Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan oikeasti jättänyt kumppaniaan sen takia että hän on katsonut salaa viestejäsi?

Vierailija
02.06.2016 |

Mietin vain kuin monet täällä sellaista uhoavat. Mieheni katsoi omaa puhelintani ilman lupaani (epäili pettämisestä) eikä minulle tullut mieleeni että jättää pitäisi?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lol en tod jätä tuollaisesta XD hyvä vaan jos asiani kiinnostavat niin paljon, että täytyy tonkia. Minä olen rehellinen, joten en jää kiinni mistään.

Vierailija
2/7 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jättäisi. Minusta olisi ihanaa jos mieheni olisi minusta niin mustis! :D nauraisin ja vittuilisin vähän vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ne, joilla on oikeasti jotain salattavaa suuttuvat niin paljon, että voivat jättää. Munkin mies jäi kiinni, kun oli tonkinut puhelinta, mutta ei nyt tullut mieleen erota/suuttua, vaan keskusteltiin asiasta sen jälkeen rakentavasti ja halusin tietää mikä sai hänet lukemaan viestejäni jne.

Vierailija
4/7 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen jättänyt. En halua olla sellaisen ihmisen kanssa, jolle yksityisyys ei merkitse mitään. Toista pitää kunnioittaa. Toivon myös etteivät ystäväni anna kumppaniensa katsella puhelintaan, en todellakaan halua että henkilökohtaiset keskustelut ovat muiden luettavissa.

Vierailija
5/7 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jätin kun sain kiinni. Oli sairaalloisen mustasukkainen ja ontrolloiva. Mitään salattavaa minulla ei ollut.

Vierailija
6/7 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole mitään salattavaa ja olen jättänyt. Tuo on suoraan verrattavissa systemaattiseen valehteluun, sellaista ihmistä en kaipaa elämääni.

Vierailija
7/7 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään jännittävää puhelimessa, mutta jos toisen luottamus on tuollaisella tasolla, niin miksi ihmeessä sitä pitäisi olla suhteessa hänen kanssaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi