Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

naisten/tyttöjen tiukat housut.

yoga pants
31.05.2016 |

Vannoutuneena peppumiehenä jouduin tänään tukalaan tilanteeseen. Kassajaonossa oli edelläni viehkeä nuori nainen tiukimmissa housuissa mitä oon ikinä nähnyt. Katse siinä huomaamatta viipyili ku vähän puutteessakin olin. Siihen päälle vielä tunsin sen hajuveden yms. nenässä, niin johan alako muna paisumaan lahkeessa. Siitä sitten kiireesti autoon ennenku ihan täys seisokki iskee.

Siinä vähän naureskelin ittekseni, että oonkohan mä todella terve ja toimiva vai jotenki sairas :D

Kommentit (910)

Vierailija
181/910 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos naisella näkyy pikkarit juoksuhousuista läpi, on vain kaksi vaihtoehtoa.

A. Hän haluaa, että näet ne

B. Häntä ei haittaa, että näet ne

Tai sitten kotona peilin ääressä ei vain huomaa, että kevätaurinko läpivalaisee trikoot. Sama kuin julkkiksilla käy joskus ohraiset punaisella matolla salamavalojen räiskeessä..

M41

Vierailija
182/910 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten kanssa ei ikinä ole näin vähän vaihtoehtoja.

M

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/910 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvalla naisella on hyvä perse ja siihen liittyy jäntevät, lihaksikkaat jalat. Mä sanon Else Lautala ja Johanna Halkoaho, katsokaa kuvia. Siis tietty oikea pituus jaloissa suht koko pituuteen. Hyviä perseitä on harvassa. Ja hyvällä naisella ei tarvi olla hyvä Pepa. Kasvot ratkaisee, mutta puhe olikin tiukoista trikoista.

Vierailija
184/910 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naisen alushousut näkyy trikoitten alta, olisi parasta että nainen itse riisuisi ne pikkarit pois alta.

Vierailija
185/910 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten kotona peilin ääressä ei vain huomaa, että kevätaurinko läpivalaisee trikoot. Sama kuin julkkiksilla käy joskus ohraiset punaisella matolla salamavalojen räiskeessä..

M41

Parempi kun ne alkkarit olisi pois alta ja pelkät trikoot jalassa. Se olisi paljon siistinpää.

Vierailija
186/910 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu hyvältä katsella naisten trikoohousuisia peppuja kaupassa. Toivottavasti kesä jatkuu pitkään. 

Vierailija
187/910 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi on soveliaamman näköistä? Tavallisten pikkuhousujen rajat näkyy trikoista läpi? Vai stringit kuultaa läpi? Paina ylänuoli, jos pikkuhousut ovat soveliaammat tai alanuoli jos stringit ovat.

Vierailija
188/910 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä ku laittaisivat vaan enemmän tiukkoja housuja jalkaan niin että camel toe paistaa kunnolla

Vierailija
189/910 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvalla naisella on hyvä perse ja siihen liittyy jäntevät, lihaksikkaat jalat. Mä sanon Else Lautala ja Johanna Halkoaho, katsokaa kuvia. Siis tietty oikea pituus jaloissa suht koko pituuteen. Hyviä perseitä on harvassa. Ja hyvällä naisella ei tarvi olla hyvä Pepa. Kasvot ratkaisee, mutta puhe olikin tiukoista trikoista.

josdu ennen elsee.elsellä liilaa reisissä ha pebas lihasta kurvikkuus kärsii

Vierailija
190/910 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tuntuu hyvältä katsella naisten trikoohousuisia peppuja kaupassa. Toivottavasti kesä jatkuu pitkään. 

kuolapulttuen kesä alkaa nyt.mussähän parhaiten näit trikoopeppui näkys?

Vierailija
191/910 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nautin kadulla ja kaupassa olosta tiukat trikoot jalassa. Ei haittaa, jos minua tuijotetaan, se on minun oma peppu, joka näkyy ja entä sitten..., se on minun asiani.

Vierailija
192/910 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

643 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kuolapulttuen kesä alkaa nyt.mussähän parhaiten näit trikoopeppui näkys?

Lenkkipoluilla ja ruokakaupassa

Vierailija
193/910 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa te naiset jotka pukeudutte

noihin tiukkoihin vaatteisiin mutta ette halua miesten huomaavan miksi???? Mikä siinä on ideana sitten? Onhan se selvää että puolialaston kengurukin saa ihmetteleviä katseita

No mä en ainakaan ole tajunnut että miehet kiinnittäisi tällöin huomiota. Mulla on sellainen JLO-peppu, ei siis mikään treenattu vaan kapeasta vyötäröstä ulkoneva peppu joten oon ajatellut ettei se ketään miestä kiihota. Mä nimenomaan laitan mekon tai tiukkojen farkkujen tilalle juoksutrikoot silloin kun en halua että muhun kiinnitetään huomiota..

N31

Vierailija
194/910 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä nautin kadulla ja kaupassa olosta tiukat trikoot jalassa. Ei haittaa, jos minua tuijotetaan, se on minun oma peppu, joka näkyy ja entä sitten..., se on minun asiani.

Kuulutkin tähän rennompaan osastoon. Miksi niin monet naiset jotka pukeutuu trikoisiin ja tiukkoihin housuihin ihmettelee että katsotaan himoiten.???Tottakai joku kattoo ja joskus kaupungillakin on saanut vihaisen katseen takaisin

Vierailija
195/910 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa te naiset jotka pukeudutte

noihin tiukkoihin vaatteisiin mutta ette halua miesten huomaavan miksi???? Mikä siinä on ideana sitten? Onhan se selvää että puolialaston kengurukin saa ihmetteleviä katseita

No mä en ainakaan ole tajunnut että miehet kiinnittäisi tällöin huomiota. Mulla on sellainen JLO-peppu, ei siis mikään treenattu vaan kapeasta vyötäröstä ulkoneva peppu joten oon ajatellut ettei se ketään miestä kiihota. Mä nimenomaan laitan mekon tai tiukkojen farkkujen tilalle juoksutrikoot silloin kun en halua että muhun kiinnitetään huomiota..

N31

Mekkoja ja farkkuja mahtuu 13 tusinaa . JLO pylly juoksutrikoissa on se mikä näyttää kivalta.

Sinänsä hupaisaa että teet juuri päinvastoin kun mielestäsi teet, koska analysoit ulkonäkösi vaikutusta omilla mittareillasi etkä muiden.

Vierailija
196/910 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvalla naisella on kaunis vartalo, jalat, peppu. Else Lautala ja muutama nuori yleisurheilija. Kun he esim kävelevät stadin kaduilla trikoissa tai lyhkäsissä trikoissa jalat ruskettuneena, niin siinä mallia. Perse ei valehtele tai perse on seksin sielun peili on 100 % totta. Yleisurheilukausi on alkanut.

Vierailija
197/910 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panettaa niin satans kovasti. Kaupungilla kauniita seksikkäitä naisia. Lyhyet mekot,tiukat housut ja läpikuultavat ja ilman rintsikoita muhevat perseet

Pari vuotta sitten kaupungissa liikkui eräs nuorehko nainen polkupyörällä. Hame päällä, pitkä sellainen ja antoi tuulen nostattaa helmoja.... ja pilluhan se siellä. Laittoi myös tennareitten naruja kiinni, niin että nosti jalan kivetykselle... ja pilluhan se siellä. Teki tahallaan.... aaaahhh

Vierailija
198/910 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kaksi nuorta naista pyöräilemässä trikoot jalassa. Toisella oli harmaat trikoot, joista ei näkynyt mitään. Toisella oli mustat ja ilmeisen ohuet trikoot, kun mustat pitsireunaiset hipsterit näkyi selvästi läpi.

Ihan hyvä idea laittaa saman väriset pikkuhousut, kuin trikoot ettei näkyisi läpi. Ja vielä pitsireunaiset, ettei saumojakaan näy. Eikä varmaan kotona peilin edessä näkynytkään. Mutta pyörän satulassa, hieman kumarassa ajoasennossa sekä suorassa auringon valossa kaikki näkyi :)

Vierailija
199/910 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

m61 kirjoitti:

Eri asia on jos joku käyttäytyy häiritsevästi, joko puheissaan tai käytöksessään. Moukkamaisuutta ja ilkeyttä ei voi hyväksyä.

Moukkamaisuutta on myös tuomita suureen ääneen ne jotka ilmaisevat ihastustaan joko katsein tai ehkä sanoinkin. Ole kohtelias, olet sitten se näyttäjä tai katsoja.

Tässä sitä ristiriitaa onkin. Yksinkertaisesti olet moukka, jos "ihastustasi sanoin ilmaiset", hyi hitto. Naiset eivät ole riistaasi. Katso jos on pakko, mutta älä jumankauta tule kommentoimaan.

Vierailija
200/910 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin kaksi nuorta naista pyöräilemässä trikoot jalassa. Toisella oli harmaat trikoot, joista ei näkynyt mitään. Toisella oli mustat ja ilmeisen ohuet trikoot, kun mustat pitsireunaiset hipsterit näkyi selvästi läpi.

Ihan hyvä idea laittaa saman väriset pikkuhousut, kuin trikoot ettei näkyisi läpi. Ja vielä pitsireunaiset, ettei saumojakaan näy. Eikä varmaan kotona peilin edessä näkynytkään. Mutta pyörän satulassa, hieman kumarassa ajoasennossa sekä suorassa auringon valossa kaikki näkyi :)

jospa olisi olleet pelkät pyöräilyjousut ilman alkkareit....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme