Vierailija

Ketään ei kiinnosta. Kukaan ei kusynyt miten meni, ei tsempannut, ei mitään.

Kerron siis teille. Meni erinomaisesti. Kysymykset olivat helppoja, tilaa tarpeeksi. Paria kohtaa joutui miettimään, mutta olin todella tyytyväinen lopputulokseen. Uskoisin pääseväni sisään kevyesti.

T. Amis

• ylös 17
  • alas 1

Kommentit (13)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitä tilaa oli tarpeeksi?

Vastaustilaa. Ei siis mennyt yli, jota etukäteen pelkäsin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Heh, aika hieno juttu sitten. 

Oikeasti, hienoa, että jäi hyvä fiilis kokeista. Minun nuorempi lapseni on kans ollut monissa kokeissa tänä keväänä, viime vuonna meni haut vähän miten sattuu. Toivon, että nyt onnistaa. :) Toivotan onnea sinulle, että saat opiskelupaikan!

Vierailija

Täällä nyt on joku amis-lukio-yliopisto jankuttaja päästänyt itsensä irti tänään, ilmeisesti tämäkin aloitus hänen "kynästään".

Vierailija

Hienoa! Toivottavasti pääset sisään. Kyllä muut sitten osaavat arvostaa kun saat tutkinnon ja mielekkään työn - jonka hyvinkin voit saada paremmin kuin monet muut, olet kulkenut omaa tietäsi ja osoittanut oma-aloitteisuutta kun hakeudut amiksen jälkeen jätko-opintoihin. Täällä palstalla vastailevat ne työttömät maisterit jotka masentavat, täytyy kuitenkin muistaa, että suurin osa maistereista on töissä, näin ihan tilastofaktojen perusteella.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Täällä nyt on joku amis-lukio-yliopisto jankuttaja päästänyt itsensä irti tänään, ilmeisesti tämäkin aloitus hänen "kynästään".

Hae apua paranoidiseen skitsofreniaasi. Tällä palstalla on tuhansia kirjoittelijoita.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Heh, aika hieno juttu sitten. 

Oikeasti, hienoa, että jäi hyvä fiilis kokeista. Minun nuorempi lapseni on kans ollut monissa kokeissa tänä keväänä, viime vuonna meni haut vähän miten sattuu. Toivon, että nyt onnistaa. :) Toivotan onnea sinulle, että saat opiskelupaikan!

Kiitos! Tsemppiä myös lapsellesi pääsykokeisiin, toivottavasti nappaa!

Vierailija

Eräs kaveri pääsi amispohjalta lääkikseen. Pyrki kolmena vuonna ja suurin osa porukasta nauroi hänelle. Poikaa pidettiin täysin kajahtaneena. Varsinkin työpaikallaan sai kuulemma paljon kuraa niskaan. 

Itsekin vähän epäilin, että mitähän tuosta mahtaa tulla, mutta huomasin kyllä, että tyyppihän preppasi itseään tosissaan. Poika piti päänsä ja pääsi kuin pääsi lopulta sisään. Kovaa työtä se tietysti vaati, kun joutui opiskelemaan useita aineita huonolta pohjalta. Hattu päästä kaverille, en olisi ehkä itse pystynyt samaan!

• ylös 15
  • alas 0
Vierailija

Eiköhän se onnittelujen ja tsemppauksen puute riipu ihan kaveri/perhepiiristäkin... Ei minuakaan tsempattu pääsykokeisiin lukiessani, vaikka olin lukion käynyt. Silloinen avokki vain kiukutteli, kun minä kulutin vapaa-aikani lukemiseen. Kun kovan työn jälkeen pääsin sisälle, sain onnitteluikseni lähinnä tiuskintaa: "noni, nyt sä lähdet opiskelijabileisiin ryyppäämään ja jätät mut yksin!". Juu on eksä nykyään.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.