Tuulikellot parvekkeella
Kommentit (30)
Anoppi on viritellyt tuulikelloja ympäri tonttia ja sen pahan läsnäolon voi siellä suorastaan aistia iholla.
Vierailija kirjoitti:
Tuulikellot on saatanan keksintö!
Uskon tuon! Olin kerran siskon luona yökylässä ja keskellä kesäyötä heräsin viereisellä kuistilla kuuluvaan kilkatukseen, vaikka ulkona oli aivan tyyntä. Mitään ja ketään ei näkynyt, eläinkään tuskin pääsi kellon luo.
Ne on pelottavia. Naapurilla killuu omenapuussa tuulikello ja se ääni karmii selkäpiitä.
Vierailija kirjoitti:
Ah että mä inhoan tuulikelloja.. Mun porukoilla on omakotitalossaan kaksi eri kelloa vierekkäin ja siinä kun ulkona syödään tai muuten vain ollaan niin helkatin kilkatus koko ajan ja se jää vielä soimaan päähän moneksi tunniksi.
Tuulikello on juntin reviirimerkki.
Samalla ihmisellä voi olla lasipulloja ikkunalla ja sen tyyppistä rihkamaa ympäriinsä.
Olen aina vihannut tuulikelloja, vaikkei kukaan tuntemani ole niitä harrastanut.
Kivoja KLING KLANG KLI KLING KLANG KLANG KLI KLI KLING KLANG KLANG KLI ne KLING KLANG KLI KLING KLING KLANG KLANG KLI KLING KLANG tuulikellot.
Lapsia ei pitäisi sallia kerrostaloissa.
Eli minäkin saan pitää parvekkeella radiota soimassa yötä päivää?
Enpä ole nähnyt näkyä että omistaja istuisi sen juurella ihanoimassa kilkatusta. Jos tämä on tarkoitus, niin voisiko sen kilkattimen tuoda ulos kun sitä kilkatusta varta vasten tullaan kuuntelemaan ja viedä pois mennessään kun ihanuus on ohi. Tuskin nykyihminen tarvitsee kilkatinta "nyt tuulee" -merkkiääneksi. Typerin äänisaaste mitä voi vaan olla.
Aivan, hiljaisuus ei ole hyväksi. Mutta noiden tuulikellojen kilkutus ärsyttää. Se ei ole ns.elämisen ääntä, mikä on ihan ok.
Sillä on kuitenkin merkitys, mistä se ääni tulee.