Vierailija

Syön Qlaira-pillereitä ja huomasinpa maanantaiaamuna että olin unohtanut ottaa sunnuntain e-pillerin. Ja olin sunnuntaina yhdynnässä poikaystäväni kanssa. Ja nyt alkoi verinen vuoto. Kuukautisten pitäisi alkaa vasta viikon päästä joten mitäs tämä vuoto nyt on?
Johtuuko tuosta unohduksesta vai entä jos olenkin raskaana. Ei kai raskaus voi näin äkkiä alkaa oireilla?

  • ylös 0
  • alas 0

Kommentit (7)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Raskaustesti.

Näkyisikö muka testissä jo?
Kauhia paniikki. Ei vauvaa tähän elämän tilanteeseen. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

jos seuraavan 7 päivän aikana harrastatte seksiä, muistakaa käyttää kondomia (syö silti pilleri joka päivä)
Raskaus ei oireile noin nopeasti, mutta voit parin viikon päästä tehdä testin, jotta saat mielenrauhan.

Vuotoa tulee luultavasti, koska kroppasi luulee että 'pilleritön viikko' alkoi.

Gynekologeilla on myös päivystäviä puhelinnumeroita, joihin voit soittaa. He osaavat asiantuntevammin kertoa pillereistä ja niiden unohduksista.

Eihän pilleri välttämättä ole varma ehkäisy keino vaikka sen muistaisi joka päivä ottaa.

Vierailija

Ei voi olla raskausoire vielä tässä vaiheessa. Lisäksi todennäköisyys raskaaksi tulemiselle yhden unohdetun pillerin jälkeen on edelleen hyvin pieni. Oletko syönyt noita kyseisiä pillereitä pitkään vai vasta aloittanut?

Vierailija

Voit onnittella miestäsi. "Onneksi olkoon kulta, saamme vauvan, kärsäkin jo näkyy!"

Vierailija

Olet tiineenä 😃
Onnea tulevalle wt äipälle
Muista liittyä äitylit ryhmään 😂

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei voi olla raskausoire vielä tässä vaiheessa. Lisäksi todennäköisyys raskaaksi tulemiselle yhden unohdetun pillerin jälkeen on edelleen hyvin pieni. Oletko syönyt noita kyseisiä pillereitä pitkään vai vasta aloittanut?

Olen syönyt näitä nyt n. vuoden ajan.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.
 
Sisältö jatkuu mainoksen alla