naisten/tyttöjen tiukat housut.
Vannoutuneena peppumiehenä jouduin tänään tukalaan tilanteeseen. Kassajaonossa oli edelläni viehkeä nuori nainen tiukimmissa housuissa mitä oon ikinä nähnyt. Katse siinä huomaamatta viipyili ku vähän puutteessakin olin. Siihen päälle vielä tunsin sen hajuveden yms. nenässä, niin johan alako muna paisumaan lahkeessa. Siitä sitten kiireesti autoon ennenku ihan täys seisokki iskee.
Siinä vähän naureskelin ittekseni, että oonkohan mä todella terve ja toimiva vai jotenki sairas :D
Kommentit (910)
Ihania trikoominishortseja näkyy nyt paljon, ja stringit kuultaa läpi
Vihreä kam varvas eikyl olleet leggarit eikä yogahouset, nähty rannalla. Kyllähän se laittoi katsomaan et siellä se on
Yllättävän moni nainen ei ole vieläkään hoksannut, että mustista trikoista kuultaa parhaiten läpi auringonvalossa. Ei haittaa, älkää hoksatkokaan. Toisaalta vaaleat trikoot antavat muodot paremmin esille. Eli oikeastaan win-win väristä huolimatta.
kamelinvarvas kesällä hymyilevällä naisella se on paras varvas :)
Tiukat ja lyhyet farkkushortsit, joissa etusauma painuu häppäreiden väliin muodostaen näkyvän kamelinvarpaan ja takaapäin pakaroiden kaari näkyy selvästi. On melko kiihottava näky.
Tähän on tultu: por no runk karit kuolaa tyh minä persei tään esitteleville tyhmille por no muijille!!!
Vierailija kirjoitti:
Yllättävän moni nainen ei ole vieläkään hoksannut, että mustista trikoista kuultaa parhaiten läpi auringonvalossa. Ei haittaa, älkää hoksatkokaan. Toisaalta vaaleat trikoot antavat muodot paremmin esille. Eli oikeastaan win-win väristä huolimatta.
Ja entistä enemmän nykyään sieltä kuultaa tavalliset pikkarit läpi. Onko stringimuoti väistymässä?
Kaunis pyöräilijänainen tiukoissa pyöräilytrikoissa tauolla. Vilkuili ensin ympärilleen, ettei kukaan näe. Sen jälkeen työnsi molemmat kädet housuihinsa ja veti (ilmeisesti) pikkuhousuja pois pimpistä. Mutta minä näin ja kyllä sykkii.
Vierailija kirjoitti:
Kaunis pyöräilijänainen tiukoissa pyöräilytrikoissa tauolla. Vilkuili ensin ympärilleen, ettei kukaan näe. Sen jälkeen työnsi molemmat kädet housuihinsa ja veti (ilmeisesti) pikkuhousuja pois pimpistä. Mutta minä näin ja kyllä sykkii.
Tänä aamuna nähty pyöräilyasu oli kyllä vähintään yhtä antava. Oli edessä ajavalla naisella niin lyhyt hamonen, että pikkarit vilkkuivat koko matkan takana tulevallekin. Mikäs siinä töihin polkiessa.
Vaimon kaveri, 27v kolmen lapsen äiti, jota olen aina pitänyt siveyden sipulina. Bikershortseissa kyykistyi ja läpi kuulsivat narustringit. En ikinä olisi uskonut, että tuo nainen käyttäisi muita kuin tavallisia pikkareita. Ulkonäkö näköjään voi pettää, ei voi tietää minkälaiset seksipöksyt kiltillä naapurintytöllä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja entistä enemmän nykyään sieltä kuultaa tavalliset pikkarit läpi. Onko stringimuoti väistymässä?
Tuntuu stringit olevan entisten nuorten juttu. Eli nykyisten kolmekymppisten. Parikymppisillä näkee paljon peruspikkareiden rajoja legginsseissä.
Ajatella! Joidenkin valveillaoloajasta suuri osa menee tällaisten bongailuun.
Keräättekö samanlaisia eliksiä kuin lintubongaamisessa?
Keistä rariteettitoimikuntanne koostuu?
Hienompi laji ehdittomasti kuin keihäänheitto, eipä siinä!
Vierailija kirjoitti:
Olet 1 levelin meitä muita ylempänä
Vierailija kirjoitti:
Salikissan piukeat fitness-pakarat joita verhoaa ohuen ohuet trikoot joiden takasauma uppoaa syvälle kiinteiden ja tiukkojen mutta silti ah niin pyöreiden persikoiden väliin. Kapea rasvaton ja vatsamakkaraton paljas vyötärö ja paljastava c-kuppikoon rintavarustuksen verhoava toppi.
Siinä unelmieni nainen.T. Salilla 5 kertaa viikossa treenaava m33
Lisätään kuitenkin vaatimus luomut oltava!
Vierailija kirjoitti:
Keistä rariteettitoimikuntanne koostuu?Hienompi laji ehdittomasti kuin keihäänheitto, eipä siinä!
Bongasin nuorena lintuja, aloitin 7 v vanhana ja lopetin 20v vanhana, kun siirryin bongaamaan pilluja. Luonto vei voiton. Vieläkin eläkeläisenä bongailen jatkuvasti hyvän näköisiä perseistä ja varsinkin korkeita häpykumpuja. Siihen nuo trikoot on aivan loistavia ja onneksi ovat yleistyneet. Ennen olivat piilossa, mutta nykyisin korkeita himoittavia häpykumpuja näkee paljon ja jos hyvä tuuri, niin yhdistettynä reisivakoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keistä rariteettitoimikuntanne koostuu?Hienompi laji ehdittomasti kuin keihäänheitto, eipä siinä!
Bongasin nuorena lintuja, aloitin 7 v vanhana ja lopetin 20v vanhana, kun siirryin bongaamaan pilluja. Luonto vei voiton. Vieläkin eläkeläisenä bongailen jatkuvasti hyvän näköisiä perseistä ja varsinkin korkeita häpykumpuja. Siihen nuo trikoot on aivan loistavia ja onneksi ovat yleistyneet. Ennen olivat piilossa, mutta nykyisin korkeita himoittavia häpykumpuja näkee paljon ja jos hyvä tuuri, niin yhdistettynä reisivakoon.
Onko kaukoputki vielö tarpeen?
Kai näille kamelin arpaiden esittelijöille voi jotsin sanoo? Hienovaraista edes?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne on sen hoksannut. Osa ei vain välitä ja osa tykkää esitellä pikkareitaan. Oma vaimo kuuluu jälkimmäiseen porukkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vaimon kaveri, 27v kolmen lapsen äiti, jota olen aina pitänyt siveyden sipulina. Bikershortseissa kyykistyi ja läpi kuulsivat narustringit. En ikinä olisi uskonut, että tuo nainen käyttäisi muita kuin tavallisia pikkareita. Ulkonäkö näköjään voi pettää, ei voi tietää minkälaiset seksipöksyt kiltillä naapurintytöllä on.
Ulkonäkö todellakin monesti pettää. Yleensä nuo kiltin näköiset ovat niitä kaikkein kiimaisimpia munahaukkoja.
Joo, kivaahan se on - siihen asti, kun siitä joutuu ongelmiin. :(
Alla oleva kirjoitus on kertomus siitä ja myös viesti naisille. Se myös on omistettu nimenomaan naisille, joten miehet, älkää suotta vaivautuko.
Joogahousut? Leggingsit?
"Jopa lukioikäiset tytöt esittelee itseään legsuissa... tyrkyttävät itseään/perseitään suorastaan! Olin kerran valvomassa ylioppilaskirjoituksia ja minulla oli valvojana tehtävä myös saattaa kokelaita vessaan. Siinä kun lukiotyttö edellä liikkui legsuissaan tms vessaa kohti, nii oli kiva kattella kokelastytön pepun liikkeitä siinä samalla. Ja mitä muodokkaampi muija, sen kivempaa oli totta kai minun näkökulmastani... Siitä sit kirjoittelin työpaikalla sähköiseen päiväkirjaani. Jouduin tuosta sit tietenkin rehtorin hampaisiin. Minua ilmeisesti luultiin joksikin ihme pervoksi tai päästäni vialla olevaksi, vaikka ihan normaaleista seks. ajatuksista naissukupuolta kohtaan oli kyse, ajatuksista, joita ne lukiotytöt ITSE minulle aiheuttivat sillä joogahousu/legsu- tms pukeutumisellaan! Aurajoki 2011."
- Joogahousut. Leggingsit. Naisten on kuultu perustelevan, että "ne tuntuu hyvältä päällä". Entäs sitten? Pieni vinkki: jos te naiset ette halua miehiltä seksuaalista huomiota, niin älkää siinä tapauksessa käyttäkö julkisilla paikoilla sellaisia vaatteita, jotka korostaa teidän peppuja. Oma valintanne. Toki miehillä pitää olla järki päässä sen suhteen, että mitä kaikkea naisille ehdottelevat, mutta naisten vastuulla on se "ensimmäinen askel", miehillä vasta toinen. Naisten omalla vastuulla on se, että annatteko miehille aihetta himoon. Jos te annatte, te olette osallisia asiaan.
Nuori nainen, millaisen kuvan haluat antaa itsestäsi miehille? Tyrkyn? Ehkä et sellaista kuvaa, joten miltäs kuulostais tällainen kuva: sellainen, joka kannustaisi miestä kunnioittamaan sinua siisniinku ihmisenä, eikä vain sen takia, millainen takamus sinulla on. Haluatko mieheltä kunnioitusta vai himoa? Riippuu tosiaan myös vaatevalinnoistasi... erityisesti julkisille paikoille.
-M36 (ehkä ilonpilaaja nyt)