radiosta, et hyvinhän se meni
Sä taidat olla aika sport . Emmä voi sulle tverkkaa ku mun poikkis on niin mustis . Se kuiteski tekis sulle jotain sitte ku se pääsee lusimasta. Jos mä oisin vapaa nii vois harkita , ja jos et ois heittäny sitä sixpäkkii.
Ai mitkä kysymykset? Emmä jaksanu kääntää sitä paperia kun oli vaa somessa koko ajan ja kyselin muutaman kerran että saaks lähtee. Mut oli siinä jotain suullisia tehtäviä mut emmä jaksanu kuunnella oikein paitsi sit kun ne sano kaljaa niin mä sanoin et joo missä sitä on Kyllä ne sano että ala painuu ja et tuu sitten elokuussa mut emmätiä jaksanko mennä.
Noita miehiähän siellä on ollu vähä mut yks ainaki tuli samaan kokeeseen ja se varmaan pääsee. Sillä oli lippalakki väärinpäin ja se istui sillai koko suorana siinä penkillä jos tajuutte mitä tarkotan. Se vaan sano niille valvojille et haistakaa sviddu mä en mitää kouluja käy mut työkkäristä käskettiin ja pakko tulla ettei tuet mee ja nyt nimi tähän paperiin et oon käyny täällä. Haisi muuten sen verran vanhalle viinalle et mun puoli pullollisa yves rocherin ilmaseks saatua näytehajuvettä jäi toiseks.
Mitä te vastasitte siihen, kun kysyttiin kannattaako ottaa pika vippejä vai posti myynti firmojen luottoja. Mun mielestä ne pika vipit, kun niillä voi ostaa sidukkaakin, eikä vaan elloksen rättejä.