Tekis todella paljon mieli käräyttää eräs mies!
On saattanut serkkuni raskaaksi, on siis suhteessa toiseen naisee. Vauva syntyy kesäkuussa. Mies on yrittänyt kaikkensa, että asia pidetään salassa ja serkkuni on luvannut pitää suunsa kiinni (koska mies on uhkaillut häntä). Minä taas olen sitä mieltä, että se saatanan sika pääsee liian helpolla kun salaa kaiken naiseltaan+suvultaan+koko ystäväpiiriltään.
Mitäs jos " lipsauttaisin" asian jossain yhteydessä.. ihan vaan vahingossa? Minusta tämän naisenkin kuuluu saada asiasta tietää. Osaan kuvitella, että mies ei eleelläänkään ilmaise muijalleen että jokin on TODELLAKIN vialla.
Kommentit (7)
Joskus, ei kai sun serkkus niin tyhmä ole että ei vaadi elatustukia ja lapsen tunnustamista.
Jos on uhkaileva ja väkivaltainen? Ei ole kuitenkaan kysymys sinun elämästäsi. Anna serkkusi elää loppuraskaus rauhassa.
olla vaatimatta mieheltä mitään ja on miehelle jo luvannutkin sen. Mutta minä toivon ja rukoilen, että hän vielä muuttaa mielipiteensä ja aion tehdä kaikkeni vaikuttaakseni asiaan.
Mutta tämä saakelin runkkari luulee voivansa päästä kuin koira veräjä asian suhteen.. minun oikeustajuuni ei kerta kaikkiaan mene se, että kuinka tässä asiassa näin on päässyt käymään. En tiedä mitä sanoisin miehelle, jos hänet tässä paikallispubissa näkisin (asutaan samoilla kulmilla). Mutta olen vakavissani hautonut sitä, että lipsauttaisin asian jossain paikassa niin, että oikeat korvat sen kuulisivat.
Jotain rajaa itsekkyydessäkin!
Oliko hän joskus syksyllä yön poissa kotoa?
Jos serkkusikin pysyy vaiti uhkailut kuultuaan. Onko häntä kohtaan reilua että menet paljastamaan asian, kyseessähän voi olla vaikka serkkusi terveys jos oikein hullu sattuu tämä mies olemaan.