Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverin äiti suuttui valmistujaiskortista

enkestätiukkapipoja
02.06.2016 |

Juhlittiin frendin valmistujaisia ja tein hienon kortin juhliin. Kuvaksi laitoin http://images5.fanpop.com/image/photos/30500000/Stimpy-ren-and-stimpy-3… ja alapuolelle tekstin "Onnea amikselle". Kaverin mielestä oli oikein hauska ja kekseliäs ja taisi tykätä enemmän tuosta kuin sukulaisten valmiskorteista. No kaverin äitimuori oli kuulemma eri linjoilla ja piti tuota loukkaavana ja halveksivana. Mitä ihmettä oikeasti? Miten voi loukkaantua kun kortti ei ollut edes sille?

Oletteko itse tehneet omia kortteja ja saaneet yhtä takakireitä reaktioita?

Kommentit (77)

Vierailija
1/77 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan tuo naurettava kuva.

Vierailija
2/77 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen itse kortteja mutta en harrasta pieruhuumoria muuta kuin kotona oman perheen kesken...ei mene kenelläkään herne nenuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/77 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No johan on mauton ja typerä. Mitä inside-läpät tietysti usein ovatkin...

Vierailija
4/77 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tota, miten toi pierevä Ren/Stimpy (kumpi oli kampi, en muista) liittyy kaverisi valmistumiseen? Suorittiko pierutieteen perustutkinnon?

Vierailija
5/77 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tota, miten toi pierevä Ren/Stimpy (kumpi oli kampi, en muista) liittyy kaverisi valmistumiseen? Suorittiko pierutieteen perustutkinnon?

Eikö ammattikoulu ole vähän niinku pierutieteen perustutkinto

Vierailija
6/77 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäsi 14 v? Pieruhuumori ei yleensä innosta aikuisia, ei varsinkaan naisia.

Vierailija
7/77 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sitä mielensäpahottaa mistä vaan.. Nuorilla nyt on nuorten jutut ja väliset vitsit.

Tylsä mutsi kaverillas.

Vierailija
8/77 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa. Yhdistettynä tekstiin Onnea amikselle tuosta kieltämättä saa aika haist vee -vaikutelman. Mutta jos sun kaveri ei asiasta hermostunut niin ei pitäisi äitinsäkään. Mikäs sun oma koulutus on, ap?

Vierailija
9/77 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikäsi 14 v? Pieruhuumori ei yleensä innosta aikuisia, ei varsinkaan naisia.

Ikäni 20v. Olihan tuo vähän inside, kun yhdessä sarjaa ollaan seurattu. En silti tajua miksi pitää kommentoida toisen korttia noin. Ap

Vierailija
10/77 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti vinkistä. Tuohon kun täräyttää ylioppilaslakin kuvaan mukaan, niin kummipojalle täydellinen onnittelukortti!

Terkuin, Pierutäti

Vierailija
11/77 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jaa. Yhdistettynä tekstiin Onnea amikselle tuosta kieltämättä saa aika haist vee -vaikutelman. Mutta jos sun kaveri ei asiasta hermostunut niin ei pitäisi äitinsäkään. Mikäs sun oma koulutus on, ap?

Ylioppilas ja nyt yliopistossa toinen vuosi loppuu. Eli oon hieman kaveriani vanhempi. Ap

Vierailija
12/77 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amistutkinnoille ei ole tyylikästä irvailla kuin toisten amislaisten.

Jos ylioppilas alkaa veetuilla, se vaikuttaa ylenkatseelta ja siten moukkamaiselta.

Tämä ap hyvä pätee melkein kaikkeen muuhunkin.

Savolaisuudesta ei kannata leukailla jos ei ole itse savolainen. Blondien naisten järjenjuoksusta on tyylikästä vitsailla vain blondien naisten. Ja niin edelleen. Ulkopuolisen suusta se vaikuttaa aina vähän halveksuvalta ka moukkamaiselta.

Joten oppia ikä kaikki, ap hyvä.

Vierailija
13/77 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylioppilas ja nyt yliopistossa toinen vuosi loppuu. Eli oon hieman kaveriani vanhempi. Ap

No siinä tapauksessa ymmärrän täysin kaverisi äitiä. Ihme, että kaverisi sietää sinulta muka "huumorina" tuollaista mitätöintiä. Lue 12:n vastaus, siinä se on tiivistettynä paremmin kuin itse osaisin.

Vierailija
14/77 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmistuiko hän putkimieheksi? Ja muutoin en nyt kehuisi omatekemäksi jos oot vaan printannut kuvan.

Vierailija
15/77 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siinä tapauksessa ymmärrän täysin kaverisi äitiä. Ihme, että kaverisi sietää sinulta muka "huumorina" tuollaista mitätöintiä. Lue 12:n vastaus, siinä se on tiivistettynä paremmin kuin itse osaisin.

En mä ainakaan olisi ottanut mitätöintinä, jos olisin frendiltä saanut tuollaisen ylioppilaskortin. Nyt kun asiaa tarkemmin miettii niin saatat olla oikeassa. Kaverini äiti on muistini mukaan amistaustainen, joten ehkä se sitten kirpaisi. Silti tyhmää aikuiselta ihmiseltä, kun kaverikin piti korttia hauskana. Ap

Vierailija
16/77 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille yksi akateeminen pariskunta antoi häälahjan mukana sikaa esittävän kortin. Todella omituinen. Häälahjakin oli itse nopsaan tehty.

Vierailija
17/77 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valmistuiko hän putkimieheksi? Ja muutoin en nyt kehuisi omatekemäksi jos oot vaan printannut kuvan.

Haha :D ei sentään, se olisi ollut vielä hauskempaa. Nojoo ei se sillä tavalla omatekemä ole, mutta editoin tuohon onnittelutekstin, printtasin koululla, hankin pahvia ja liimasin siihen. Eli näin kyllä paljon enemmän vaivaa kuin valmiin kortin ostajat

Vierailija
18/77 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä ainakaan olisi ottanut mitätöintinä, jos olisin frendiltä saanut tuollaisen ylioppilaskortin. Nyt kun asiaa tarkemmin miettii niin saatat olla oikeassa. Kaverini äiti on muistini mukaan amistaustainen, joten ehkä se sitten kirpaisi. Silti tyhmää aikuiselta ihmiseltä, kun kaverikin piti korttia hauskana. Ap

Sinä sanot, että kaverisi piti korttia hauskana. Kaveri esitti pitävänsä pieruhuumorista, koska kaveripiirissä ei esitetä heikkoa. Ei tuo varmasti ole mieltä ylentävää omana juhlapäivänä. Vaihtoehtoisella reaktiollahan hän olisi haastanut sinun asennettasi, joka ei taida sekään sopia hänen juhlatunnelmaan.

Kaverin äiti kehtasi sanoa rehellisesti sen, minkä tietää hänen lastaan painavan.

Sinulta yliopisto-opiskelijana tuo osoittaa vain huonoa tilannetajua. Vielä huonompaa se, ettet edes ymmärtänyt ottaa äidin palautetta palautteena, vaan haastoit sen täällä.

Vierailija
19/77 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haha :D ei sentään, se olisi ollut vielä hauskempaa. Nojoo ei se sillä tavalla omatekemä ole, mutta editoin tuohon onnittelutekstin, printtasin koululla, hankin pahvia ja liimasin siihen. Eli näin kyllä paljon enemmän vaivaa kuin valmiin kortin ostajat

Löytyikö se pahvi siitä tulostinpaperilaatikosta koulun tulostimen vierestä, josta lainasit liimankin?

Vierailija
20/77 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnetään, olen kielellinen niuho. Minusta tuo onnittelu olisi ollut paikallaan, kun kaverisi sai opiskelupaikan amiksesta, ei valmistujaisiin. Jos kaverisi valmistui vaikkapa putkiasentajaksi, olisit voinut onnitella esim. monttööriä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme