Sote: jatkossa gynekologin hoito maksetaan itse.
http://www.verkkouutiset.fi/kotimaa/sote_brommels-51137
Eli meillä loppuu samana päivänä pillereiden käyttö ja siirrytään kondomin käyttöön.
Kommentit (221)
Ja se haittaa meitä jotenkin?
Vielä voitaisiin lopettaa elarit, niin kaltaisesi saisivat maksaa koko laskunsa itse.
Eivät taas ajattele pitemmän päälle!Halvemmaksi tulisi tarjota kunnallisena gynen palvelut jolloin taudit saataisiin seulottua alkutekijöihinsä. Nyt julkisella hoidetaan sitten erikoissairaanhoitoa vaativia pidemmällä edenneitä tauteja .
Jaahas, kai tämä sama koskee sitten urologin palveluja? Vai laitetaanko tässäkin naiset maksamaan?
Vierailija kirjoitti:
Vielä voitaisiin lopettaa elarit, niin kaltaisesi saisivat maksaa koko laskunsa itse.
Miten voi joutua elareiden maksajaksi, jos käy gynellä säännöllisesti ja käyttää e-pillereitä? Isommat riskit elareihin on kumin käyttäjillä.
Tää on kyllä aivan uskomaton juttu. En ymmärrä miten voi mennä läpi...
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, kai tämä sama koskee sitten urologin palveluja? Vai laitetaanko tässäkin naiset maksamaan?
Gyne kerran vuodessa ihan ok, tai kun on asiaa. Pitäisikö muiden veronmaksajien (miestenkin) maksaa siitä?
Nyt ihan tosissaan. Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voi joutua elareiden maksajaksi, jos käy gynellä säännöllisesti ja käyttää e-pillereitä? Isommat riskit elareihin on kumin käyttäjillä.
Ei ole mitään riskejä, jos sellaisia ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Eivät taas ajattele pitemmän päälle!Halvemmaksi tulisi tarjota kunnallisena gynen palvelut jolloin taudit saataisiin seulottua alkutekijöihinsä. Nyt julkisella hoidetaan sitten erikoissairaanhoitoa vaativia pidemmällä edenneitä tauteja .
samaa mieltä. Pankitkin saisi antaa vastiikkeetta rahaa ettei sitten tarvitse pahan pulan tullen alkaa pankkiroistoksi.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen hoito? Joku sorkkii toosaa joka viikko kutsutaan hoidoksi?.. no jos siitä tykkää.
E-pillerit on lääkehoitoa. Etkö ihan oikeasti tiedä sitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki eivät elä selibaatissa kuten sinä.
Vierailija kirjoitti:
Niin sitä mietin, miten hammaslääkäri ja gyne jatkossa hoituu...
Hammaslääkärissä hoidetaan oikeasti tauteja. Sama kun jokainen suomalainen kävisi hammaslääkärissä joka viikolla tarkistuttamassa hampaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se liittyi elareiden lopettamiseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gyne kerran vuodessa ihan ok, tai kun on asiaa. Pitäisikö muiden veronmaksajien (miestenkin) maksaa siitä?
Mitä tarkoitat? Kyllä se on epäreilua, jos joutuu käymään lääkärillä (gynekologilla) jonkin terveyssyyn vuoksi ja joutuu maksamaan siitä enemmän kuin mies oman terveytensä hoidosta.
Eli kun nyt laitatin vasta kierukan, niin jätänkö vuosittaiset kierukantarkastukset väliin jos ei minulla ole varaa käydä gynellä? Entäs kierukan poisto?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen hoito? Joku sorkkii toosaa joka viikko kutsutaan hoidoksi?.. no jos siitä tykkää.
E-pillerit on lääkehoitoa. Etkö ihan oikeasti tiedä sitä?
Ja? Kuussakäyntikin on mielenterveydellistä hoitoa. Liittyi asiaan? Miten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat? Kyllä se on epäreilua, jos joutuu käymään lääkärillä (gynekologilla) jonkin terveyssyyn vuoksi ja joutuu maksamaan siitä enemmän kuin mies oman terveytensä hoidosta.
Terveyssyyt ovat aivan eri asia. Sama kun menisi leikkaushoitoon joka viikkoa, vaikka tarvetta ei ole.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
99% miehistä ei ole koskaan nähnytkään urologia. Se on tussu vaan joka on high maintenance.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se liittyi elareiden lopettamiseen?
Elareilta välttyy, jos elää selibaatissa. Oliko tämä jotenkin vaikeatajuista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveyssyyt ovat aivan eri asia. Sama kun menisi leikkaushoitoon joka viikkoa, vaikka tarvetta ei ole.
Sinkkumies
Mulla on varmaan ymmärryksessä jotain vikaa, kun en edelleenkään tajunnut mitä tarkoitat. Luuletko, että naiset huvikseen käyvät gynellä?
Niin sitä mietin, miten hammaslääkäri ja gyne jatkossa hoituu...