Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksin treenaaminen etukäteen

Vierailija
02.06.2016 |

Olen uneksinut exästäni nyt tässä pari vuotta ja ollaan viestitelty. Itse olen ollut selibaatissa avioliitossa nyt useamman vuoden ajan. Miten voisin treenata etukäteen tulevaa tapaamistamme ajatellen? Olen ainakin treenannut muuten kroppaani sekä yritän treenata lantionpohjan lihaksiani. Toivoisin, että jälleennäkemisemme olisi yhtä päräyttävä kuin mitä seksimme oli ennenkin. Molemmat ollaan kaivattu sitä ja molemmilla on nyt ero vireillä. Vihdoinkin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sika.

Vierailija
2/5 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sika.

Mitä tarkoitat? Siis mun mieheni on ihan hirveä (väkivaltainen, haukkuu minua päivittäin todella ala-arvoisesti ja nöyryyttää jne.). Eikö hänestä saisi erota? Olin itse ennen avioliittoa tosi kiltti ja uskollinen aina, mutta mieheni on käyttäytynyt niin hirvittävällä tavalla, että sellaista tyyppiä ei enää koske mitkään luottamuslupaukset. Kun lyödään, potkitaan, tönitään, syljetään päälle, kaadetaan vettä päälle, pakotetaan lattialle nukkumaan kuukausikaupalla jne., niin en oikeasti sääli häntä. Lisäksi hän oli pettänyt ja tekstitellyt muiden naisten kanssa silloin, kun kuvittelin kaiken vielä olevan hyvin (=vähän ennen kihlautumista).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdoinkin olen pääsemässä miehestäni eroon, vaikkei hän suostuisi vieläkään eroamaan, sillä maksan hänen laskujaan ja vastikettaan ym. Haluan vihdoin ihmisarvoista elämää ja rakkautta...monen vuoden jälkeen. Totuus on tarua ihmeellisempää. En olisi koskaan uskonut ajattelevani tai toimivani näin, mutta olen joutunut kokemaan kamalia asioita ja tietyn rajan jälkeen olen vapaa uskollisuuslupauksista varsinkin, kun muutenkin olemme olleet selibaatissa, eikä mitään hellyyttäkään ole. Exääni rakastan ja ero hänestä oli aikanaan suuri erehdys.

Vierailija
4/5 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sitä voi reenata.Panosta vaikka seksikkäisiin alusvaatteisiin stay up ym koko setti.sheivaat itsesi.Miehen kivempi antaa suuseksiä .Tämmösii tuli mielee ?

Vierailija
5/5 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyh. Mene sellaisena kuin olet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi