Kaverin äiti suuttui valmistujaiskortista
Juhlittiin frendin valmistujaisia ja tein hienon kortin juhliin. Kuvaksi laitoin http://images5.fanpop.com/image/photos/30500000/Stimpy-ren-and-stimpy-3… ja alapuolelle tekstin "Onnea amikselle". Kaverin mielestä oli oikein hauska ja kekseliäs ja taisi tykätä enemmän tuosta kuin sukulaisten valmiskorteista. No kaverin äitimuori oli kuulemma eri linjoilla ja piti tuota loukkaavana ja halveksivana. Mitä ihmettä oikeasti? Miten voi loukkaantua kun kortti ei ollut edes sille?
Oletteko itse tehneet omia kortteja ja saaneet yhtä takakireitä reaktioita?
Kommentit (77)
Teen itse kortteja mutta en harrasta pieruhuumoria muuta kuin kotona oman perheen kesken...ei mene kenelläkään herne nenuun.
No johan on mauton ja typerä. Mitä inside-läpät tietysti usein ovatkin...
No tota, miten toi pierevä Ren/Stimpy (kumpi oli kampi, en muista) liittyy kaverisi valmistumiseen? Suorittiko pierutieteen perustutkinnon?
Vierailija kirjoitti:
No tota, miten toi pierevä Ren/Stimpy (kumpi oli kampi, en muista) liittyy kaverisi valmistumiseen? Suorittiko pierutieteen perustutkinnon?
Eikö ammattikoulu ole vähän niinku pierutieteen perustutkinto
Ikäsi 14 v? Pieruhuumori ei yleensä innosta aikuisia, ei varsinkaan naisia.
Saahan sitä mielensäpahottaa mistä vaan.. Nuorilla nyt on nuorten jutut ja väliset vitsit.
Tylsä mutsi kaverillas.
No jaa. Yhdistettynä tekstiin Onnea amikselle tuosta kieltämättä saa aika haist vee -vaikutelman. Mutta jos sun kaveri ei asiasta hermostunut niin ei pitäisi äitinsäkään. Mikäs sun oma koulutus on, ap?
Vierailija kirjoitti:
Ikäsi 14 v? Pieruhuumori ei yleensä innosta aikuisia, ei varsinkaan naisia.
Ikäni 20v. Olihan tuo vähän inside, kun yhdessä sarjaa ollaan seurattu. En silti tajua miksi pitää kommentoida toisen korttia noin. Ap
Kiitti vinkistä. Tuohon kun täräyttää ylioppilaslakin kuvaan mukaan, niin kummipojalle täydellinen onnittelukortti!
Terkuin, Pierutäti
Vierailija kirjoitti:
No jaa. Yhdistettynä tekstiin Onnea amikselle tuosta kieltämättä saa aika haist vee -vaikutelman. Mutta jos sun kaveri ei asiasta hermostunut niin ei pitäisi äitinsäkään. Mikäs sun oma koulutus on, ap?
Ylioppilas ja nyt yliopistossa toinen vuosi loppuu. Eli oon hieman kaveriani vanhempi. Ap
Amistutkinnoille ei ole tyylikästä irvailla kuin toisten amislaisten.
Jos ylioppilas alkaa veetuilla, se vaikuttaa ylenkatseelta ja siten moukkamaiselta.
Tämä ap hyvä pätee melkein kaikkeen muuhunkin.
Savolaisuudesta ei kannata leukailla jos ei ole itse savolainen. Blondien naisten järjenjuoksusta on tyylikästä vitsailla vain blondien naisten. Ja niin edelleen. Ulkopuolisen suusta se vaikuttaa aina vähän halveksuvalta ka moukkamaiselta.
Joten oppia ikä kaikki, ap hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylioppilas ja nyt yliopistossa toinen vuosi loppuu. Eli oon hieman kaveriani vanhempi. Ap
No siinä tapauksessa ymmärrän täysin kaverisi äitiä. Ihme, että kaverisi sietää sinulta muka "huumorina" tuollaista mitätöintiä. Lue 12:n vastaus, siinä se on tiivistettynä paremmin kuin itse osaisin.
Valmistuiko hän putkimieheksi? Ja muutoin en nyt kehuisi omatekemäksi jos oot vaan printannut kuvan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siinä tapauksessa ymmärrän täysin kaverisi äitiä. Ihme, että kaverisi sietää sinulta muka "huumorina" tuollaista mitätöintiä. Lue 12:n vastaus, siinä se on tiivistettynä paremmin kuin itse osaisin.
En mä ainakaan olisi ottanut mitätöintinä, jos olisin frendiltä saanut tuollaisen ylioppilaskortin. Nyt kun asiaa tarkemmin miettii niin saatat olla oikeassa. Kaverini äiti on muistini mukaan amistaustainen, joten ehkä se sitten kirpaisi. Silti tyhmää aikuiselta ihmiseltä, kun kaverikin piti korttia hauskana. Ap
Meille yksi akateeminen pariskunta antoi häälahjan mukana sikaa esittävän kortin. Todella omituinen. Häälahjakin oli itse nopsaan tehty.
Vierailija kirjoitti:
Valmistuiko hän putkimieheksi? Ja muutoin en nyt kehuisi omatekemäksi jos oot vaan printannut kuvan.
Haha :D ei sentään, se olisi ollut vielä hauskempaa. Nojoo ei se sillä tavalla omatekemä ole, mutta editoin tuohon onnittelutekstin, printtasin koululla, hankin pahvia ja liimasin siihen. Eli näin kyllä paljon enemmän vaivaa kuin valmiin kortin ostajat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä ainakaan olisi ottanut mitätöintinä, jos olisin frendiltä saanut tuollaisen ylioppilaskortin. Nyt kun asiaa tarkemmin miettii niin saatat olla oikeassa. Kaverini äiti on muistini mukaan amistaustainen, joten ehkä se sitten kirpaisi. Silti tyhmää aikuiselta ihmiseltä, kun kaverikin piti korttia hauskana. Ap
Sinä sanot, että kaverisi piti korttia hauskana. Kaveri esitti pitävänsä pieruhuumorista, koska kaveripiirissä ei esitetä heikkoa. Ei tuo varmasti ole mieltä ylentävää omana juhlapäivänä. Vaihtoehtoisella reaktiollahan hän olisi haastanut sinun asennettasi, joka ei taida sekään sopia hänen juhlatunnelmaan.
Kaverin äiti kehtasi sanoa rehellisesti sen, minkä tietää hänen lastaan painavan.
Sinulta yliopisto-opiskelijana tuo osoittaa vain huonoa tilannetajua. Vielä huonompaa se, ettet edes ymmärtänyt ottaa äidin palautetta palautteena, vaan haastoit sen täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haha :D ei sentään, se olisi ollut vielä hauskempaa. Nojoo ei se sillä tavalla omatekemä ole, mutta editoin tuohon onnittelutekstin, printtasin koululla, hankin pahvia ja liimasin siihen. Eli näin kyllä paljon enemmän vaivaa kuin valmiin kortin ostajat
Löytyikö se pahvi siitä tulostinpaperilaatikosta koulun tulostimen vierestä, josta lainasit liimankin?
Myönnetään, olen kielellinen niuho. Minusta tuo onnittelu olisi ollut paikallaan, kun kaverisi sai opiskelupaikan amiksesta, ei valmistujaisiin. Jos kaverisi valmistui vaikkapa putkiasentajaksi, olisit voinut onnitella esim. monttööriä.
Olihan tuo naurettava kuva.