Onko ainaiseen vitutukseen olemassa lääkettä?
Jos on niin kertokaa. En jaksaisi tätä paskaa oloa enää.
Kommentit (15)
Tämän palstan lukemisen lopettaminen. Siis oikeasti. Mulle tulee täältä aina tosi paska olo, mutta silti aina palaan takaisin ja loppupäivä taas vituttaa. Olen kai niin yksinäinen, että siksi olen koukuttunut tähän. Mielialassa on selvä ero jos en muutamaan päivään käy täällä. Pitäisi vain lähteä eikä enää palata.
Asennemuutos. Eli säädä korvienväli uusiksi.
Hyvä ruoka. En tarkoita lohturuuan mättämistä, vaan oikean ruuan syömistä ruoka-aikana.
Vierailija kirjoitti:
Tämän palstan lukemisen lopettaminen. Siis oikeasti. Mulle tulee täältä aina tosi paska olo, mutta silti aina palaan takaisin ja loppupäivä taas vituttaa. Olen kai niin yksinäinen, että siksi olen koukuttunut tähän. Mielialassa on selvä ero jos en muutamaan päivään käy täällä. Pitäisi vain lähteä eikä enää palata.
Saman huomannut, olin käymättä täällä juuri tuon takia puoli vuotta.
Täällä käy ilmeisen pahoinvoivia ihmisiä kun kaikista on pahaa sanottavaa. Teit niin tai näin, niin kaikki haukutaan pystyyn. Muita ei edes haluta ymmärtää.
Potki kaikki ikävät ihmiset veettuun elämästäsi
Ala tehdä asioita joista oikeasti nautit
Maiseman vaihdos
some-netti-paasto
Ulkoilu, mielekäs tekeminen, säännöllinen ruokailu, uni.
Jos masennusta niin edellä mainitut +terapia/lääkkeet.
En käsitä mikä teitä täällä vituttaa. Minusta täällä on aika paljon hauskoja juttuja, eikä niitä öyhötyksiä ole pakko lukea. Yleensähän sen näkee jo otsikosta, mitä ei kannata avata.
Ihmiset ovat ehkä eri mieltä kuin minä, mutta ei se minua haittaa. Maailmaan mielipiteitä mahtuu, ja joskus jopa omatkin mielipiteeni voivat muuttua.
Meinasin sanoa samaa kuin 14. Mulla on vain harvoin tullut paha mieli täällä palstalla. On täällä empatiaakin havaittavissa. Suurimman osan ajasta palstailen aika neutraalilla mielialalla. Ehkä jotkut on vaan herkkiä.
Mitä mielestäsi vitutuksesi on, avaa vähän? Masennusta? Asennetta? Ahdistusta?