naisten/tyttöjen tiukat housut.
Vannoutuneena peppumiehenä jouduin tänään tukalaan tilanteeseen. Kassajaonossa oli edelläni viehkeä nuori nainen tiukimmissa housuissa mitä oon ikinä nähnyt. Katse siinä huomaamatta viipyili ku vähän puutteessakin olin. Siihen päälle vielä tunsin sen hajuveden yms. nenässä, niin johan alako muna paisumaan lahkeessa. Siitä sitten kiireesti autoon ennenku ihan täys seisokki iskee.
Siinä vähän naureskelin ittekseni, että oonkohan mä todella terve ja toimiva vai jotenki sairas :D
Kommentit (910)
Vierailija kirjoitti:
Vaimo lähti taas treeneihin seksikkäissä kirkkaan punaisissa stringeissä ja mustissa trikoissa, joista nuo pikkarit kuultaa läpi hiemankin kumartuessa tai kyykätessä. En tiedä pitäiskö olla hyvillään vai mustasukkainen.
Mene hyvä mies käymään ulkona tuulettamassa nuppiasi. Jos vaikka ajatukset vaihtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vaimo lähti taas treeneihin seksikkäissä kirkkaan punaisissa stringeissä ja mustissa trikoissa, joista nuo pikkarit kuultaa läpi hiemankin kumartuessa tai kyykätessä. En tiedä pitäiskö olla hyvillään vai mustasukkainen.
Täällä kans tyttöystävällä näkyy pikkarit läpi trikoista. Mainitsin asiasta, niin hän rupesi värikkäiden pikkarien sijaan käyttämään mustia. En ole viitsinyt sanoa, että nekin näkyy läpi..
Vaimoni on jaksanut pitää itsestään hyvää huolta ja peppua treenaillaan ahkerasti salilla. On jotenkin kiihottavaa katsella, kun hän siellä pyllistelee suoritusten tahdissa supertiukoissa trikoissaan. Ei myönnä, mutta luulen että nauttii itsekin saamistaan katseista - muiltakin kuin minulta. Vapaa-ajalla usein tiukat legginsit vaikka kauppareissuilla ja sama asia siellä.
Peppumies 42
Paskiainen kirjoitti:
Just sun kaltaisten miesten takia pyrin käyttämään peittävämpiä vaatteita. Tiedätkö yhtään kuinka ällöttää on ku vanhempi mies tuijottaa kuola valuen naista.... jopa ystäväni on joskus ahdistunut siitä miten miehet tuijottavat mua joten mietippä sitä. Häpeä kun mietit naista objektina...
En tiedä, mutta itse tykkään katsella jos on tarjolla mitä katsoa. Kyllä aika korjaa sen että jossain vaiheessa huomaat että katseet osuvat aina viereesi. Nauti nyt kun vielä voi.
Vierailija kirjoitti:
Omallakin vaimolla pikkarit näkyi juoksuhousuista läpi. Kyllä oli mukava käydä lenkillä.
perganä teidän waimokultia kaikil herlkuperse ja kiima päällä vaan ei meillä. Antasko ne palstakaverilleki?
kyllästynyt puutteeseen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omallakin vaimolla pikkarit näkyi juoksuhousuista läpi. Kyllä oli mukava käydä lenkillä.
perganä teidän waimokultia kaikil herlkuperse ja kiima päällä vaan ei meillä. Antasko ne palstakaverilleki?
Oliko suomennusta saatavilla
Paskiainen kirjoitti:
Just sun kaltaisten miesten takia pyrin käyttämään peittävämpiä vaatteita. Tiedätkö yhtään kuinka ällöttää on ku vanhempi mies tuijottaa kuola valuen naista.... jopa ystäväni on joskus ahdistunut siitä miten miehet tuijottavat mua joten mietippä sitä. Häpeä kun mietit naista objektina...
Blaa blaa blaa. Ei ole yksi eikä kaksi kertaa, kun vanhemmat naiset ovat katselleet muualle kuin silmiin uimarannalla tai kuntosalilla. Vanhemmatkin ihmiset ovat ihmisiä tarpeineen. Kai sen nyt järkikin sanoo, että jos liikkuu hyvin paljastavissa vaatteissa niin porukka töllää enemmän kuin normivaatteissa. Parhaimmillaan tullut todistettua salilla tapauksia, jossa treenataan vaatteissa, joista näkyy puolet tisseistä, nännit ja kamelinvarvaskin.
Tänään koulussa näin hoikalla naisella todella tiukat housut niin että kyllä pikkuhousujen muodot paistoi selkeästi läpi tuli samalle luennolle. Meni sitten ajatukset ja pasmat aivan sekaisin eikä tullut opiskelusta mitään. Kyllä tuollainen näky vaivaa mielessä kun muutenkin tekisi mieli.... mies30
kumpa se nainen tulisi ja koskettaisi
Vierailija kirjoitti:
Näin peppumiehenä näinä aikoina elää kuin taivaassa. Kaupassa käydessäkin näkee naisten treenattuja tai muuten hyvänmuotoisia pyllyjä kireissä housuissa. Minua ei haittaa yhtään vaikka teillä ei ole salipäivä. Kaupassa saattaa "unohtua" joku tuote niin että pääsee seuraamaan loittonevaa täydellistä takamusta. Kiitos kaikki ihanat kropasta huolta pitävät naiset, älkää vain lopettako sulojenne esittelyä :)
Tosin usein miettii kun kannikat väräjää että on löpsä peppu kuitenkin ilman trikoita...treenatun tai treenaamattoman, kelle oikeat kortit osuneet, pepun kyllä näkee trikoiden läpi
Vierailija kirjoitti:
kyllästynyt puutteeseen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko suomennusta saatavilla
Perhhana eka sana mitä muuta et ymmärrä
Naiset/Tytöt haluaa esitellä kroppaansa, jos pukeutuu paljastavasti. Millainen HALOO nousis jos miehet/pojat pukeutuisi pelkkiin sukkahousuihin ;)
Itseä ainakin kiinnostaa naisten kauneus ja varsinkin lantion alue, joten jos jollakin naisella on naisellinen vartalo ja varsinkin jos vielä pukeutunut niin, että hyväilee muotoja, hakeutuu katse välittömästi lantion alueelle ja pillun suuntaan. Ei voi mitään vaikka miten yrittäisin välttää asiaa
mies44 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana nainen tuli lenkillä vastaan todella tiukoissa harmaissa trikoissa. Cameltoe näkyi todella selvästi läpi. Piti vielä kääntyä ja katsoa perään. Olivat takaa aivan yhtä tiukat. Trikoot upposivat pakaroiden väliin, korostaen tuota peppua entisestään.
miksei tuollaiset naiset voi ehdottaa että tulisitko hieroon kotiini pakaroita. kaikilla ois kivempaa. itse ainakin annan ääneni kuulua hyville muodoille
Sillä naisella on ihana oma mles.
Vierailija kirjoitti:
Paskiainen kirjoitti:
Tätä yhtälöä en oikein tajua, käytetään paljastavia vaatteita ja tiukkoja housuja keräämään katseita ja sitten pahastutaan kun joku katsoo?
Niitä ei käytetä miehiä varten, vaan itseä varten. Kaikki ei aina ole miehiä varten. Etuoikeutetut pilalle passatut hetero äijät.
Ihana mies kirjoitti:
Naiset/Tytöt haluaa esitellä kroppaansa, jos pukeutuu paljastavasti. Millainen HALOO nousis jos miehet/pojat pukeutuisi pelkkiin sukkahousuihin ;)
No kuule. Mä kerron sulle.
Siitä ei nousi naisten keskuudessa mitään haloota. Ei niinku mitään.
Kun ei vois vähempää kiinnostaa millainen nakki sulla siellä on.
Vierailija kirjoitti:
Näin peppumiehenä näinä aikoina elää kuin taivaassa. Kaupassa käydessäkin näkee naisten treenattuja tai muuten hyvänmuotoisia pyllyjä kireissä housuissa. Minua ei haittaa yhtään vaikka teillä ei ole salipäivä. Kaupassa saattaa "unohtua" joku tuote niin että pääsee seuraamaan loittonevaa täydellistä takamusta. Kiitos kaikki ihanat kropasta huolta pitävät naiset, älkää vain lopettako sulojenne esittelyä :)
Tämähän se. Mukava käydä kaupoissa ja salilla katselemassa näkyjä.
Oma vaimo on nykyään sellainen tursake, että sitä ei edes housut kaunista.
Ihana mies kirjoitti:
No pukeudu saatan*. Sittenhän se nähdään. Tuu kertoo kokemuksia. Ja ai niin. Pic or did happen.
Vierailija kirjoitti:
Naisen logiikkaa laittaa paljastavaa vaatetta ensin päälle ja valittaa sitten että miehet tuijottaa??? No ilmankos?? Voi sitä pitää vähemmän paljastavaa jos ei halua et katotaan. Naisilla kyllä helppo kiusata miehiä kun pukeutumalla saa jo huomiota :D. Tuskin monikaan nainen tykkää kattoa miesten lättäperseitä työhousuissa
Mikä ois kuumempaa ku hyvännäkönen mies huomiotyöhousuissa.
Voi vitt*, teitä äijiä. Kaikki pyörii teidän himojenne, halujenne ja kullin ympärillä.
Pitäskö yrittää keskittyä joskus muuhunkin.