Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi valmistuu amiksesta enkä aio pitää juhlia!

Vierailija
02.06.2016 |

Toiselle lapselleni sen sijaan pidän hienot ylioppilasjuhlat vuoden päästä kunhan valmistuu. Amiksesta valmistuneelle lapselle en pidä mitään juhlia. Eikä sinne ketään sukulaisia edes tulisi koska kuka muka haluaa juhlia amista? Saa lapsi nyt kärsiä itsepähän valitse amiksen vaikka minä halusin lapsen lukioon.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oi myös oikeasti noin joten uskon että ap.n tarinakin on tosi.

Siskoni lakkiaisia juhlittiin isosti ja äiti oli hänestä niin tavattoman ylpeä.

Itse valmistuin pari vuotta myöhemmin amiskasta eikä minulle pidetty mitään juhlia. Ja olisin ne kyllä halunnut ja sukulaiset olisi varmasti tulleet.

Tosin amiskaan hakiessa jo äiti sanoi ettei aio sitten mitään juhlia järjestää jos ennlukioon mene.

No minulla on ihan hyvin menestyvä pieni yritys vaikka duunarin hommia teenkin. Tienaan kuitenkin n.4000-5000e/kk .

Siskoni taas päätti pitää välivuoden ja sai kaupan kassalta töitä. Sitä samaaa hommaa sisko tekee edelleen nyt 7 vuotta myöhemmin.

On kuulemma tyytyväinen, eikä opiskelu kiinnosta.

Eikä tuo minua haittaa kunhan on onnellinen.

Mutta kyllä minua loukkasi paljon äitini asenne ja käytös minun valmistuessa ammattiin.

Vierailija
22/26 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Surullista on, että tuollaisia ihmisiä on oikeasti olemassa, vaikka tämä onkin provo.

Mikä siinä on niin surullista?

Se, että lapsia kohdellaan eriarvoisesti. Oikeasti ylioppilaaksi pääseminen nykyaikana ei ole oikeastaan "mitään" toisin kun nyt eläkeiässä olevien nuoruudessa, jolloin ylioppilas pääsi suoraan yliopistoon, ainakin karsintakursseille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen sää porvoossa on?

Vierailija
24/26 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli ongelma, kun poikamme kävi ns. kolmoistutkinnon, eli sai lukion päättötodistuksen, ammatitutkinnon ja lakin samaan aikaan. Siinä sitten piti miettiä, kompensoiko ammattitutkinto ylioppilasjuhlan kokonaan pois. 

Vierailija
25/26 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa aurinko porottaa Porvoossakin

Vierailija
26/26 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä ihmeellistä tuossa on ? Ei amiksesta valmistumista ole yleensäkään tapana juhlia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän