Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies valittaa jatkuvasti, kun pidän usein jalassa violetteja leggingsejä

Vierailija
02.06.2016 |

Eli pidän näitä ainoastaan kotosalla päällä, en ihmisten ilmoilla. Nytkin olen päivän touhunnut pihalla kukka istutusten kanssa ja mies sanoi, että laita ny jotku muut housut päälle, kun ihmiset näkee.. Joo.. Näkee tosi hyvin.

Maalla asutaan ja vaikka asutusta tässä onkin jonkin verran niin entä sitten? Joku auto ajaa tuossa tieltä ja näkee mun violetit leggingsit, sitä varmaan kauheena voi kiinnostaa. Kai sitä pihalla saa olla miten haluaa ja miks helvetissä pitäisi tarkkaan miettiä, mitä pukee päällensä, etenkin kun oleskelee sisällä ja pihalla?

Nää on mukavat päällä, vaikka ei mitkään kovin kauniit olekkaan. Mies ihan nauraa näille :( Kattoo mua päästä varpaisiin hölmistyny ilme naamalla ja sanoo "Voi luoja.. Laita nyt jotku muut housut!"

Ja sitäpaitsi, mulla ei oikein ole muita housuja. Kahdet suorat mustat housut, jotka on ns. paremmat housut, joita nimenomaan käytän ihmisten ilmoilla. Sitten on sellaset helvetin ylisuuret mustat college housut, joista en pidä yhtään kun valuvat päältäkin pois.

Ostan housuja, kunhan tässä tulee käytyä kaupungilla. Ja minä en miehen mieliksi pukeudu mihinkään tiettyihin housuihin. Vai pitäisikö muka?

Huoh. Vittu kun en jaksais tuota nauramista ja mun pukeutumisen pällistelyä.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hieman mietityttää tässä se, että jos ap on noin minimalistinen vaatteissaan, miksi ne yhdet housut on juuri violetit leggarit? Mutta harkitse, ei se miehesi niihin kuole, mutta toisaalta ei ne nätimmät pöksyt myöskään sua tapa.

Vierailija
22/26 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään kyllä katsoisi miestä roikkuvissa, rikkinäisissä pitkissä kalsareissa. Joskus pienillä asioilla voi olla suuri vaikutus. Jos mies jostain vaatteestani sanoisi (mitä tosin ei ole tapahtunut) niin harkitsisin kyllä kannattaisiko ostaa paremmat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta jotkut viel hirveemmät legginsit ja käytä niitä koko ajan :D vaikka jotku kukkakuvioiset mummokuosit tai neonvihreät yms.. Hillu niissä kunnes ne violetit legginsit alkaa olee miehen mielestä parempi idea :D

Vierailija
24/26 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on reikä perceessä 😮 :-(

Vierailija
25/26 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sulla on niitten kanssa? Toivottavasti tunika tai pitkä paitis eikä esim. t-paita, muutenhan näyttää siltä, että oot kalsarit jalassa ulkona. Sinänsä ei kai pitäisi kauheasti olla väliä, mitä kotonasi pidät.

Vierailija
26/26 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkänomainen paita päällä. Ehkä vois tunikaksikin sanoa.

AP