Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta kertaa ostatte jäätelökioskilta jäätelötötterön? Montako palloa yleensä/tötterö?

Vierailija
01.06.2016 |

Minä en osta kertaakaan, en syö lainkaan maitotuotteita ärtyvän suoleni takia. Ja vaikka söisin, en varmaankaan ostaisi koska jäätelökioskilla on niin ihanan kallista.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaiset maailman umpitylsimmät ketjut voivat hyvin, mutta jos haluaa jostain syvällisemmästä tai konstikkaammasta keskustella, niin ei käy.

Vierailija
42/48 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä Tampereella minetti ja käydään vaan siellä koska ihan sikaihania Italialaisia jäätelöitä. Etelän kansalla ei olekkaan Minettiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kesässä yli 200 jäätelötötteröä tulee ostettua jätskikiskalta. Puolet minulle puolet tyttärelle. Ja tuo siis koko kesän aikana eli siis noin kesä - elokuu, jossa päiviä n 90kpl eli noin 1kpl päivässä, joskus menee pari, jos on esim kokopäivän kaupungilla tms.

Vierailija
44/48 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan aina kaupasta jätskini. Jäätelökioskit velottavat sikahintoja!

Vierailija
45/48 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä otan yhden pallon kerrallaan, ja palloja kuluu kesässä 0-5kpl.

Oman alueeni jätskien hinnat on ihan riistoa (noin 3,5€-3,8€), että mielummin jos jädehimo iskee, niin käyn kaupasta ostamassa tuutin.

Vierailija
46/48 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en osta kertaakaan, en syö lainkaan maitotuotteita ärtyvän suoleni takia. Ja vaikka söisin, en varmaankaan ostaisi koska jäätelökioskilla on niin ihanan kallista.

Tötterö

mikä tötterö on?

Käypä alakoulu loppuun niin se selviää sullekin :)

Vierailija
47/48 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kesässä yli 200 jäätelötötteröä tulee ostettua jätskikiskalta. Puolet minulle puolet tyttärelle. Ja tuo siis koko kesän aikana eli siis noin kesä - elokuu, jossa päiviä n 90kpl eli noin 1kpl päivässä, joskus menee pari, jos on esim kokopäivän kaupungilla tms.

Ja verisuonet kiittää.

Vierailija
48/48 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lennän aina Italiaan syömään gelattoa, niin säästän Suomen korkeista jäätelöhinnoista.

Oletkos maistanut Pappagallo gelatoa ja sorbetteja, kannattaa maistaa kun näet keltaisen kioskin Suomessa :)

http://www.pappagallo.fi/

Viimeksi tänään söin yhden pallon mango sorbettia, ajattelin kesän mittaan käydä läpi läheisen kioskin kaikki maut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi