Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siljan oksennus ja ripuliristeilyt jatkuvat

Vierailija
02.06.2016 |

Varaa omasi

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän noilla Ruotsin laivoilla ei ole käsidesejä ravintoloiden ovilla? Välimeren risteilyllä niitä oli joka paikassa ja ihmiset myös käyttivät niitä.

Vierailija
42/65 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuipas sopivasti näin kesän kynnykselle, kun ihmisillä on kiire rantakuntoon tämä Siljan uudet Suolihuuhtelu-teemaristeilyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksiköhän noilla Ruotsin laivoilla ei ole käsidesejä ravintoloiden ovilla? Välimeren risteilyllä niitä oli joka paikassa ja ihmiset myös käyttivät niitä.

Varmaan siksi että suomalaisjuopot joisi ne viimeistään siinä vaiheessa kun tarjoilu baarissa loppuu.

Vierailija
44/65 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös ne ole aina olleet oksennus- ja ripuliristeilyjä? Ei kai sinne ujostelemaan mennä.

Vierailija
45/65 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajutkaa nyt että Silja lopetettiin vuosia sitten. Se on tallinkin kusinen virulaiva! Vai kovat hinnat on Siljaa.

Vierailija
46/65 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi toi luokkareissulta noron. Olikohan ne käyneet satamassa?

Vierailija
47/65 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku lorauttanut Zinzinon ripuliölyä buffetin katkarapujen päälle... *tirsk*

Vierailija
48/65 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa siellä on, juurikin buffetien ovilla.

Vierailija
49/65 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika outoa että Viroon kuitenkin voi mennä eikä saa vatsatautia vaikka siellä ei todellakaan ole suomalaisia missään keittiöissä.

Vierailija
50/65 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis minä sain Symphonyllä järkyttävän oksennus- ja vatsataudin yli vuosi sitten illallisen jälkeen! Olin mieheni kanssa matkassa, ja hänelle se tuli lievänä. Me syötiin kyllä eri ruokia.

Olin niin huonossa ja heikossa kunnossa etten meinannut päästä hytistä ulos Tukholman satamassa seuraavana aamuna. Tuttavallani sama juttu muutama viikko minun jälkeen eli oksenteli ja ripuloi laivalla illallisen jälkeen.

Onkohan se virus pyörinyt laivoissa pidemmänkin aikaa.

Vierailija
51/65 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi nyt ja helvetti. Tosin tämä kai oli odotettavissa jos niitä huoneita siivotaan samalla tavalla kun hotellihuoneita= samalla rätillä joka paikka - entinen hotellisiivooja

Vierailija
52/65 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuon taudin leviäminen paljon vaadi. Yksi tautinen lapsi laattaa käytävälle tai leikkipaikkaan ja siitä se lähtee. Kyseistä tautia liikkeellä koko maassa nyt paljon.

Vierailija
53/65 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä tuon taudin leviäminen paljon vaadi. Yksi tautinen lapsi laattaa käytävälle tai leikkipaikkaan ja siitä se lähtee. Kyseistä tautia liikkeellä koko maassa nyt paljon.

Kyseistä tautia ollu liikkeellä helmikuusta saakka. Kumma kun vaan suomessa. Ei oo ollenkaan muualla euroopassa tällasta

Vierailija
54/65 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alkoivat siivota laivaa

Vierailija
55/65 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköinen lähde on ulkomaiset pakastemarjat kuumentamattomina aamiaispöydässä tai jälkiruoan kanssa.

Vierailija
56/65 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis minä sain Symphonyllä järkyttävän oksennus- ja vatsataudin yli vuosi sitten illallisen jälkeen! Olin mieheni kanssa matkassa, ja hänelle se tuli lievänä. Me syötiin kyllä eri ruokia.

Olin niin huonossa ja heikossa kunnossa etten meinannut päästä hytistä ulos Tukholman satamassa seuraavana aamuna. Tuttavallani sama juttu muutama viikko minun jälkeen eli oksenteli ja ripuloi laivalla illallisen jälkeen.

Onkohan se virus pyörinyt laivoissa pidemmänkin aikaa.

Meidän lapsen sairastuivat hiihtolomaristeilyllä. Vatsa oli kummallakin hieman kipeänä aamulla Tukholman satamassa ja oireet pahenivat päivällä. Loppumatka menikin hytissä ja paastotessa.

Vierailija
57/65 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista tama vouhotus asiasta. Nyt on kuitenkin kyseessä Helsinki - Tukholma reittiliikennelaivasta eikä mistään parin viikon caribianristeilystä.

Itse työskentelen sellaisessa paikassa, jossa päivittäin lähes hoidan noroja tms tarttuvia tauteja. Nämä ihmiset istuvat odotusaulassa, koskevat kahvoihin jne. Kyllä siellä laivalla pärjää, kun ei tosiaan koske joka paikkaan koko ajan. Itsellä se tulee jostain selkärangasta, että liukuportaiden kaiteisiin ei kosketa, rapuissa jne myös ollaan koskematta kaiteisiin. Jos ihan varman päälle haluaa pelata, niin desiä mukaan ja pyyhkii hytin, myös vessan desillä läpi. Ottaa omat eväät tai sitten ei ainakaan mene buffaan.

Ja taas nämä matkansa ehkä peruvat määkivät laivayhtiöltä korvauksia, eikös tällaisia tapauksia varten ole matkavakuutukset?

Tarttuuko se ihonläpi vai mikset uskalla koskea?

Vierailija
58/65 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantaina taitaa olla laiva täynnä Tukholman maratonille lähtijöitä. Ilmaiseksi reissua ei saa siirrettyä eikä peruttua Facen mukaan ja liekö viikkarilla enää tilaakaan. Voi tulla ikimuistoinen reissu, jos maalivivan lähestyssä ei iskekään se perinteinen juoksijan vatsa vaan kunnon norona lentää molemmista päistä :D

Vierailija
59/65 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesän ripulimatkat nyt puoleen hintaan.

Vierailija
60/65 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi voinut pestä laivan heti, nyt saikut maksaa enemmän ja menetetty maine. Hyh ei tee mieli risteilylle. Luulis että pallomeri olisi pesty ekana

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän