Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen viiltelyarpinen nuori nainen. Pyyntöni sinulle:

Vierailija
31.05.2016 |

Älä tuijota minua julkisilla paikoilla, kiitos. Olen viillellyt käsivarteni rumiksi kymmenen vuotta sitten, mutta minulla on silti oikeus kulkea kesävaatteissa. En voi helteessä verhoutua pitkähihaisiin paitoihin muiden mieliksi. Ennen tein niin, mutten jaksa enää, tarpeeksi monta kesää kuljettu läkähtymisen partaalla. Kaikilla on menneisyytensä, minun valitettavasti näkyy ihossani. En aio olla enää menneisyyteni vanki, älä sinäkään tuomitse minua sen vuoksi. Olen kyllästynyt paheksuviin katseisiin ja avoimeen tuijotukseen. Viiltelin vakavasti masentuneena teininä, nyt olen 26-vuotias aikuinen nainen. Psyykkisesti sairaana teininä ei ollut harkintakykyä, ja nyt saan kärsiä siitä. Älä tuijota, kiitos.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mistä syystä tuitottaa, se on epäkohteliasta. Parempi, yleispätevä ohje kaikkiin tilanteisiin: älä tuijota ketään, koskaan.

Vilkaista saa, ja vaivihkaa katsoa pidempäänkin. Avoin tuijotus ei ole ikinä ok.

Vierailija
42/48 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama mistä syystä tuitottaa, se on epäkohteliasta. Parempi, yleispätevä ohje kaikkiin tilanteisiin: älä tuijota ketään, koskaan.

Vilkaista saa, ja vaivihkaa katsoa pidempäänkin. Avoin tuijotus ei ole ikinä ok.

Tiukka tuijotus omiin varpaisiin! Älä nosta katsettasi ja älä varsinkaan hymyile! Ties minä pervona ja muiden tuijottelijana sinua pidetään! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset tuijottaa, kestä se. Mulla on käsissä kans näkyviä arpia, ei viiltelystä vaan muista syistä ja kyllä tuijotetaan ja kommentoidaan. Lisäksi selässä on iso arpi skolioosileikkauksesta ja sitäkin tiedän tuijotettavan, koska monesti kuulen takaani mumistua kommenttia, että pistäis peittävän paidan päälle (käytän helteellä surutta tuubitoppeja yms ja arpi yltää niskaan asti). Oot vaan kuin et oliskaan ja annat tuijottaa, ei se tapa sua.

Vierailija
44/48 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on pakko olla jotenkin vainoharhainen. Kuka ylipäänsä enää tuijottaa muuta kuin sitä puhelintaan niin ettei eteensäkään näe.

Vierailija
45/48 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suojaikäraja kolmeenkymmeneen vuoteen. Jokainen alle 30v on lapsi ja kykenemätön päättämään siitä haluaako seksiä, vaikka kuinka kehittynyt olisi fyysisesti. Lisäksi yli 5v ikäero seksisuhteissa kiellettävä. 32v ei saa harrastaa seksiä 37-vuotiaan kanssa vaan se on 37-vuotiaan osalta hyväksikäyttöä ja hän ansaitsee tästä rangaistuksen. Koska pieni ikäerohan on se, joka seksistä tekee hyvää ja ei-traumatisoivaa. Ei suinkaan molemminpuolinen suostumus, väkivallan puute ja muut vastaavat seikat. 

Tosin näissäkin säännöissä on yksi poikkeus; miehillä ei tulisi olla suojaikärajaa lainkaan, eikä naisten pitäisi saada mitään juridisia seurauksia jos harrastavatkin seksiä nuorien poikien kanssa. Pojat ja miehet kun haluavat aina saada seksiä ja vanhempaa naista, eikä poikaa voi hyväksikäyttää. Ei ainakaan nainen. Joka toista väittää niin valehtelee ja on itse kateellinen eikä ole saanut naista tai sitten on homo. 

Tällainen aloite ehdottomasti eduskunnan käsiteltäväksi. Ainakin sen feministijäsenet puoltaisivat tätä varmasti. 

Vierailija
46/48 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä välitä muista, sinä saat pukea päällesi ihan sellaiset vaatteet mitkä haluat. Se on sitten näitten ahdasmielisten ongelma jos ei osaa olla tuijottamatta.

Minun mielestä viiltely on ja aina tulee olemaan vain huomionhakuisuutta pissiksiltä, ei muuta. "Ooo..kun nyt vähän ahdistaa, koska poikkis sano mulle et en oo kiva, tiettex tosi paha mieli ja nyt mä vähän leipäveitsellä viiltelen, huomaax kukaa, anyone anyone?...."

LOL LOL LOL!!!!

Kestäkää katseet, kerta itse olette pissispäissänne ne hankkineetkin.

Vierailija
47/48 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen viiltelyarpinen nuori nainen.

Älä tuijota minua julkisilla paikoilla, kiitos. Olen viillellyt käsivarteni rumiksi kymmenen vuotta sitten, mutta minulla on silti oikeus kulkea kesävaatteissa.

Hyvä viiltelyarpinen nuori nainen! En tiedä, mikä masensi sinua nuorempana, mutta toivottavasti voit  nykyään paremmin. Haluaisin sanoa, että masennuksen tai toivottomuuden keskellä oma ihmisarvokin voi salakavalasti unohtua, vaikka todellisuudessa sinunkaan arvosi ihmisenä ei ole vähentynyt lainkaan: Sinä, juuri sinä, olet ARVOKAS, RAKAS ja AINUTLAATUINEN ihminen! Ja tätä tosiasiaa ei muuta mikään, mitä sinulle on tehty tai sanottu, tai mitä itsellesi olet tehnyt :) Ihminen ei voi menettää arvoaan epäonnistumalla eikä myöskään ansaita sitä onnistumalla. Jokaisen meidän ihmisarvo on syvemmällä.

Olet arvokas ja ainutlaatuinen vain siksi, koska olet ihminen ja olet olemassa. Ja myös siksi, koska sinun tahdottiin syntyvän tähän maailmaan eli olit toivottu.Sydämestäni toivonkin, että tiellesi tulee ihmisiä, jotka vahvistavat sinussa sitä, että olet arvokas ja rakas ihminen, jolla on toivoa ja jonka on mahdollista löytää monenlaista hyvää elämässä.Luotan siihen, että minut ja sinut on tarkoitettu sellaiseen turvallisen Rakkauden yhteyteen, joka ei kysy onnistumisiamme elämässä, vaan hyväksyy, kantaa ja parantaa :) Seuraavat linkit voivat varmasti tukea sinua, suosittelen lämpimästi:

*Rohkaiseva video hyväksyvästä rakkaudesta http://www.fathersloveletter.com/Finnish/#4 http://www.healingrooms.fi/?sid=118

*Keskustelu mielenterveysongelmista toipumisesta http://vod-2.tv7.fi/vod2/armon_kalliolla/armon_kalliolla-046-w.MP4

*Valtakunnallinen kriisipuhelin puh. 01019 5202

Vierailija
48/48 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, toivon samaa. En mäkään lihavia, pyörätuolissa olevia, vammaisia, rumia, anorektisia yms tuijota. Mut on kasvatettu niin että osaan käytöstavat.