Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurissa kaamea lapsi

Vierailija
02.06.2016 |

Klassikko aihe, mutta avaudumpa kun omallekin kohdalle osui. Naapuriin muutti yksihuoltaja äiti lapsineen. Muistan pohtineeni että onpas soma tyttö. Kunnes vähän aikaa sitten alkoi kuulua vähän väliä sellaista huutoa kuin eläintä olisi nyljetty hengiltä. En ole aikaisemmin moista kuullut, mutta olen melko varma että kyseessä on uhmaikäisen huuto(ei omia lapsia, mutta palstan aktiivinen lukija). Jossain siinä 4v kiepeillä. Aivan järkyttävää. Mukula käyttää kaikkia mahdollisia ääniä mitä itsestään saa irti, kohtaukset kestää ainakin puolituntia ja ajankohdat ovat viikonloppuja sekä arki-illat. kerran kyllä kuulin aamullakin. Lopun aikaa tämä sitten näyttävästi viettää hoidossa. Olen itse introvertti ja aina ollut hiljainen, jopa lapsena, niin tuo kyllä vetää viulinkielen kireäksi kun jokin asia keskeytyy huudon vuoksi. Ja siis kyseessä on ihan seinänaapuri. Säälin tosin tätä äitiäkin. Noh, tämä nyt tuli kirjoitettua kun lapsi ilmoitti kotiintulostaan jo tuolla porraskäytävässä huudollaan. Keskeyttäen minut taas vaikka napit oli korvilla. Kauankohan tuo kestää

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin onko kyseessä uhmaikäisen oma soundcheck vai mahdollisesti pahoinpitelevä äiti? Jos kerran muut ajat on hoidossa. Muistakaamme kaikki tapaus-Eerika ja se, että asiat voivat olla juuri niinkuin se pahin skenaario olisi. Huolehditaan yhdessä kaikista lapsista ja jos yhtään epäilet että lapsi ei voi hyvin, teethän lastensuojeluilmoituksen? Kiitos

Vierailija
2/3 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin onko kyseessä uhmaikäisen oma soundcheck vai mahdollisesti pahoinpitelevä äiti? Jos kerran muut ajat on hoidossa. Muistakaamme kaikki tapaus-Eerika ja se, että asiat voivat olla juuri niinkuin se pahin skenaario olisi. Huolehditaan yhdessä kaikista lapsista ja jos yhtään epäilet että lapsi ei voi hyvin, teethän lastensuojeluilmoituksen? Kiitos

Vaikka minulla ei lapsia olekaan niin aikas varma olen että tässä ei ole pahoinpitelyä. Näin maalaisjärjellä. Ensimmäinen kerta kun kuulin tämän huutokonsertin oli kun äiti ja lapsi olivat palaamasta jostain ja lapsi huusi kuin syötävä samalla kuin seurasi. Minulle ei ainakaan tule pahoinpidelty lapsi ensimmäisenä mieleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/3 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin säälin tosiaan välillä meidän naapureita,3 lasta,kyllä ääntä lähtee.pojilla vielä älyttömän kantavat äänet jo puhuessaan.tosiasia on vaan että lapsia kun ei saa siihen mute tilaan vaikka kuinka itsekkin tahtoisi,olis kätevää :D tiedän kyllä ja varmaan kaikki vanhemmat tietää ettei se uhmahuuto ole mitään mielekästä kuunneltavaa. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän