Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuulikellot parvekkeella

Vierailija
02.06.2016 |

Puolesta vai vastaan?

Tuulikellot parvekkeella

Vaihtoehdot

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaaisaa kirjoitti:

Saa olla. Musta se on kiva ääni. Sitä paitsi lapsenkin kannalta hyvä että oppii nukkumaan pienessä taustametelissä

Aivan, hiljaisuus ei ole hyväksi. Mutta noiden tuulikellojen kilkutus ärsyttää. Se ei ole ns.elämisen ääntä, mikä on ihan ok.

Sillä on kuitenkin merkitys, mistä se ääni tulee.

Vierailija
22/30 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi on viritellyt tuulikelloja ympäri tonttia ja sen pahan läsnäolon voi siellä suorastaan aistia iholla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuulikellot on saatanan keksintö!

Uskon tuon! Olin kerran siskon luona yökylässä ja keskellä kesäyötä heräsin viereisellä kuistilla kuuluvaan kilkatukseen, vaikka ulkona oli aivan tyyntä. Mitään ja ketään ei näkynyt, eläinkään tuskin pääsi kellon luo.

Vierailija
24/30 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on pelottavia. Naapurilla killuu omenapuussa tuulikello ja se ääni karmii selkäpiitä.

Vierailija
25/30 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ah että mä inhoan tuulikelloja.. Mun porukoilla on omakotitalossaan kaksi eri kelloa vierekkäin ja siinä kun ulkona syödään tai muuten vain ollaan niin helkatin kilkatus koko ajan ja se jää vielä soimaan päähän moneksi tunniksi.

Tuulikello on juntin reviirimerkki.

Samalla ihmisellä voi olla lasipulloja ikkunalla ja sen tyyppistä rihkamaa ympäriinsä.

Olen aina vihannut tuulikelloja, vaikkei kukaan tuntemani ole niitä harrastanut.

Vierailija
26/30 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuulikello tuhoaa feng shuin.

Vierailija
27/30 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivoja KLING KLANG KLI KLING KLANG KLANG KLI KLI KLING KLANG KLANG KLI ne KLING KLANG KLI KLING KLING KLANG KLANG KLI KLING KLANG tuulikellot.

Vierailija
28/30 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia ei pitäisi sallia kerrostaloissa.

Vierailija
29/30 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli minäkin saan pitää parvekkeella radiota soimassa yötä päivää?

Vierailija
30/30 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole nähnyt näkyä että omistaja istuisi sen juurella ihanoimassa kilkatusta. Jos tämä on tarkoitus, niin voisiko sen kilkattimen tuoda ulos kun sitä kilkatusta varta vasten tullaan kuuntelemaan ja viedä pois mennessään kun ihanuus on ohi. Tuskin nykyihminen tarvitsee kilkatinta "nyt tuulee" -merkkiääneksi. Typerin äänisaaste mitä voi vaan olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan