Niilo Toivo , mikä kolmas nimi?
Nyt tarvis Niilo Toivolle saada kolmas nimi. Aleksanteri on vahvoilla, mutta tuleeko koko nimestä liian pitkä?? Haluaisin, että nimet tulevat ainakin osittain suvusta. Niilo on suvussa. Nimistä ollaan koitettu keksiä johdannoksia että ainakin osa liippais suvun nimistöstä. Mun isän toinen nimi on Toivo. Miehen toinen nimi on Aleksi. Myös suvussa on Pekka, Olavi, Ernesti, Topias, Matias, Johan, Juho... Auttakaa ja keksikää! :-) myös ihan tuolta-nuin-tempastuja nimiä saa ehdottaa!
Kommentit (28)
Tykkäisin nimestä Aapeli tuonne perään, tai Akseli
Aleksi olis hyvä. Tai Armas. Ei kahta T-alkuista. Ei kuulosta hyvältä Toivo Topias..
Niilo Toivo Matias kuulostaa mielestäni hyvältä.
Itselle tuli tuosta rimpsusta heti Armas mieleen.
Niilo Toivo Oskari
Niilo Toivo Aleksi
Niilo Toivo Hermanni
Niilo Toivo Valtteri
Niilo Toivo Petteri
Niilo Toivo Akseli
Niilo Aarre Toivo, Niilo Eino Toivo, Niilo Ano Toivo
Niilo Toivo Jaakko, teini-iässä lapsen lempinimeksi tulisi varmasti NiToJa :)
No, minusta ehdotetut Niilo Toivo Tapio ja Niilo Toivo Aleksanteri kuulostavat mainioilta. Minulle tuli mieleen myös Niilo Toivo Topias, se olisi hyvä, vaikka joku toinen sanoikin sitä huonoksi. Tai entä Niilo Toivo Johannes? Minusta se kuulostaa myös hyvältä, ja se olisi lähellä Johania ja Juhoa.
Vierailija kirjoitti:
Niilo Toivo Oskari
Niilo Toivo Aleksi
Niilo Toivo Hermanni
Niilo Toivo Valtteri
Niilo Toivo Petteri
Niilo Toivo Akseli
Näin. Jokin kolmitavuinen nimi.
Vierailija kirjoitti:
Tapio sopis jotenkin tohon rimpsuun
Komppaan tätä ja kaiken lisäksi Tapio nimellä on hieno merkitys, jos pitää luonnosta ja on kiinnostunut menneisyydestä. Tapio metsän kuningas!
Niilo Toivo Antero
Niilo Toivo Elmeri
Niilo Toivo Ilmari
Ajattelin heti että Aleksanteri ennen ku ees avasin tän keskustelun
Niilo Toivo Sakari tuli itselle heti mieleen!
Mulla tuli välittömästi mieleen
Niilo Toivo Ilmari
ja näköjään joku muukin oli sen "tuntenut"
Hyvä ja kauniit nimet. Anselmi tulee minulla mieleen komanneksi, vaikkapa runoilija Anselmi Hollon kunniaksi.
Tapio sopis jotenkin tohon rimpsuun