Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

naisten/tyttöjen tiukat housut.

yoga pants
31.05.2016 |

Vannoutuneena peppumiehenä jouduin tänään tukalaan tilanteeseen. Kassajaonossa oli edelläni viehkeä nuori nainen tiukimmissa housuissa mitä oon ikinä nähnyt. Katse siinä huomaamatta viipyili ku vähän puutteessakin olin. Siihen päälle vielä tunsin sen hajuveden yms. nenässä, niin johan alako muna paisumaan lahkeessa. Siitä sitten kiireesti autoon ennenku ihan täys seisokki iskee.

Siinä vähän naureskelin ittekseni, että oonkohan mä todella terve ja toimiva vai jotenki sairas :D

Kommentit (910)

Vierailija
421/910 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa että 12-vuotiaitakin te pervot töllötätte?!

Lopettakaa se lasten kyttääminen!!

Heti, kun tytölle alkaa tulla muotoja, muuttuu hän miesnäkökulmasta kiinnostavaksi. Se vietti on tuolla syvällä liskoaivoissa, että sukukypsä naaras kiinnostaa ja kiihottaa. Se on automaattinen reaktio, jolle mies ei voi mitään eikä se poistu moralisoimalla.

Kyllä ihmisellä pitäisi kuitenkin olla älliä sen verran, että voi himojaan hallita ja jättää lapset kuolaamatta saati koskematta. Mutta ilmeisesti monikaan ei niin tee ja kaipa nämä tietoisesti alaikäisiä kuolaavat ja vikittelevät juuri tuolla "luonnonvalinnalla" kuvottavia touhujaan puolustelevat. Kyllä minäkin pidän trikoopeppujen ja -haarojen katselusta ja nuorilla ne usein näyttää paremmilta kuin vanhoilla, mutta en minä lapsia katsele.

Vierailija
422/910 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M43 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heti, kun tytölle alkaa tulla muotoja, muuttuu hän miesnäkökulmasta kiinnostavaksi. Se vietti on tuolla syvällä liskoaivoissa, että sukukypsä naaras kiinnostaa ja kiihottaa. Se on automaattinen reaktio, jolle mies ei voi mitään eikä se poistu moralisoimalla.

Kyllä ihmisellä pitäisi kuitenkin olla älliä sen verran, että voi himojaan hallita ja jättää lapset kuolaamatta saati koskematta. Mutta ilmeisesti monikaan ei niin tee ja kaipa nämä tietoisesti alaikäisiä kuolaavat ja vikittelevät juuri tuolla "luonnonvalinnalla" kuvottavia touhujaan puolustelevat. Kyllä minäkin pidän trikoopeppujen ja -haarojen katselusta ja nuorilla ne usein näyttää paremmilta kuin vanhoilla, mutta en minä lapsia katsele.

Enhän minä lapsiin koskekaan, mutta ei ne kai katsomisesta rikki mene?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/910 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
424/910 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy on naisten seksihimot. Mikäs sen ihanampaa kuin esittää tiukalle vedettyä leggins / sukkahousu -persettä ja ulkotakin alahelma loppuen juuri perseen yläpuolelle. Todella tyypillinen näky esimerkiksi Prismassa tai muualla julkisilla paikoilla.  Jos julkisvalta sallisi, olisi naisen ympärillä monta ukkoa tuijottamassa takamusta ja vetämässä käteen sekä lopuksi laukaista paukut legginsien päälle.

Vierailija
425/910 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen logiikka on kyllä hulvatonta, ollaan rannalla pikku bikineissä ja jos sattuu alusvaatteissa olemaan niin ihan kamalaa jos vieras mies näkee

Vierailija
426/910 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moto69 kirjoitti:

Syy on naisten seksihimot. Mikäs sen ihanampaa kuin esittää tiukalle vedettyä leggins / sukkahousu -persettä ja ulkotakin alahelma loppuen juuri perseen yläpuolelle. Todella tyypillinen näky esimerkiksi Prismassa tai muualla julkisilla paikoilla.  Jos julkisvalta sallisi, olisi naisen ympärillä monta ukkoa tuijottamassa takamusta ja vetämässä käteen sekä lopuksi laukaista paukut legginsien päälle.

Eli kerrot että miehet ovat täysin hormoniensa vietävissä olevia eläimiä?

Järki ohjaa naista, hormonit ja tunteet miestä.

Vierailija
427/910 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

samperi72 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko tulla näin naisena sanomaan, että minäkin pidän juoksutrikoita seksikkäinä. Tiedän jalkojeni näyttävän hyvältä niissä, enkä pistä pahakseni, jos huomaan peppuani katsottavan.

Luulen, että kaikki naiset hieman salaa nauttivat siitä kun saavat tuolla tavalla "tahattomasti" olla esillä.

Nojoo, niin kauan kuin katselijat ovat hyvännäköisiä, nuoria, timmejä uroksia eikä mitään ällöjä ukonrääpäleitä jotka on jo yli parhaimman ikänsä eli yli 30

sovinisti nainen

kyllä te kakskyt misut vaan kummasti ootte 45v perään kun teille hoitoja tarjoo..eikä pieni rahakaan ole pahitteeksi

Se on aina jännä kun mies haluaa ehdottomasti kertoa että on niin onneton että saa vain rahalla.

Vierailija
428/910 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

12 vuotias sukukypsä? Anna mä oksennan

Vierailija
429/910 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kevät, kun naiset tarkenevat taas kulkea trikoissa. Olen tehnyt havainnon, että yhä useammalla näkyy pikkarien rajat. Onko stringimuoti väistymässä ja peruspikkarien mukavuus viemässä voiton?

Vierailija
430/910 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 vuotias sukukypsä? Anna mä oksennan

Onko tullut nukuttua biologiantunneilla vai kuvitteletko maailman lilluvan jossain kukkahattutätien vaaleanpunaisen muumipilven päällä.

Kaikki nisäkkäsnaaraat tulevat sukukypsiksi ja kykenevät tulemaan raskaaksi kauan ennen kuin se ovat saavuttaneet edes täysikasvuisen mittoja.

Ihmisnaaraat voivat tulla raskaaksi välittömästi kuukautisten alettua mutta luonto on siinä mielessä järkevä että kuukautisten alku riippuu perintötekijöiden lisäksi käytettävissä olevasta ravinnosta mitä tarvitaan jälkeläisten selviytymiseen.

Vielä 1800-luvulla vähän heikommissa oloissa kuukautiset alkoivat Euroopassakin keskimäärin 17-vuotiaana. Ravinnon parantuessa ikä on jatkuvasti pudonnut ja samalla myös jälkeläisten pituus ja paino ovat kasvaneet.

Vierailija
431/910 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystävä käyttää aina arjessa hipstereitä tai peruspikkareita, mutta salilla aina stringejä trikoiden alla. Mikähän lie syynä?

Vierailija
432/910 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään enemmän lyhyestä hameesta kuin pelkistä housuista. Jotenkin korostaa naisen muotoa ja jalkovälistä suorastaan tihkuu seksiä.

Vierailija
433/910 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttöystävä käyttää aina arjessa hipstereitä tai peruspikkareita, mutta salilla aina stringejä trikoiden alla. Mikähän lie syynä?

Ettei pikkareiden rajat näy

Vierailija
434/910 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkää esitellä stringipersettään salilla kyykätessä

Vierailija
435/910 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun kelit lämpimiä. sinne se rouva lähti taas Freddy housut persvaoassa ja lyhyehkö paita päällä. Voin vaan kuvitella ne katseet..

Vierailija
436/910 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ne nuorilla tytöillä näyttää hyviltä. 

Vierailija
437/910 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen logiikka on kyllä hulvatonta, ollaan rannalla pikku bikineissä ja jos sattuu alusvaatteissa olemaan niin ihan kamalaa jos vieras mies näkee

Tämä ja vielä niin, että "törkeitä miehet, kun tuijottavat haluissaan - kun minä vähän annan näkyä....vain itseäni varten" :) :) 

Vierailija
438/910 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana kevät, kun naiset tarkenevat taas kulkea trikoissa. Olen tehnyt havainnon, että yhä useammalla näkyy pikkarien rajat. Onko stringimuoti väistymässä ja peruspikkarien mukavuus viemässä voiton?

Olen huomannut saman. Paljon enemmän näkyy pikkarien rajoja läpi trikoista, kuin ennen

Vierailija
439/910 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhemmatkin naiset rohkaistuneet pitämään salitrikoita. Pari päivää sitten näin reilusti 60v naisen kaupassa. Pyllystä näki että oli harrastanut muutakin kuin sohvalla istuskelua. Pikkarien rajatkin erottui selvästi pakaroiden puolessa välissä. Hän aavisti katseeni, ja siveli käsillään  peppuaan. 

Vierailija
440/910 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vanhemmatkin naiset rohkaistuneet pitämään salitrikoita. Pari päivää sitten näin reilusti 60v naisen kaupassa. Pyllystä näki että oli harrastanut muutakin kuin sohvalla istuskelua. Pikkarien rajatkin erottui selvästi pakaroiden puolessa välissä. Hän aavisti katseeni, ja siveli käsillään  peppuaan. 

Hyvä maku ja viesti kannustava oikeammin.

AikN