Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko kuunnelleet uutta radiokanavaa Helmiradiota? Mitkä fiilikset?

Vierailija
31.05.2016 |

Enkä ole tulossa mainostamaan :D
Mutta itse vasta tänään kuulin tästä. Samaa konsernia SuomiPopin kanssa. Onko yhtä suppeat soittolistat?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme siinä on että lähes kaikkien radioiden soittolistat ovat niin h****tin lyhyitä? Nykytekniikalla laaja musiikkivalikoima olisi paljon helpompi toteuttaa kuin muutama vuosikymmen sitten. Käytännössä on kuitenkin käynyt toisin päin.

Vierailija
22/26 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono. Nimikin huono. En usko, että on kauan eetterissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt soi Bogart Co:n All The Best Girls; taitaa olla ensimmäinen kotimainen kappale jonka olen koskaan kuullut kanavalta. Jos on lisätty hiljattain soittolistalle, niin suunta on parempaan päin.

Helmiradio just siitä hyvä ETTEI ne soita suomalaista = kakkaa

Vierailija
24/26 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono. Nimikin huono. En usko, että on kauan eetterissä.

Yhä voimissaan.....

Vierailija
25/26 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt soi Bogart Co:n All The Best Girls; taitaa olla ensimmäinen kotimainen kappale jonka olen koskaan kuullut kanavalta. Jos on lisätty hiljattain soittolistalle, niin suunta on parempaan päin.

Helmiradio just siitä hyvä ETTEI ne soita suomalaista = kakkaa

Helmin hyvä puoli just se ettei soita kotimaista !  Kotimaiselle on jo monta kanavaa.  Bogarti ainoa hyvä on all the best girls, joku princess on jo hirveetä skeidaa

Vierailija
26/26 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelin, kunnes väsyin siihen että soittavat vain samoja piisejä päivästä toiseen. Kasarilla oli valtavasti hyviä piisejä jotka eivät olleet ykköspaikalla, mutta näistähän ei nämä musiikin "ammattilaiset" tiedä näköjään yhtikäs mitään.