Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä kroppaanne liittyvistä ällöttävistä asioista muut eivät tiedä tai uskoisi?

Vierailija
31.05.2016 |

Minä olen ihan miehen mallinen vyötärötön pötkylä ja kaiken lisäksi romuluinen. Minulla ei kirjaimellisesti ole yhtään vyötäröä. Saan oikeanlaisilla vaatteilla itseni näyttämään jopa ihan muodokkaalta ja naiselliselta.

Toisekseen kukaan ei tiedä että painan jopa 91 kg. Olen niin isorunkoinen ja aika pitkä, että läskit vaan jotenkin hukkuu kroppaani ja näytän 70-kiloiselta. Naamani sattuu olemaan onneksi kapea ja muut näkyvillä olevat osat. Kaupassa myyjät ehdottelevat minulle vaatekokoa M, vaikka se on todellisuudessa XL tai joskus jopa XXL.

Sullon hassut pötkylätissini sopivan näköisiin 3-kertaisella lisätoppauksella täytetyihin rintsikoihin ja kappas, minulla on terhakat rinnat. Teippiäkin olen joskus käyttänyt.

Kaiken lisäksi minulla on isot räpylän malliset jalat ja tismalleen oikean mallisilla kengillä nekin saa taiottua normaaleiksi.

Kommentit (453)

Vierailija
141/453 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on toi sama hilseongelma. Climbazole-shampoo on ainoa, joka on auttanut. 20-v taistelin asian kanssa. Sitä shampoota saa system 4-sarjasta monesta kampaamosta. Jos ostaa sen ison pöntön, niin ei tule edes kalliiksi.

Vierailija kirjoitti:

- päänahkani hilseilee ja kutisee. lopetin värjäämisen ja pesen kookosoljyllä, mutta silti välillä kutisee   kovasti ja   raapiessa  irtoaa valkoisia "laattoja"

- suustani puuttuu kaksi hammasta, joiden koloihin ruoka kiilautuu ikävästi. en myöskään hymyile hampaat näkyvillä. tiedusteltuani implanttien hintoja, päätin mielummin olla hampaaton..

- minulla on peräpukamat, joiden poisto epäonnistui ja  lisäksi pitkiä mustia karvoja persreiän ympärillä.. tuntuu, että haisen aina siltä itteltään kun ulosteet tarttuvat karvoihin ja pukamiin

-  jalkateräni ovat täynnä pullottavia, kirkkaansinisiä suonia ja pieniä atopialäikkiä. kotipihassa pidän crocseja,  kotoa poistuessa vaihdan tennarit!

- kiskon jatkuvasti vatsaa sisään, koska minulla on kesto-raskausvatsa vaikka olen hoikka.  en kodin ulkpuolella ole koskaan täysin rento.. joskus peiliin katsoessa silittelen pötsiä ja mietin, että jos kierukka pettäisi en varmaan tajuaisi asiaa ennenkuin alkaisi tulla kantapäätä kyljestä läpi!  :O

- kusen aivastessa housuun ja minulla on tenat , vaikka olen vasta kolmekymppinen ;(  olen koettanut jumppaa, mutta ilm. jännitän vääriä lihaksia ...

Vierailija
142/453 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pallomaha, vaikka olen normaalipainoinen ja melko hoikka muualta. Hämään oikeanlaisilla vaatteilla, jotka eivät ole ihonmyötäisiä mahan kohdalta.

Hikoavat kädet ja kainalot. Myös otsa helmeilee hiestä todella nopeasti varsinkin stressaavissa tilanteissa.

Tummat viiksikarvat. Tosi naisellista... Oikeastaan myös leuka ja posket ovat karvan peitossa mutta en ole viitsinyt ruveta ajamaan niitä, koska ovat sentään vaaleita eivätkä näy kuin tietyssä valossa. Pelkään että jos kerran ajelen ne pois, tulevat tummina takaisin :s

Myös käsissäni on naiseksi hyvin pitkät karvat, joita pitäisi jaksaa sheivata yhtä usein kuin jalkoja. Plussaa tästä nopeasta karvankasvusta onkin sitten vain hiuksissa, joita monet ovat kehuneetkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/453 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eripariset hyttysen piston kokoiset minitissit, joiden nännipihat ovat kokoluokkaa juomalasin pohja. Vinkeä näky sinänsä... t. 24 v. (iki)neitsyt

Kärsin tästä paljon kunnes tulin raskaaksi ja rinnat kasvoivat yhden koon ja sopivat nyt paremmin yhteen nännipihojen kanssa. Mulla tosin oli b-kupit ja pysyvästi jäi c-kupit. Edelleenkin on isot nännit.

Vierailija
144/453 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kärsin hirsutismista. Uneksin, että jonain päivänä olisi rahaa laseroida karvat pois. Minulla kasvaa koko kasvojen seutu leuan alla, kaulalla ja poskilla mustia karvoja. Niitä on myös nännipihoissa, navan ympärillä, rintojen välissä, olkapäissä jne. Reisistä ei tarvitse edes mainita. Nypin niitä joka päivä niin paljon kuin ehdin. Kasvavat heti takaisin. Hormonalista syytä ei ole löytynyt.

Perinnöllistä on kuulemma. Tosi kiva. Yhdistetty vielä r-vikaan, niin olen todellinen itsetunnon superahjakkuus. Häpeän. Näyttelen kovaa mimmiä ja teeskentelen olevani kuin muutkin.

Joskus ihiset kyselee karvoista. Olen myös todella vahvakroppainen, miehet nauraa, kun jaksan kantaa ja nostaa painavampia juttuja kuin he.

Vuosi sitten yritin etsiä naisellisuuttani ja menin kosmetologille ennen juhlia, joka alkoi ihmetellä karvojani ja kertoili loppuajan dokumentista, jonka oli katsonut. Siinä oli kerrottu karvaisista susinaisista jossain Balkanilla. Olisin voinut itkeä koko hoidon ajan. Enkä enää koskaan mennyt sinne takaisin.

Täällä kohtalotoveri... Minkä ikäisenä sinulla alkoi tämä?

Olisinko ollut jotain 15? Tai 16.. Lukiossa ongelma oli kuitenkin jo pinsettiasteella..

Vierailija
145/453 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alapääni on aina niin emäksinen, että alkkarini valkaistuvat ja jopa rei'ittyvät päivittäisestä vuodosta. Näin on aina ollut, tulehdustilat yms. eivät tätä näytä hetkauttavan suuntaan tai toiseen. Mustissa alkkareissa on aina keskellä valkaistunut läntti.

On kokeiltu maitohappokapseleita, jugurttia, tuuletusta, puuvillaa, jnejnejne. Tilanne jatkuu vaan.

Siis mitä, emäksisyydestäkö se johtuukin että esim. mustiin alushousuihin tulee pitkän ajan jälkeen vaalea jälki :D En ole tiennyt sitäkään, että se olisi joku "vika". Muita ongelmia ei ole ollut ja tuo alkoi jo nuorena.

Joo, en minäkään sitä minään pahana ongelmana pidä, mutta oli jännä tajuta joskus parikymppisenä, että tätä ei tosiaan tapahdu kaikille. Monilla säilyy alkkarit ihan alkuperäisen värisinä, ellei tule menkkatahroja. Mulla taas on sellainen kloriteläiskä aina haaruksissa. :D

Naisen alapää on hapan, sen kuuluu olla hapan (pH n 4,5), joten relax vaan, terve toosa saattaa haalistuttaa pikkarit.

Vierailija
146/453 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan näyttäydy missään ilman meikkiä ja meikkaan jopa yksin kotona ollessani, sillä naamani on aivan hirveä ilman meikkiä. Se on punertava, näppyläinen, isot mustat silmäpussit ja täysin värittömät kulmat ja silmäripset. En usko, että kukaan arvaa, miten ruma olen ilman meikkiä, koska käytän kuitenkin paljon aikaa siihen, että näyttäisin luonnolliselta. Eli en meikkaa paljon ja näyttävästi, mutta meikillä näytän ihan eri ihmiseltä kuin ilman. Jos olen yötä jossain, herään aina ennen muita, että ehdin meikata. Tai vaihtoehtoisesti nukun meikit naamalla.

Vierailija
147/453 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alapääni on aina niin emäksinen, että alkkarini valkaistuvat ja jopa rei'ittyvät päivittäisestä vuodosta. Näin on aina ollut, tulehdustilat yms. eivät tätä näytä hetkauttavan suuntaan tai toiseen. Mustissa alkkareissa on aina keskellä valkaistunut läntti.

On kokeiltu maitohappokapseleita, jugurttia, tuuletusta, puuvillaa, jnejnejne. Tilanne jatkuu vaan.

Siis mitä, emäksisyydestäkö se johtuukin että esim. mustiin alushousuihin tulee pitkän ajan jälkeen vaalea jälki :D En ole tiennyt sitäkään, että se olisi joku "vika". Muita ongelmia ei ole ollut ja tuo alkoi jo nuorena.

Joo, en minäkään sitä minään pahana ongelmana pidä, mutta oli jännä tajuta joskus parikymppisenä, että tätä ei tosiaan tapahdu kaikille. Monilla säilyy alkkarit ihan alkuperäisen värisinä, ellei tule menkkatahroja. Mulla taas on sellainen kloriteläiskä aina haaruksissa. :D

Naisen alapää on hapan, sen kuuluu olla hapan (pH n 4,5), joten relax vaan, terve toosa saattaa haalistuttaa pikkarit.

Juu paitsi että tuo valkaisevuus liittyy nimenomaan emäksisyyteen.

Vierailija
148/453 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen KARVAINEN. T. Nainen

PS. Sinä, jolla kohdunkaula roikkuu kohta ulkona, mikset mene leikkaukseen?

En ole tuo kyseinen henkilö, mutta itselläni ei ainakaan ole varaa vain mennä leikkaukseen. Julkisella sitä en saa, koska kuulemma ongelma ei haittaa elämääni tarpeeksi. T. Toinen jolla laskeuma

On se kyllä kumma nykypäivänä, että saa vaikka minkälaisia leikkauksia tisseistä pippelin suurennuksiin, muttei emättimestä kurkkivaa kohtua voi leikata.

Vierailija
149/453 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rinnoissani on luomia ja raskausarpia, nykyään myös vatsassa kun olen raskaana. Häpyhuulet ovat aina olleet isot ja pelkään niiden repeävän synnytyksessä. Minulta on poistettu takaa hammas, josta mieheni ei tiedä, kun ei ole ikinä tullut puheeksi. Mieheni on kyllä varmasti nähnyt joka paikan, mutta ei ole onneksi sanonut mitään. Raskaana ollessa piilottelen rintojani, kun nännit ovat turvonneet ja tummuneet + järkyttävät raskausarvet. Näytän muutenkin kuin minulla olisi akne parhaillaan. Onneksi enää pari kuukautta synnytykseen !

Miksi isot häpyhuulet repeilivät jotenkin todennäköisemmin synnytyksessä kuin pienetkään?

Vierailija
150/453 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näytän vaatteet päällä ihan siedettävältä, mutta maha on ihan hirveä röllykkä ja mulla on tubulaariset rinnat, tosin ei niin pahat, että ne leikattaisiin julkisella. Mulla kasvaa mustia karvoja alavatsassa, piiiitkälle sisäreisissä, rinnoissa, muutama kasvoissa. Koska mulla on hyvä peppu ja hoikat jalat, tietyissä vaatteissa pystyn feikkaamaan ylipainoni pois ja myyjät kiikuttaa 2-3 numeroa liian pieniä vaatteita mulle, vaikka pyytäisin ihan oikean koon (42-44 vaatteista riippuen). Mun hampaista kolme on implantteja johtuen onnettomuudesta joka mulle lapsena kävi. Ne laitatin omilla rahoilla kun kyllästyin tekareihin. Oon 33v.

Vierailija
151/453 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu paitsi että tuo valkaisevuus liittyy nimenomaan emäksisyyteen.

Tai siis näin kaiken järjen mukaan, jos yleensä emättimen tasapainoa pyritään hakemaan maitohappobakteereilla, luonnonjugurtilla yms. --> siis lisäämään happamuutta. Ja esim. bakteerivaginoosi (joka voi tätä valkaisua myös aiheuttaa) on nimenomaan happamuustasapainon järkkymisen tila. Mutta korjatkaa jos olen väärässä!

Vierailija
152/453 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koskaan näyttäydy missään ilman meikkiä ja meikkaan jopa yksin kotona ollessani, sillä naamani on aivan hirveä ilman meikkiä. Se on punertava, näppyläinen, isot mustat silmäpussit ja täysin värittömät kulmat ja silmäripset. En usko, että kukaan arvaa, miten ruma olen ilman meikkiä, koska käytän kuitenkin paljon aikaa siihen, että näyttäisin luonnolliselta. Eli en meikkaa paljon ja näyttävästi, mutta meikillä näytän ihan eri ihmiseltä kuin ilman. Jos olen yötä jossain, herään aina ennen muita, että ehdin meikata. Tai vaihtoehtoisesti nukun meikit naamalla.

Täällä kohtalotoveri! Tosin sillä erolla, että naamani ei ole punertava vaan punainen, varsinkin nenänvarsilta. Näppylöitä löytyy myös vaikka kuinka ja silmäpussit, jotka eivät lähde vaikka nukkuisin yöni hyvin. Silmäripseni ja kulmakarvani ovat tummat, mutta kulmakarvani ovat vähän liiankin paksut ja nopeasti kasvavat, niitä saa olla ihan joka päivä nyppimässä etteivät näytä viidakolta.

Vierailija
153/453 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärsin hirsutismista. Uneksin, että jonain päivänä olisi rahaa laseroida karvat pois. Minulla kasvaa koko kasvojen seutu leuan alla, kaulalla ja poskilla mustia karvoja. Niitä on myös nännipihoissa, navan ympärillä, rintojen välissä, olkapäissä jne. Reisistä ei tarvitse edes mainita. Nypin niitä joka päivä niin paljon kuin ehdin. Kasvavat heti takaisin. Hormonalista syytä ei ole löytynyt.

Perinnöllistä on kuulemma. Tosi kiva. Yhdistetty vielä r-vikaan, niin olen todellinen itsetunnon superahjakkuus. Häpeän. Näyttelen kovaa mimmiä ja teeskentelen olevani kuin muutkin.

Joskus ihiset kyselee karvoista. Olen myös todella vahvakroppainen, miehet nauraa, kun jaksan kantaa ja nostaa painavampia juttuja kuin he.

Vuosi sitten yritin etsiä naisellisuuttani ja menin kosmetologille ennen juhlia, joka alkoi ihmetellä karvojani ja kertoili loppuajan dokumentista, jonka oli katsonut. Siinä oli kerrottu karvaisista susinaisista jossain Balkanilla. Olisin voinut itkeä koko hoidon ajan. Enkä enää koskaan mennyt sinne takaisin.

Ohis: eikös Diane Novan sivuvaikutus ole se, että se parantaa hirsutismin? Itsellä DN paransi hyvin vaikean aknen ja muistan lukeneeni tuosta hirsutismista pakkausselosteesta. Paitsi sanoit kyllä että se ei johdu hormonaalisista syistä joten en sitten tiedä... Eikä toki kaikki halua e-pillereitä syödä mutta tuli siis vain mieleen :)

Vierailija
154/453 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tuo kyseinen henkilö, mutta itselläni ei ainakaan ole varaa vain mennä leikkaukseen. Julkisella sitä en saa, koska kuulemma ongelma ei haittaa elämääni tarpeeksi. T. Toinen jolla laskeuma

On se kyllä kumma nykypäivänä, että saa vaikka minkälaisia leikkauksia tisseistä pippelin suurennuksiin, muttei emättimestä kurkkivaa kohtua voi leikata.

Tottahan toki sen voi leikata. Niin minäkin tein, ei kaikesta tarvitse kärsiä.

Vierailija
155/453 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sinäkö luulet tossa olevan jostain ongelmasta kyse? Ihan normaalia tuo on. Jos joku neuvoo ruveta käyttämään sidettä 24/7, niin elä tee sitä virhettä.

Vierailija
156/453 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinäkö luulet tossa olevan jostain ongelmasta kyse? Ihan normaalia tuo on. Jos joku neuvoo ruveta käyttämään sidettä 24/7, niin elä tee sitä virhettä.

Ei tarvitse harmistua asiasta. :D Ei tämä ole mikään iso ongelma mulle, mutta tuli mieleen jakaa täsäs ketjussa, jossa puhuttiin ällöttävistä jutuista, koska varsinkin nuorempana koin tämän ällöttävänä ja nolona. Minkäs teet että niin koin, tiedän kyllä hyvin että ei ole mitään VAKAVAA.

Siteitä en ole käyttänyt sen jälkeen, kun kymmenen vuotta sitten löysin kuukupin. Pikkuhousunsuojia ei tulisi mieleenkään pitää housussa muhimassa.

Vierailija
157/453 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ruskea, aavistuksen kohollaan oleva luomi keskellä välilihaa. Näyttää erehdyttävästi ihoon kiinni kuivuneelta ulosteelta. Huomasin kyseisen möykyn vasta pari vuotta sitten ja koitin sitä aluksi pestä pois, eipä lähtenyt.

Lisäksi häpykummulla on punertava, epäsäännöllisen muotoinen läiskä syntymämerkkinä. Tämä tosin paljastuu vain jos sheivaan...

Peppukoloni on ärsyttävän karvainen ja karvojen ajelu saa paikat ärtymään moneksi päiväksi, joten ei ole sen arvoista. Ulosteluomeni takia en missään paikassa halua käydä vakoturkkiani poistattamassakaan.

Jostain syystä suurimmat kehoni ällötykset ovat kerääntyneet alapäähäni. Toimii silti ja on tuntunut kelvanneen. Saisi kai näistä kehiteltyä jonkinlaista ongelmaa jos haluaisi, mutta en jaksa...

Jäis kyllä panematta, hyi

Kiitos! :D kukaan ei ole kauneusvirheitäni ikinä edes huomannut pitkistä parisuhteista huolimatta joten olisitkin ensimmäinen, joka päättäisi passata. Tosin näin pitkälle ei kyllä edes päästäisi, koska en jakele itsenäni kaltaisillesi. Miksi ihmeessä edes luet tätä keskustelua, ei täältä seksiseuraa etsitä.

Vierailija
158/453 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä rintojen ja pippelin suurennuksiakaan julkisella taida juuri saada.

Vierailija
159/453 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä kohtalotoveri! Tosin sillä erolla, että naamani ei ole punertava vaan punainen, varsinkin nenänvarsilta. Näppylöitä löytyy myös vaikka kuinka ja silmäpussit, jotka eivät lähde vaikka nukkuisin yöni hyvin. Silmäripseni ja kulmakarvani ovat tummat, mutta kulmakarvani ovat vähän liiankin paksut ja nopeasti kasvavat, niitä saa olla ihan joka päivä nyppimässä etteivät näytä viidakolta.

Täällä yksi, jolla naama on ihan epämääräisen sävyinen ja kulmakarvat olemattomat, niissä ei vain ole kunnollista sävyä ollenkaan ja ovat vielä niin typerät, että karvojakaan ei paljoa ole. Olisi ihana vain laittaa kesäisin ihan kevyesti meikkiä ja muuten olla, mutta kulmakarvat on pakko tummentaa ja oikeastaan jo piirtää niitä karvoja sekaan. Ne ei vain näy, kaverikin kysyi, että olenko sheivannut ne pois, kun ensimmäisen kerran näki minut ilman meikkiä. :< Ripsissä kyllä on sellainen hennon vaaleanruskea sävy, mutta miksi kulmat ovat värittömät, en tajua.

Niin ja värjätä olen yrittänyt, ei se väri kestä edes viikkoa hyvänä

Vierailija
160/453 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä näytän vaatteet päällä ihan siedettävältä, mutta maha on ihan hirveä röllykkä ja mulla on tubulaariset rinnat, tosin ei niin pahat, että ne leikattaisiin julkisella. Mulla kasvaa mustia karvoja alavatsassa, piiiitkälle sisäreisissä, rinnoissa, muutama kasvoissa. Koska mulla on hyvä peppu ja hoikat jalat, tietyissä vaatteissa pystyn feikkaamaan ylipainoni pois ja myyjät kiikuttaa 2-3 numeroa liian pieniä vaatteita mulle, vaikka pyytäisin ihan oikean koon (42-44 vaatteista riippuen). Mun hampaista kolme on implantteja johtuen onnettomuudesta joka mulle lapsena kävi. Ne laitatin omilla rahoilla kun kyllästyin tekareihin. Oon 33v.

Tietyt myyjät tekee tota samaa kaikille. Ei ole siitä kiinni että näyttäisit hoikalle, käsky on käynyt ylempää..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi