Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kävikö kukaan elämäm koulun pääsykokeissa?

Vierailija
02.06.2016 |

Oliko vaikeita tehtäviä? Meinasin hakea, mutta ajattelin vielä vuoden katsella, jos ensi vuonna sitten. Ajattelin, että pitää vielä opetella ensin kirjoittamista ja sen sellaista.

Kommentit (222)

Vierailija
41/222 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa täältä saisi vähän tukea... Tuli siis haettua, ja paine sisällepääsyyn on valtava. Koko suku käynyt elämäm koulun ja siskokin vasta väitteli tohtoriksi kaljanjuonnissa. Sisko on muutenkin suvun ylpeys, aina saan kuulla että eiköhän minunkin olisi jo aika saada FAS-lapsi ja kaupungin vuokra-asunto. Viime viikonloppuna toin sitten uuden lääkiksessä opiskelevan poikaystävän näytille, meni äidilläkin kaljat väärään kurkkuun kun kuuli poikaystävän opiskelupaikasta ja kaiken kruunasi se kun mies kehtasi vielä käyttää haarukan lisäksi veistä syödessään Saarioisten maksalaatikkoa... Tokihan sisko taas keräsi potin itselleen kun ryhtyi esittelemään viime yön mustelmiaan kun Pena oli hakannut siskon lähipubissa.

Vierailija
42/222 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mokasin pahasti ku menin edellisellä viikolla värjäämään mun juuri kasvun ku sossu rahat tuli! Tästä varmaan rokotetaan vaikka mun blondaus onki onnistuneen keltanen.

Veikkaan et se naama kirjan päivitys tehtävä meni hyvin. Kirjotin kahessa tunnissa yheksän päivitystä missä hakuin kaikki korkee koulutetut pellet ja avauduin ku sain tokan kirjallisen varotuksen talo yhtiöltä ja sit vielä jaoin muutaman liiba laaban ja hymy huulten kuvan.

Ite hain siis itikseen ja sain metro matkal sakot ku menin pummil. Tästä sain kans lisä pisteitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/222 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mokasin pahasti ku menin edellisellä viikolla värjäämään mun juuri kasvun ku sossu rahat tuli! Tästä varmaan rokotetaan vaikka mun blondaus onki onnistuneen keltanen.

Veikkaan et se naama kirjan päivitys tehtävä meni hyvin. Kirjotin kahessa tunnissa yheksän päivitystä missä hakuin kaikki korkee koulutetut pellet ja avauduin ku sain tokan kirjallisen varotuksen talo yhtiöltä ja sit vielä jaoin muutaman liiba laaban ja hymy huulten kuvan.

Ite hain siis itikseen ja sain metro matkal sakot ku menin pummil. Tästä sain kans lisä pisteitä.

Ne sakot kannattaa sitten päästää ulosottoon, niin saat hyvän arvosanan heti rahankäytön peruskurssista. Terkuin ope. 

Opeksihan pääsee vasta, kun on luottotiedot menneet ja olleet pitkäaikaistyötön vähintään viisi vuotta sekä lapsia vähintään neljälle eri miehelle ym. Kannattaa valinnaisaineeksi valita "miehen kuppaaminen tyhjiin". Se on hyvä kurssi, tehdään paljon exkursioita vähän parempiin ravintoloihin. Sieltä sitten etsitään joku äijä, joka pistetään maksamaan ne sapuskat ja koetetaan päästä heti vällyihin. 

Raskaus tai vauva ei estä opiskelua, ja lapsetkin voi ottaa mukaan, siihen on totuttu, että pihalla on keskenään liuta lapsia tappelemassa ja muutama vauva siellä täällä. 

Vierailija
44/222 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos maisteri ei työllisty ja onnistu nyky Suomessa niin onneksi voi dissata elämänkoulua ja laisia. Voitte myös käytännössä pärjätä elämässä iliman papereita.

Vierailija
45/222 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli pääsykokeet päällekkäin korkeakoulun pääsykokeiden kaa nii piti jättää välistä.

Vierailija
46/222 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa kysyttiin ketkä on annican, jennican ja vivecan faijat ni sanoin et tomppa, make ja sebu. Mut oikee vastaus olis tietty ollu et en tiiä. Ja siis enhän mä tiiäkkään ku varsinki jennical on joku neljä isä vaihtoehtoo mut menin jotenki paniikkiin enkä maininnu tätä.

Vierailija
47/222 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite sai heti miinuxii ku mu glipsi pidennyste kiinnitykset näky vaa 7OO metri päähä. Ala raja o kai yksi kilo metri. Mut tunnen kyl peran ja jortsan nii ehk mä pääsen sisää.

Vierailija
48/222 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ite sai heti miinuxii ku mu glipsi pidennyste kiinnitykset näky vaa 7OO metri päähä. Ala raja o kai yksi kilo metri. Mut tunnen kyl peran ja jortsan nii ehk mä pääsen sisää.

Muistithan sä sanoo et ne pidennykset on hommattu osa maksul? Itel meni just ulos ottoon ku emmä niit osareita jaksanu maksaa. Sossult sit kysyin et saisko maksu sitoumuksen uusiin pidennyksiin ku vanhat meni paskaks ku ne vähä kärähti kännis röökil olles...ja ei v*ttu sossu maksa!! Tästä mä avauduin siel pääsy kokeessa et v*tun sossu pilaa mun elämän ja mun piti improvisoida tilanne mis rageen sossun luukul. Se meni salee hyvin ku oon harjotellu

Vierailija
49/222 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistithan sä sanoo et ne pidennykset on hommattu osa maksul? Itel meni just ulos ottoon ku emmä niit osareita jaksanu maksaa. Sossult sit kysyin et saisko maksu sitoumuksen uusiin pidennyksiin ku vanhat meni paskaks ku ne vähä kärähti kännis röökil olles...ja ei v*ttu sossu maksa!! Tästä mä avauduin siel pääsy kokeessa et v*tun sossu pilaa mun elämän ja mun piti improvisoida tilanne mis rageen sossun luukul. Se meni salee hyvin ku oon harjotellu

Mä pöllin ne kanttiksen vessaa sammuneelt muijalt kyl. Ja sanoi kyl siit. Mut silti aika skared oon et vaikutaax toi..,,....,

Vierailija
50/222 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut :( Pitää yrittää käydä loppuun toi kesken jäänyt auto koulu kirje kurssina.

Vierailija
51/222 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää valmistauduin kokeeseen aikoinani laittamalla muutaman värin poiston mustiin hiuksiin, ottamalla koko käden tribaali tatuoinnin ja kertomalla, että aion mennä naimisiin mun linnassa olevan miehen kaa. Sitten kannattaa hankkia ainakin kaks rottwaileria, lenkkeilyttää niitä ilman hihnaa ja olla kouluttamatta niitä, koska nehän on kilttejä jo muutenkin. Kerran joku naapurin ämmä alko skitsoo mulle siitä, kun toinen niistä hyppi sen lapsen päälle ja toinen pasko oven eteen, enkä tietenkään mitään sellasia ala siivoo!!!

Vierailija
52/222 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkihan niissä ovat käyneet jo ennen syntymäänsä. Jokainen syntynyt ihminen pääsi läpi. Huimia eroja näissä elämän opiskelijoissa on, mutta ei kai se haittaa.

Vierailija
53/222 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa laittaa miehen seinälle haukkumis ja tappo uhkaus päivityksiä ja mennä kokeeseen gepargi tuubi toppi päällä ja pinkit olkaimelliset rintsikat alla! Sitten siihen vielä joku glitteri tissi vyö kans!

Vierailija
54/222 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua vähän jäi se vaivaamaan kun sukulaiset sanoivat, että jos hankkii itselleen vahingossa oikean ammatin niin sitten ei voi enää käydä elämän koulua. Että se on joko tai. Esim. jos on käynyt yliopiston tai jonkun ammattikoulun niin elämän koulun mahdollisuudet lakkaa heti. Sisään otetaan vaan ammatittomat. Ei kuulema pääse edes pääsykokeisiin. Pitääkä tämä paikkansa? Entä jos ammattina on kotiäiti, eikä ole muuta koulutusta niin voiko vielä hakea?

Vierailija
55/222 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehtoli kirjoitti:

Jos maisteri ei työllisty ja onnistu nyky Suomessa niin onneksi voi dissata elämänkoulua ja laisia. Voitte myös käytännössä pärjätä elämässä iliman papereita.

Et muuten ikinä arvaa, millaisten postauksien takia elämäm kolulaisia dissataan?

Vierailija
56/222 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

SIel oli se tehtävä ku kysyttiin et "mitä teet ku talo yhtiö toivoo et parveke tupakointi lopetettais". Ni mä ainakin laitoin et en polta partsilla vaa sisällä ja laitan liesi tuulettimen päälle jos muistan. Unohdinkohan täs jotai super tärkeetä?

Vierailija
57/222 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kyl hauska ketju 😂

Vierailija
58/222 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli vaikea tehtävä tuo missä piti laskea, kuinka monta pakettia S-ryhmän Kotimaista- merkin 400 gramman sika-nautajauhelihaa ja 400 gramman makaroonipussia tarvitaan 100 häävieraan häämakaroonilaatikkoon kun yhden vieraan annoskoko on 200 grammaa kun makaroonia 2 kertaa jauhelihaa enemmän.

Vierailija
59/222 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi elämäM koulu? Miksi M eikä N

En ole koskaan keksinyt muuta syytä kuin sen että yleinen -mpa taivutusmuoto kirjoitetaan -npa morfologisen läpinäkyvyyden vuoksi vaikka se lausutaankin -mpa.

Teistä kummallakaan ei olisi mitään mahiksia sisään!

Vierailija
60/222 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisit tuli hakeen mua just kesken pääsykokeiden, tartti lähtee kuulusteluihin ku  haettiin kaljaa ilmatteeks yhest kaupast ja ne oli tunnistanu mut. Tästä tuli hyvät pisteet ekonomia ja yhteiskunta normien kursseille. Sitte vielä mulla on jotain maksamattomii sakkoi. Pisteet senku paranee.