naisten/tyttöjen tiukat housut.
Vannoutuneena peppumiehenä jouduin tänään tukalaan tilanteeseen. Kassajaonossa oli edelläni viehkeä nuori nainen tiukimmissa housuissa mitä oon ikinä nähnyt. Katse siinä huomaamatta viipyili ku vähän puutteessakin olin. Siihen päälle vielä tunsin sen hajuveden yms. nenässä, niin johan alako muna paisumaan lahkeessa. Siitä sitten kiireesti autoon ennenku ihan täys seisokki iskee.
Siinä vähän naureskelin ittekseni, että oonkohan mä todella terve ja toimiva vai jotenki sairas :D
Kommentit (967)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsestään huoliteltu nainen saa minunkin kullini nytkähtelemään. Rinnatkin ovat mukavaa katseltavaa varsinkin kesäisin. olen 50v ja kullini seisoo ilman erektiolääkkeitä en tarvitse.
ei sun kurppasta kullias enää kukaan halua. parasta ennen -päivä se on miehilläkin ja se on 35 vuotta.
Tuskin sun kaltaista naistakaan kukaan haluaa. Tai no, kyllähän toiset miehet panee kaikkea liikkuvaa.
Ilahduttavasti trikoot ja leggingsit ovat pitäneet pintansa muodinmuutoksen puristuksessa.
Kiva kun nuoret naiset kokevat voimaantuvan tiukoista trikoista joiden läpi näkyy perseen ja pillun muodot. Setämies on tyytyväinen.
Olen 29v mies jolla on aisurisuhde 21v kaunottaren kanssa. Tyttöni on ahkera salilla kävijä ja keskittyy erityisesti upean peppunsa treenaamiseen. Olemme huomanneet että juuri peppuvakoleggarit houkuttelevat potentiaalisia vieraita miehiä naimaan häntä. Hän tykkää reilusti vanhemmista miehistä ja olenkin päässyt joka kerta katselemaan miten miehet hierovat kiimaisina tyttöni pakaroita. Suurimmat orgasmit lentävät kun miehet naivat tyttöäni takaapäin ja kehuvat hänen persettään. Itse pääsen liukkaille joka kerta.
Lenkillä upea, sporttinen n.35v nainen mustissa tiukoissa trikoissa. Perinteisten pitsireunaisten pikkarien pitsireunukset näkyivät upeasti pakaroiden päällä.
Stringit tai saumattomat peput todellinen harvinaisuus nykyään. Lähes jokaisella näkyy pitsihipsterit tai tavalliset pikkarit läpi.
ei sun kurppasta kullias enää kukaan halua. parasta ennen -päivä se on miehilläkin ja se on 35 vuotta.