Vierailija

Toisesta aihetta sivuavasta ketjusta tuli tällainen kysymys mieleen.

• ylös 9
  • alas 1

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Näillä on taipumusta vähätellä omaa paskanlöyhkäänsä aina, kun ovat niin turtuneita itse siihen hajuun.

• ylös 18
  • alas 0
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Eivät tiedä. Valittavat helposti muista käryistä, eivät siis takuulla tiedä, kuinka se tupakka haisee yli sadan metrin päähänkin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Eivät tiedä. Valittavat helposti muista käryistä, eivät siis takuulla tiedä, kuinka se tupakka haisee yli sadan metrin päähänkin.

Mutta eihän tupakoitsijoiden hajuaisti toimi?

Vierailija

Tietää, mutta eivät sitä MITEN pahalle. Se haju on kyllä kammottava. T:lopettanut

• ylös 20
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Maksan sinulle maailmanympärysmatkan jos pystyt todistamaan että tupakka haisee muka yli 100m päähän.

Vierailija

En haise. Käytän suuvettä ja imeskelen pastillin tupakoinnin jälkeen. Eipä taida moni edes tietää, että kessuttelen :)

• ylös 3
  • alas 23
Vierailija

Entisenä tupakoitsijana voin sanoa että sen kyllä tietää, että haisee pahalle, mutta sitä,einitse haista eikä näin ollen voi kuvitella kuinka KAUHEAN pahalle sitä haiseekaan... joskus on käynyt mielessä eträ hui kauheaa, noinko pahalle sitä tulikin haistua, ja vielä yritin purkalla peitellä sitä hajua, se ei tosiaan auta yhtään...

• ylös 19
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Maksan sinulle maailmanympärysmatkan jos pystyt todistamaan että tupakka haisee muka yli 100m päähän.
Tänään viimeksi pyöräilin pitkän suoran alussa ja haistelin tupakan käryä, nostin katseeni ka  keskivaiheilla suoraa oli nuori mies tupakka kädessä. Kyllähän sen aina pitkältä tieltä haistaa, jos joku on esimerkiksi kerrostalon parvekkeella tupakalla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tänään viimeksi pyöräilin pitkän suoran alussa ja haistelin tupakan käryä, nostin katseeni ka  keskivaiheilla suoraa oli nuori mies tupakka kädessä. Kyllähän sen aina pitkältä tieltä haistaa, jos joku on esimerkiksi kerrostalon parvekkeella tupakalla.
Ja tuo ko. suora on siis monta sataa metriä pitkä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En haise. Käytän suuvettä ja imeskelen pastillin tupakoinnin jälkeen. Eipä taida moni edes tietää, että kessuttelen :)
Se pastillin ja tupakan yhteinen hajua vasta ihana onkin. Tällä tavalla juuri nämä vähättelevät sitä tuoksuaan.

• ylös 11
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tietää, mutta eivät sitä MITEN pahalle. Se haju on kyllä kammottava. T:lopettanut

Samaa olin tulossa vastaamaan. Enkä edes polttanut kuin 3 - 5 tupakkaa päivässä, mutta ero hajuaistissa on niin uskomaton.

t: toinen lopettanut

Vierailija

Tämä on mielipide kysymys.

Itse tunnen haisevani vaikka kuinka pesisin kädet saippualla ja suuvettä tai pastilleja käyttäisin,

mutta jos olen itse 7h töissä polttamatta ja asiakas astuu liikkeeseen, kyllä sen haistaa jos hän on polttanut, eikä se haise ollenkaan pahalle vaan päin vastoin voisin mennä nuuhkimaan häntä.

Vierailija

Ei tiedä, kun ei siitä itse haista. Jos joku siitä mainitsee niin voi sen periaatteessa tietää että jonkinlainen haju leijuu, mutta ei hajun voimakkuutta tai sitä kuinka kauan haju on olemassa tupakalla käynnin jälkeen.

t: tupakoija

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.