MIEHET ! miksi haluatte ehdottomasti tarjota drinkin ja sitten alatte riehua?
olen nelikymppinen ja ensimmäisen kerran tähän ilmiöön törmännyt parikymppisenä, eli ei ikävä kyllä ole ikäsidonninen juttu :/
" mä haluan ostaa sulle bissen, ihan kaverihengessä vaan. en mä yritä iskeä"..
kaveri on aikoinaan saanut tälläiseltä sankarilta kaljat naamalle ja minulta taas revittiin kännykkä kädestä, kun viestittelin mieheni kanssa..!
Kommentit (189)
Tavallaan ymmärrän tämän käytöksen. Sitä luulaan, että osetaan sen dirkin verran juttu seuraa, mutta arvon neidit vaan katsevat nenän varttaan pitkin ja minusta tämäkin on yhtä moukkamaista käytöstä, kun tämä miesten oletus. Joten jatkossa, ei kiitos sille drinkille.
Ovat aika köyhiä tai pihejä miehiä, jos omasta tahdosta tarjottu drinkki ei joka kerran johdakaan seksiin, jolloin aletaan riehumaan.
Jos teistä ei ole drinkin verran olemaan kohtelias ja vaihtamaan paria sanaa niin olkaa jatkossa ottamatta sitä drinkkiä vastaan.
En osta tuntemattomille, enkä tule ostamaan drinksuja.
En sinkkuna ottanut koskaan vastaan noita tarjottuja drinkkejä, koska kyllä hitaampikin tietää mitä ollaan vailla kun naiselle juomaa ostellaan. Helpointa oli vastata drinkkitarjoukseen esim "ottaisin tuon sadan euron skumppapullon" 😃 yleensä tarjoaja hävisi tässä vaiheessa paikalta.
Myöskään ruusuja en ottanut vastaan tuntemattomilta miehiltä, tiedä kun siitä jos joku senkin katsoo etumaksuksi seksistä.
Haha, vai drinkin verran olemaan kohtelias. Joidenkin miesten mielestä se drinkki riittääkin seuraavaan aamuun asti. Jos juoman ottaa vastaan eikä anna seksiä, alkaa nimittely ja jos kieltäytyy juomasta, alkaa nimittely.
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan ymmärrän tämän käytöksen. Sitä luulaan, että osetaan sen dirkin verran juttu seuraa, mutta arvon neidit vaan katsevat nenän varttaan pitkin ja minusta tämäkin on yhtä moukkamaista käytöstä, kun tämä miesten oletus. Joten jatkossa, ei kiitos sille drinkille.
jos siististi pukeutunut, suhteellisen selvä ja asiallisesti käyttäytyvä mies, joka tietää että olet varattu, haluaa välttämättä tuoda sinulle juomista samalla kun hakee itselleekin sitä kuvittelee, että pelin henki on selvä: juon juoman ja juttelen kanssasi, olet kiva mutta olen naimisissa.
en puhu nyt mistään teinityttöjen " beibi tarjoo mulle drinksu jotta voin juosta karkuun "-pelistä
AP
Vierailija kirjoitti:
Eli kun olet kaverisi luona katsomassa jääkiekkoa ja hän tarjoaa sinulle kaljan, ymmärrät että kaverisi vetää sinua avarilla naamaan kun et maksuksi hiero hänen jalkojaan vaan katselet peliä?
Koska mies, joka ostaa tuntemattomalle naiselle juoman näkee sen mielessään etumaksuna seksistä. Normaali mies ei ensi töikseen osta tuntemattomalle naiselle juomaa, näistä tarjoajista kannattaa pysyä kaukana.
Vierailija kirjoitti:
Haha, vai drinkin verran olemaan kohtelias. Joidenkin miesten mielestä se drinkki riittääkin seuraavaan aamuun asti. Jos juoman ottaa vastaan eikä anna seksiä, alkaa nimittely ja jos kieltäytyy juomasta, alkaa nimittely.
Ja joillekin riittää ihan pari kohteliasta sanaa. Katsos, kun miehiäkin on erilaisia. Mutta mitäpä te siitä tietäisitte, kun luulette olevanne niin paljon parempia ihmisiä kuin miehet ja koette olevanne oikeutetteja katsomaan heitä lempeästi hymyillen nenän varttanne pitkin antamatta edes mahdollisuutta osoittaa streotyyppistä ajatteluanne väräksi. Hahahaha ja jaxuhaleja<3
Mä olen seurustelevana ottanut drinkin vastaan ja jutellut tarjoavan kanssa ja tehnyt kyllä selväksi, että voidaan juoda nää ja höpötellä, sitten lähden :D senkin jälkeen vielä jotain yrittävät.. Outoa!
Mulle on ostettu juomia ja olen ottanut ne vastaan ilman miesten rageja, mutta olenkin sellainen törkeä nainen joka inhoaa miesten sovinistisia asenteita eli juoma kelpaa, mutta etsiköön huoransa muista naisista.
Noille miehille tekee hyvää saada opetus siitä, että tavalliset naiset eivät ole ostettavissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jos siististi pukeutunut, suhteellisen selvä ja asiallisesti käyttäytyvä mies, joka tietää että olet varattu, haluaa välttämättä tuoda sinulle juomista samalla kun hakee itselleekin sitä kuvittelee, että pelin henki on selvä: juon juoman ja juttelen kanssasi, olet kiva mutta olen naimisissa.
en puhu nyt mistään teinityttöjen " beibi tarjoo mulle drinksu jotta voin juosta karkuun "-pelistä
AP
Olet sä vähän idiootti tai sitten sinulla on vaan käynyt pirun hyvä tuuri! Ei kai kukaan enää ota vastaan jonkun tuntemattoman tuomaa drinkkiä?
Ei pysty käsittämään kuka enää edes uskaltaa ottaa vastaa näitä drinkkejä? Ettekö ole nähnyt yhtään esim. videota kuinka helppoa niin juomiin on lisätä jotain ylimääräistä ja sen jälkeen teiltä ei enää paljon kysyä annatko vai etkö.
tulee mieleen episodi parin vuoden takaa:
olimme ystäväni kanssa yökerhossa ja eräs mies tuli kysymään voiko istua kun muualle ei mahdu. olin raskaana näkyvästi , ystäväni taas kertoi, että oli jättänyt poikansa miehelleen ja lähtenyt juhlimaan "ennenkuin tuo Tiina tuossa poksahtaa"
mies oli mukava, heitimme huulta ja kävimme tekemässä hauskoja muuveja tanssilattialla. sitten mies kysyi voiko tarjota jotain samalla kun ostaa itselleen, minulle riitti pelkkä jäävesi mutta ystäväni otti valkovenäläisen.
tämän jälkeen mies toi pöytään salmarishotteja pyytämättä ja puheet alkoivat muuttua asiattomiksi " mä en ooo ikinä pannu raskaana olevaa naista! " punapäät on kuulemma petoja sängyssä" hei tytöt tehkääs kielari"
siinä vaiheessa, kun tarrasi tisseihini teimme selväksi että saa painua helvetiin pöydästämme. kiitos juomista mutta hei hei!
tämän jälkeen sitten vauhkoontuikin kunnolla, tönäisi pöytää niin että juomat kaatuilivat ja huusi että olemme huoria jotka pitäisi ampua. selvä...
Kuulostaa ihan mielipuoliselta..?!? Jos tämä on baarikulttuurin nykypäivää, niin enpä ole menettänyt mitään, kun ei ole tullut käytyä aikoihin.
Vierailija kirjoitti:
Ei pysty käsittämään kuka enää edes uskaltaa ottaa vastaa näitä drinkkejä? Ettekö ole nähnyt yhtään esim. videota kuinka helppoa niin juomiin on lisätä jotain ylimääräistä ja sen jälkeen teiltä ei enää paljon kysyä annatko vai etkö.
Koska olen ollut liki selvä ja mies on vaikuttanut asialliselta + kummatkin ovat olleet omissa kaveriporukoissaan. En yksin ollessa ottaisi juomia vastaan, mutta luottoystävien kanssa tietää ettei koskaan jätettäisi pulaan jos tapahtuisi jotain.
Tapahtuuko tällaista siis useinkin? Hyvin vaikea uskoa, koska olen käynyt baareissa/yökerhoissa lähes 20 vuotta ja en ole moiseen törmännyt omalla enkä ystävieni kohdalla. Hulluja on monenlaisia, mutta ei niistä ehkä kannata mitään yleistystä vetää miehistä ja/tai baarikulttuurista.
En tiedä muista miehistä, mutta itse en ole koskaan noin tehnyt enkä tule tekemään.
t: Mies 28