Lapsi valmistuu amiksesta enkä aio pitää juhlia!
Toiselle lapselleni sen sijaan pidän hienot ylioppilasjuhlat vuoden päästä kunhan valmistuu. Amiksesta valmistuneelle lapselle en pidä mitään juhlia. Eikä sinne ketään sukulaisia edes tulisi koska kuka muka haluaa juhlia amista? Saa lapsi nyt kärsiä itsepähän valitse amiksen vaikka minä halusin lapsen lukioon.
Kommentit (26)
Noin mun äitikin teki. En mä juhlia kaivannutkaan mutta olisi sitä vaikka onnitella voinut.
Lapsenne pitävät isälleen hienot hautajaiset, kun hän kuolee, sillä he rakastavat isäänsä. Äitinsä menköön jonnekin köyhäinhautaamoon, ei paljon kiinnosta ketään.
HUONO. Nää provot on liian ilmeisiä. Tekisitte edes aiheista, joita ei käsitellä jo viidessä eri topicissa.
Meillä oli ihan sama juttu 😁 Mutta ymmärrän syyn täysin ja en itse olisi juhlia halunnutkaan. Muista ammattikoulun käyneistä sisaruksistani en tiedä jäikö heitäkään harmittamaan.
Äläpä sitten yhtään ihmettele, jos lapsesi lähtee ovet paukkuen eikä pidä enää yhteyttä sinuun.
Turhaa te vastaatte tähän. Tämä on selkeö provo. Ei kukaan tosissaan noin ajattele.
Surullista on, että tuollaisia ihmisiä on oikeasti olemassa, vaikka tämä onkin provo.
Mun lapsi valmistui eilen,hän ei halunnut juhlia. Vähän harmi, mutta selviämme.
Aika tylyä, kyllä tuota pitäisi juhlia. Meillä lapsi halusi juhlia lähihoitajaksi valmistumista järjestämällä karaoken ja se oli minusta mainio idea
Ettekö te pikku hiljaa väsy tekemään näitä amisprovoja?
Seuraava aihe, kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Turhaa te vastaatte tähän. Tämä on selkeö provo. Ei kukaan tosissaan noin ajattele.
Tämä on varmaan provo joo mutta kyllä kukaan noin ajattelee.
T: viesti 2 kirjoittaja :D
Suksikaa nyt kuuseen näiden provojenne kanssa!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä muuten ajattelee!
Vierailija kirjoitti:
Surullista on, että tuollaisia ihmisiä on oikeasti olemassa, vaikka tämä onkin provo.
Mikä siinä on niin surullista?
Tämä on nyt vissiin kesän trendiprovo #1
Ite valmistuin viime vuonna amiksesta eikä äiti pitäny mulle mitää juhlia. Nyt kun veli valmistuu ylioppilaaks (sekä toinen tutkinto amiksesta ) niin pitää oikeen isot juhlat.. Eniten tässä ärsyttää se, että silloin aikoinaan olisin päässyt lukioon, mutta äiti ei päästäny tää mua kun sano ettei mun "järki" riitä sinne.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ajatteli ennen, minunkin äitini 1980-luvulla ja oli ihan yleistäkin.
Yliopistosta valmistumista ei sitten juhlitakaan ennen kuin väittelee tohtoriksi.
Aloittajalta kysyisin, onko hänellä itsellään jääneet koulut kesken vai mikä pakkomielle hänellä on lsten lukioon menosta?
0/5