Kävikö kukaan elämäm koulun pääsykokeissa?
Oliko vaikeita tehtäviä? Meinasin hakea, mutta ajattelin vielä vuoden katsella, jos ensi vuonna sitten. Ajattelin, että pitää vielä opetella ensin kirjoittamista ja sen sellaista.
Kommentit (222)
Mulla oli nuorimmainen mukana , sillä oli kuumetta ja korvat kipeinä. Itki ja kitisi koko ajan . Sit ku niille haastattelijoille selvis mistä on kyse , ne ihan innostu ja sano et mulla on luontasii kykyjä sairaitten lasten hoitoon ja et mä pääsisin lasten ja perhe puolen kursseille.
MUN POIKKIS ELI MAKE HAKKAA TEISTÄ PASKAT ULOS!!! JOS ETTE LOPETA HAKEMASTA!
MUN PAIKKA MUN!!!!
Vierailija kirjoitti:
Oli vaikea tehtävä tuo missä piti laskea, kuinka monta pakettia S-ryhmän Kotimaista- merkin 400 gramman sika-nautajauhelihaa ja 400 gramman makaroonipussia tarvitaan 100 häävieraan häämakaroonilaatikkoon kun yhden vieraan annoskoko on 200 grammaa kun makaroonia 2 kertaa jauhelihaa enemmän.
Mä vastasin, että riippuu siitä, ehtiikö kaupasta hakemaan -30% tarjous tuotteita tai voisiko niitä pummata kavereilta ja naapureilta. Sain tästä tehtävästä neljä pistettä kuudesta. Kuulemma unohtaminen koriin ja kassan ohi kävely olisi pitänyt olla mukana.
Uppispuppisjuupelijuppis
Kute Raikku tapaa heitää
Vierailija kirjoitti:
Ite sai heti miinuxii ku mu glipsi pidennyste kiinnitykset näky vaa 7OO metri päähä. Ala raja o kai yksi kilo metri. Mut tunnen kyl peran ja jortsan nii ehk mä pääsen sisää.
Mä oisin enemän huolistunu sun kirjotus virheestä........... sE on YXI.... ei yksi........ mikä hienostolehmä sä oot???,-_-???????!!! LUULEX ET OOT PAREMPI KU MUUT!!!! Hä!! mä oon kuule kokenu paljo enemän paskkaa ku sä.... sä itkesit jos tiedäsit!!!
Mun ei tarvinnut hakea, kun tunnen elämäm koulun johtajan. En ollut tajunnut koko hommaa, mutta sehän luki sen facebookissakin. Onneks sit älysin ajoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se laskutehtävä oli ihan kamala! Siis se missä piti laskea kuinka monta siideriä saa, kun lasketaan tuet yhteen ja vähenentään niistä menot.
Minusta se oli aika helppo. Oikeat vastaukset a) 61 L siideriä ja b) 11 L viinaa, kun siis pikavippiä sai aineistossa annetuilla tiedoilla otettua 200 euroa.
Eiks tää ollut kompa? Kun eiks ne siiderit oo ne menot?
Mun nyxän exä oli siellä kans, voi viddu ku se kyyläs mua.Mä revin sen pidennykset irti ja solmin sen rintsikoiden henkselit sen kurkkuun. Siinä se pihisi ihan sinisenä .Mä en päässy sisään , mut se ämmä kyl alotti mitäs kyyläs.
En saanut kutsua edes kokeeseen, vaikka laiton cv:n ihanan herutus kuvan.
Mä just tänään kuulin, että mut hyväksyttiin. Mä sain siita exttrabonarit niis tsteis kun poislähtiessä mä kurvasin sen skolen siivouskaapin kautta tai huoneen tai jotain ja heitin olalle pari säkkii perspyyhintä kattokaa kun mun ukolla oli niin kaljaripuli et se tartti ihan välttis sitä paperii hei. Ni mä sit sitä pöllin ja kaikkee muuta mitä ny niihi roskaksseihi mitä siel kaapis oli ni mahtu. Ni joo se oli kuulemma bonareitten paikka kun ne pölliä keksin.
Mua ei hyväksytty :( Menin kans vähä myöhässä kokeeseen mut valvojat myöhästy vielä enemmän.
Se karaoke osuus oli paha. Mietin v*tun pitkään et vedänkö yötä vai tauskia. Mä sit vedin joutsen laulun mut unohdin ottaa rohkasevat sidukat ennen sitä ni sain hylsyt. Sen verran veti masikset päälle et menin sit kokeen jälkeen siihe lähi pubiin vetää kännit ja aamul jotenki heräsin sen kokeen valvojan vierest... ja no nyt oon paksuna sille
Laskeeks se oikeesti pisteitä jos ei oo lapset mukana??? Mulla kaikki viis just huostattiin. Entäs vaikuttaako jos on ollu kerran kesätöissä siivoojana? Olin siitä ajasta puolet saikulla kuiteski.. .
Vierailija kirjoitti:
Se karaoke osuus oli paha. Mietin v*tun pitkään et vedänkö yötä vai tauskia. Mä sit vedin joutsen laulun mut unohdin ottaa rohkasevat sidukat ennen sitä ni sain hylsyt. Sen verran veti masikset päälle et menin sit kokeen jälkeen siihe lähi pubiin vetää kännit ja aamul jotenki heräsin sen kokeen valvojan vierest... ja no nyt oon paksuna sille
Eli siis pääsit kuiteski sisääm eix???
Vierailija kirjoitti:
Laskeeks se oikeesti pisteitä jos ei oo lapset mukana??? Mulla kaikki viis just huostattiin. Entäs vaikuttaako jos on ollu kerran kesätöissä siivoojana? Olin siitä ajasta puolet saikulla kuiteski.. .
Jos toi duuni homma oli jotain nuoruuden sekoiluu ni varmaan sen saa anteeks. Mä kans jouduin myöntään et olin kerran ärräl duunissa melkein kaks viikkoo mut jäin sit kiinni röökin pöllimisest ni tuli kenkää. Haukuin tietty sen ärrän kauppiaan et v*tun rikas pihi paska ku et voi työ suhde etuna ees röökii antaa!
Nää on hyviä, lisää! Oma mielikuvitus ei riitä :D
Kuinkahan mulle kävi sen kysymyksen kanssa, että missä saa kaupungin halvinta kaljaa ja siideriä. Vastasin etten tiedä, kun ei mulle täällä enää myydä kaupoissa, mut pyydän tuttuja tuomaan Virosta ja sitten lupaan maksaa myöhemmin, mutten maksa kuitenkaan.
Entäs se tehtävä missä piti listata kaikki ne joitten kans on ollu sillee. Nii mul ei riittäny se paperi piti pyytää kaks arkkii lisää. Mut ei mul ihan kaikkien kaa oo lapsii. Osan vaan. Jotain kakstoist tai jotain . Emmä nyt oo ihan varma ku osa on niil isillä. Ja osa jossain huostas.
Mä laitoin että poltan jatkossakin parvekkeella ja talo yhtiö saa työntää toiveet perseeseensä.