Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset ei ymmärrä että jos reidet hankaavat, niissä on ylimääräistä, jonka voi laihduttaa?

Vierailija
01.06.2016 |

Hirveä paskamyrsky syntyi, kun ehdotin laihduttamista reisien hankaus ongelmaan.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole paksut reidet, mutta silti ne hankaa yhteen.

Kaverilla on paljon paksummat jalat, mutta myös leveä lantio ja reidet ei osu yhteen.

Oma lantioni on suht kapea.

Vierailija
2/40 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskit on laiskoja eikä myönnä tosiasioita

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä voi, mutta miksi pitäisi, kun parempiakin ratkaisuja tosiaan on..

(Ja kaikki ei voi laihduttaa niin paljon, ellei sitten halua muuten todella epäterveeksi ja rumaksi).

Vierailija
4/40 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ruumiinrakenne vaan sellainen, että reidet on paksut. Painoindeksi alle 20 kuitenkin. Superhoikka vyötärö, pieni rinnanympäryös myös, mutta leveä lantio ja paksut reidet. Ei auta jumpat, salit ja laihdutus, sorry.

Vierailija
5/40 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sanoa, että reiteni hankaisivat, vaikka osuvatkin toisiinsa. Ne osuivat silloinkin, kun painoin 52 kg. Nyt painan 65 kg. Lantioni on suhteellisen kapea.

Vierailija
6/40 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä voi, mutta miksi pitäisi, kun parempiakin ratkaisuja tosiaan on..

(Ja kaikki ei voi laihduttaa niin paljon, ellei sitten halua muuten todella epäterveeksi ja rumaksi).

Laihduttaminen on paras ratkaisu ap

Vierailija
7/40 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tunne varmaan yhtään naista joka ei yrittäis koko ajan laihduttaa, koosta riippumatta. Paska myrsky ehkä syntyi siitä että hoet itsestään selvyyksiä kuin jollekkin idiootille.

Vierailija
8/40 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverilla on paljon paksummat jalat, mutta myös leveä lantio ja reidet ei osu yhteen.

Englanniksi ilmiötä kutsutaan chub rubiksi ihan aiheesta. On tietenkin selvä, että joillain reidet saa leveän lantion ansiosta olla paljon leveämpiä kuin toisella, mutta aika oudon kapeat lantiot saa olla, jos jalat osuu vaikka olisivat oikein hoikat.

Siihen ongelmaan löytää monipuolisesti ja paljon vinkkejä hakusanoilla chub rub.

Vierailija
9/40 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole hangannut edes silloin, kun painoindeksini oli yli 30. Monella hoikalla tuttavallani kuitenkin reidet hankautuvat. Ei johdu painosta, vaan rakenteesta.

Vierailija
10/40 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskaa taas ssss:ltä. Katsoppas paljonko löydät läskiä kilpapyöräilijöitä, bodareilta, jääkiekkoilijoilta jne joilla reidet ovat paksut lihaksista. Sellainen ihminen, jolla reidet eivät hankaa, on lihakseton luukasa, jolle on helppo ennustaa paljon sairauksia tulevaisuudessa.

Vierailija
11/40 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on katso se naisen logiikka. Vaikka löllyä ja lällyä on perseet ja reidet täynnä, mutta bmi näyttää "normaalipainoa" niin silloin tarvetta laihduttaa ei ole. 

Vierailija
12/40 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 162cm/60kg ja reiteni eivät osu yhteen, minulla on thigh gap. Jollakin toisella taas reidet saattavat osua yhteen, vaikka painais 10kg mua vähemmän. Reisivako ei vain ole anatomisesti kaikille mahdollinen

Vierailija
13/40 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hangannut pikkutytöstä asti, koska on rakenteellinen vika edelleenkin. Jalat eivät siis mene suorassa linjassa ylhäältä alas, vaan sisäänpäin. Äiti tuskaili jo kun olin pikkutyttö, että aina on housut hankautunut rikki.

Vierailija
14/40 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä käyn salilla 3-4×viikossa ja lenkillä 3 kertaa viikossa. Salille minulla on juuri minulle tehty ohjelma eli treenaan siellä ihan oikeasti enkä vain lue lehtiä.

Jalkaprässissä menee 280kg ja maasta vedän 100kg.

En itseäni kovin laiskaksi sanoisi vaikka reidet yhteen hankaakin.

Vierailija
15/40 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu kropan muodosta ja rakenteesta ei painosta ap.

Olen 170cm ja painan 55kg - reiteni osuvat yhteen.

Ystäväni on saman 170cm mutta painaa 65kg - reidet eivät osu yhteen.

Olen kateellinen oikein kunnolla ystäväni tikkusääristä. :D Toisaalta olen onnellinen vyötäröstäni ja lantiostani (mitat 93-63-94) sillä ystävälläni on vyötärö ja lantio tismalleen samankokoiset. Ovat aina olleet, kaikissa painoissa.

Kaikkea ei voi saada. Minulla ovat paksut reidet mutta ohut vyötärö. Ystävälläni on ohuet reidet mutta ei vyötäröä.

Vierailija
16/40 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johtuu kropan muodosta ja rakenteesta ei painosta ap.

Olen 170cm ja painan 55kg - reiteni osuvat yhteen.

Ystäväni on saman 170cm mutta painaa 65kg - reidet eivät osu yhteen.

Olen kateellinen oikein kunnolla ystäväni tikkusääristä. :D Toisaalta olen onnellinen vyötäröstäni ja lantiostani (mitat 93-63-94) sillä ystävälläni on vyötärö ja lantio tismalleen samankokoiset. Ovat aina olleet, kaikissa painoissa.

Kaikkea ei voi saada. Minulla ovat paksut reidet mutta ohut vyötärö. Ystävälläni on ohuet reidet mutta ei vyötäröä.

Mitä paskaa. Kaiken voi todellakin saada! Laihduta, jos haluat oikeasti laihat jalat. 63cm vy on keskiverto. ap

Vierailija
17/40 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roskaa taas ssss:ltä. Katsoppas paljonko löydät läskiä kilpapyöräilijöitä, bodareilta, jääkiekkoilijoilta jne joilla reidet ovat paksut lihaksista. Sellainen ihminen, jolla reidet eivät hankaa, on lihakseton luukasa, jolle on helppo ennustaa paljon sairauksia tulevaisuudessa.

Itse olen kehonrakentajamies, enkä pysty mitenkään kävelemään ilman sisäreisien hankautumista verille, jos en valitse puoleen reiteen yltäviä alushousuja.

Vierailija
18/40 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin väsynyttä hokea koko ajan "laihduttakaa läskit" (ihan sama vaikka olet normaalipainoinen tai hoikka, olet läski, laihduta!) Ihan oikeasti ei tämmöisiä jaksaisi enää yhtään lukea. Ja joo, ketjua ei tarvitse klikata auki, mutta kun otsikossakin jo tulee agenda ilmi. Tämä läskitrolli voisi painua hevonkuuseen palstalta.

Vierailija
19/40 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaapa juoksijoita tai uimareita. Kun lihakset kehittyy tasapainoisesti, ne jäntevöittävät jalkoja ja reisien sisäpinnan löysyys venyy lihasten sijainnin ansiosta. Vasta kunnon saliharjoittelulla lihakset lähtevät kasvamaan näkyvästi sisäänpäin.

Hoikalla reidet voi osua toisiinsa, mutta yleensä lihakset etu- ja takareidessä vähentää sivuilla olevaa löysää.

Vierailija
20/40 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsokaapa juoksijoita tai uimareita. Kun lihakset kehittyy tasapainoisesti, ne jäntevöittävät jalkoja ja reisien sisäpinnan löysyys venyy lihasten sijainnin ansiosta. Vasta kunnon saliharjoittelulla lihakset lähtevät kasvamaan näkyvästi sisäänpäin.

Hoikalla reidet voi osua toisiinsa, mutta yleensä lihakset etu- ja takareidessä vähentää sivuilla olevaa löysää.

Miltäs näyttää Michael Phelpsi ilman photoshoppausta tässä linkissä? Eikö muka ota reidet yhteen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä