Kuinka monta kertaa ostatte jäätelökioskilta jäätelötötterön? Montako palloa yleensä/tötterö?
Minä en osta kertaakaan, en syö lainkaan maitotuotteita ärtyvän suoleni takia. Ja vaikka söisin, en varmaankaan ostaisi koska jäätelökioskilla on niin ihanan kallista.
Kommentit (48)
1 pallo kerrallaan ja pari kolme kesässä. Se vaan kuuluu kesään, törkeän hintaista.
Vierailija kirjoitti:
En osta Suomessa ikinä. Liian kallista ja liian huonoja noi perus-Valiojäätelöt.
Toista se on nautiskella italialaisia artesaanijätelöitä aidoilla raaka-aineilla. Jossain Valion ym. mansikkajäätelössä ei esim. ole yhden ainoaa mansikkaa, pelkästään punaista väriainetta ja makuesansseja.
Valio ei oo tehny jäätelöä yli kymmeneen vuoteen.
Pehmistä mäkkäristä. Kioskeilla nii kalliita ne pallot.
En juuri koskaan, sillä saan töissä syödä ilmasiks.
Melkein joka päivä. Ei oo fyrkasta kiinni...
Mango-melonipallero kerran kesässä.
En juuri tykkää jäätelöstä. 1-2 krt kesässä ostan jonkun maustetun pehmiksen.
Pari-kolme kertaa kesässä. Yleensä yksi pallo, ja mielummin sorbetti kuin jäätelö.
Tänään olisin ostanut, mutta jäätelökioski oli kiinni!
Vierailija kirjoitti:
Minä en osta kertaakaan, en syö lainkaan maitotuotteita ärtyvän suoleni takia. Ja vaikka söisin, en varmaankaan ostaisi koska jäätelökioskilla on niin ihanan kallista.
Tötterö
mikä tötterö on?
Olisinko joskus kasarilla ostanut viimeksi. Liian kallista minulle.
Kerran päivässä jokaista makua yksi pallo tuuttiin. Tuutti on xxxxxxxxxxxxxxxl -mallia.
Lennän aina Italiaan syömään gelattoa, niin säästän Suomen korkeista jäätelöhinnoista.
Liian kallista - Lidlistä saa samalla hinnalla varmaan 6-8 gelatellin magnum-tyyppistä jäätelöä. Varmaan viimeksi tuli jäätelöä ostettua jäätelökioskista 90-luvulla.
T. Lidl-mies.
Pari kertaa kesässä, 1 pallon. En jaksa syödä enempää jätskiä.
Kyllä meidän kioskilla vaan käy valtavasti porukkaa, varmasti myös av-mammoja. :D tässä kioskissa tosin myydään italialaista jäätelöä, en itsekään siedä Valion tai Ingmanin esanssijätskejä. Viimevuodesta pallon hinta noussut 10 senttiä. Kyllä ihan Suomen valtio ajaa jätskiyrittäjät tähän pisteeseen, että jätski vaan vuosi vuodelta kallistuu...
Harvoin, kalliita on.. mut jos ostan niin yhden pallon
Mä ostan, kun huvittaa eli en oo ikinä ajatellut, kuinka monta kertaa...
Yleensä ostan aina kaksi palloa ja tiikerijätskiä, jos sitä vaan on. Lapset ottaa yleensä myös kaksi palloa ja mies yhden.
Valio on aika päiviä sitten myynyt jäätelötoimintansa NESTLELLE. Ennen siinä pingviinin kuvassa lukio valio, ei lue enää.
Halvin pallo täällä päin maksaa 3€ ja kalleimmassa paikassa 3,70€. Saaha sillä jo litran kaupasta. Ostan mieluiten pehmistä :)
Helsingin jäätelötehtaan sitruuna rahka jäätelön kerran kesässä ja yhden pehmiksen myös kerran kesässä. Vaniljaa
Suklaa-vanilja pehmis <3 Kerran kesässä on ostettava. Sitten italialaisessa jäätelöbaarissa käyn myös Turussa.