Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Palstan miehet! Menisittekö naimisiin naisen kanssa jonka sukunimi on Väyrynen?
02.06.2016 |
Aika paha...:(
Kommentit (15)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Menisin jos vaihtaisi nimensä, olisipahan sitten yksi Väyrynen vähemmän.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jos nyt ylipäätään näkisin naimisiin menemisessä mitään muuta järkeä kuin naisten prinsessaleikit, niin varmaan voisin mennä. Oikeastaan tarkemmin kun ajattelee niin sehän saattaisi olla jopa kiihottavaa.
Terveisin Naispelko22
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kyllä, ihan oikeesti:) Ei näin vakavalla asialla voi edes vitsailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs tää nyt on? T:Väyrynen
Oikeesti...?:D
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Oli melkein yhtä paha turn off kuin se että naisen nimi olisi Kekkonen mutta tuskin mikään kynnyskysymys jos muuten kolahtaa.