Tuulikellot parvekkeella
Kommentit (30)
Tuulikellon ääni on pieni, mutta helvetin rasittava.
Nämä on näitä "hyviä" lahjoja, joita viedään kyläillessä kerrostaloasuntoihin.
Ne saakelin kilkuttimet pitäisi kieltää yhtiön säännöissä. Vittumaista kilkatusta pitäisi kuunnella...
Ne nyt häiritsee ylipäätään, oli vauva tai ei. Onneksi eivät ole kovinkaan suurta muotia, en ainakaan täällä Helsingissä ole törmännyt yhteenkään vaikka varmaan kymmenessä eri kerrostalossa asunut.
Mä en laittais partsille tuulikelloa, vaikka ei pitäis mitään ääntä. Tulee mieleen aina kauhuleffat. Moni alkaa silleen et kuvataan pahaenteisesti kilisevää tuulikelloa :)
En ymmärrä miksi jollain välähtää yleensä laittaa jotain mistä kuuluu koko ajan ääni naapureille asti. Siksi kirjoitettuja sääntöjä tarvitaan niin paljon, koska näköjään ei yhtään omastatakaa osata ajatella muita.
No nyt näyttää hyvältä! Ja ei, ei tuulikelloja parvekkeelle. Houkuttelevat pahoja henkiä.
Mun mielestä mitään ylimääräistä ääntä tuottavaa ei tarvitsisi pitää sellaisessa asumismuodossa, missä naapuri on ihan siinä vieressä. Se mikä omaa korvaa miellyttää, ei varmastikaan miellytä kaikkia pakon edestä kuulemaan joutuvia.
Vierailija kirjoitti:
Mä en laittais partsille tuulikelloa, vaikka ei pitäis mitään ääntä. Tulee mieleen aina kauhuleffat. Moni alkaa silleen et kuvataan pahaenteisesti kilisevää tuulikelloa :)
Nimenomaan esim. Käsi, joka kehtoa keinuttaa.HYI
Vierailija kirjoitti:
No nyt näyttää hyvältä! Ja ei, ei tuulikelloja parvekkeelle. Houkuttelevat pahoja henkiä.
Jep, nimenomaan naapurin vittumaista henkeä, joka nostaa päänsä, kun alkaa kuulua kil-kil-kil-kil-kil... loputtomiin.
Ihanan taatun ahdasmielisiä vastauksia taas.
Finlexiä kehiin.
Mitä yhdestä tuulikellosta, siihen ei kuole toisin kuin tupakansavusta. Mieluummin tuulikello kuin jatkuvasti käryttävä naapuri!
Vierailija kirjoitti:
Mitä yhdestä tuulikellosta, siihen ei kuole toisin kuin tupakansavusta. Mieluummin tuulikello kuin jatkuvasti käryttävä naapuri!
Tämä ketju ei käsittele tupakoimista.
Vierailija kirjoitti:
Jospa muuttaisit vaikka maalle mummonmökkiin tai näin kesällä telttaan. ;)
Tuulikellot on saatanan keksintö!
Saa olla. Musta se on kiva ääni. Sitä paitsi lapsenkin kannalta hyvä että oppii nukkumaan pienessä taustametelissä
Vierailija kirjoitti:
Tuulikellot on saatanan keksintö!
Niiden tarkoitus on houkutella pahoja henkiä.
Ah että mä inhoan tuulikelloja.. Mun porukoilla on omakotitalossaan kaksi eri kelloa vierekkäin ja siinä kun ulkona syödään tai muuten vain ollaan niin helkatin kilkatus koko ajan ja se jää vielä soimaan päähän moneksi tunniksi.
Valitsen vaihtoehdon "Saa", ilman muttia. Hanki sille kakaralle korvatulpat jos häiriintyy tuulikelloista.