Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Way to go poliisi!

Vierailija
02.06.2016 |

Naapurin pariskunnalla taas kerran yhteenotto. Huutoa ja kirkunaa, tappelua asunnossa ja rappukäytävässä. Ovat asuneet tossa n. 1,5 vuotta ja tavaroiden paiskomistaan ja kiljumistaan saa kuunnella n. kerran viikkoon. Välillä on ovesta saranat sijoiltaan, välillä postiluukun kansi revitty irti, välillä jomman kumman kamat porrastasanteella levällään. Taloudessa myös pieni lapsi, oiskohan jotain kolme.

Eilen meni kuppi nurin (kyllä, vasta 1,5v jälkeen, olen asunut kerrostaloissa piiitkäään..) ja ovisilmästä katsottuna (Yes, olen kyylä. En kyllä yleensä, mutta nyt menin katsomaan ovisilmästä kun jätkän kiljuminen kuului ihan mun oven takaa.), tilanne alkoi vaikuttaa sen verran uhkaavalta, että päädyin soittamaan poliisit paikalle. Olen itse 150cm/50kg nainen, ei huvita mennä komentamaan 185cm/100kg riehuvaa ventoviersta miestä.

Lopputulos? Pariskunta ehti siirtyä sisätiloihin ennen poliisin saapumista, poliisit kävivät rappukäytävässä kuuntelemassa ja koska sillä hetkellä oli hiljaista -> mulle turhautuneet valitukset puhelimessa ja kaasutus pois paikalta. En tiedä jäikö nainen esim. verissäpäin asuntoon lapsen kanssa vai mikä tilanne siellä, oliko kyseessä vain huutotappelu vai pahoinpitely.

Great. Mitäs nyt sitten? Pitäiskö vaan tehdä lastensuojeluilmoitus? Soittaa isännöitsijälle? Poliisia ei ainakaan ilmeisesti kannata soittaa, en halua hullun turhia hälytyksiä tehtailevan eukon mainetta, vaikkakin sitten toisaalta joudun kuuntelemaan sitä huutoa viikottain enkä ikinä voi tietää onko lapsi siellä vai ei enkä tiedä tuleeko pauke siitä, että hakataan seinään nyrkillä vai jonkun naamalla. Uskallanko enää liikkua rappukäytävässä vai tuleeko pariskunnan miesosapuolelta mullekin turpaan? En ihmettelisi..Ja oikeatsi, jos olisin soittanut poliisit paikalle joka kerta kun tappelun ääniä kantautuu, niitä soittoja olisi tullut se vähintään 50. Nyt mut on sitten leimattu häiriköksi heidän kirjoissaan kun just nyt tällä kertaa pariskunta lopetti keskinäisen huutamisen ja toistensa repimisen ja siirtyi sisälle.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne sua häiriköksi leimaa. Uusi soitto vain heti kun alkaa taas. Voimia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän