naisten/tyttöjen tiukat housut.
Vannoutuneena peppumiehenä jouduin tänään tukalaan tilanteeseen. Kassajaonossa oli edelläni viehkeä nuori nainen tiukimmissa housuissa mitä oon ikinä nähnyt. Katse siinä huomaamatta viipyili ku vähän puutteessakin olin. Siihen päälle vielä tunsin sen hajuveden yms. nenässä, niin johan alako muna paisumaan lahkeessa. Siitä sitten kiireesti autoon ennenku ihan täys seisokki iskee.
Siinä vähän naureskelin ittekseni, että oonkohan mä todella terve ja toimiva vai jotenki sairas :D
Kommentit (910)
joka 3. naisella tiukst ihohousut..näistä naisista joka 3. sais mut sekaisin kun perää tuijotan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin myöntää, että minua kyllä kiihottaa miesten katseet. Mulla on sellainen nykymittapuulla pieni, mutta pyöreä ja kiinteä takamus. Käytän usein tiukkoja, mutta kuitenkin sopivia housuja.
Ei kai siinä mitään väärää ole jos joku saa siitä silmäniloa ja minä vähän salaa nautin :)Todennäköisesti tuotat iloa ja nautintoa monelle meistä miehistä enemmän kuin arvaatkaan. Ainakin itse olen joutunut monesti menemään kotiin ja heti alkaa runkata. Joskus olen myös mennyt esim kirjaston vessaan ja helpottanut oloa jos olen kaupungilla nähnyt jotain liian kiihottavaa ja somaa. On tosi ihanaa katsella suloisia naisia, jotka ovat viettelevästi pukeutuneita. Yritän kyllä katsella sillain vaivihkaa, etten toljottaisi vaivaannuttavasti.
Kiva :) Edelleen tulee täällä seurailtua joitakin juttuja. Tuleehan sitä itsekin miehiä vilkuiltua sillä silmällä, joten mikseipä minuakin saisi. En itseäni tyrkytä, mutta olen huomannut että ihan perusmustat trikoot ja koko iän jatkunut liikkuminen riittää ;)
Mustat trikoot on parhaat. Tänään näin mamman vaunulenkillä mustissa trikoissa. Huomasi kyllä että hieman oli raskauskiloja, mutta tosi hyvännäköinen peppu oli silti. ;)
Nuorilla, mustilla naisilla on tosi seksikkäitä trikoita. Heillä on mitä näyttää, pyöreä perse, kapea lantio, joskus voi nähdä klitoriksen törröttävän. Jalat on pitkät ja lihaksikkaat.
Vierailija kirjoitti:
Pakko tulla näin naisena sanomaan, että minäkin pidän juoksutrikoita seksikkäinä. Tiedän jalkojeni näyttävän hyvältä niissä, enkä pistä pahakseni, jos huomaan peppuani katsottavan.
Oma vaimokin myöntänyt, että tykkää kun hänen peppuaan katsotaan.
Musta on ihanaa, kun miehet huomaa. Tykkään usein hieman kiusoitellakin. Jos huomaan miehen miltei kuolaavan himosta, niin voin lisätä vettä kiukaalle esimerkiksi pyllistämällä jonkin näennäisen tekosyyn nojalla jne.
Kesällä en pidä pikkareita leningin alla. Se tuntuu hirveen seksikkäältä. Olenkin koko kesän hirveässä kiimassa. Tulis pian taas kesä.
Vierailija kirjoitti:
Musta on ihanaa, kun miehet huomaa. Tykkään usein hieman kiusoitellakin. Jos huomaan miehen miltei kuolaavan himosta, niin voin lisätä vettä kiukaalle esimerkiksi pyllistämällä jonkin näennäisen tekosyyn nojalla jne.
Kesällä en pidä pikkareita leningin alla. Se tuntuu hirveen seksikkäältä. Olenkin koko kesän hirveässä kiimassa. Tulis pian taas kesä.
Moi Martti 58-v!
Vierailija kirjoitti:
Nuorilla, mustilla naisilla on tosi seksikkäitä trikoita. Heillä on mitä näyttää, pyöreä perse, kapea lantio, joskus voi nähdä klitoriksen törröttävän. Jalat on pitkät ja lihaksikkaat.
Mustat naiset ja miehet on ykkösiä. Heidän vartalonsa on tehty rakasteluun. Miehillä iso kalu ja bodyn kaaret kauniit. Selkä ja pakarat. Jalat. Puheääni.
Jos pukeutuu provosoivasti ja seksikkäästi, niin silloin voi olettaa, että joku kiihottuu. Miksi tätä aivan yksinkertaista asiaa ei ymmärretä?
Vierailija kirjoitti:
yoga pants kirjoitti:
Vannoutuneena peppumiehenä jouduin tänään tukalaan tilanteeseen. Kassajaonossa oli edelläni viehkeä nuori nainen tiukimmissa housuissa mitä oon ikinä nähnyt. Katse siinä huomaamatta viipyili ku vähän puutteessakin olin. Siihen päälle vielä tunsin sen hajuveden yms. nenässä, niin johan alako muna paisumaan lahkeessa. Siitä sitten kiireesti autoon ennenku ihan täys seisokki iskee.
Siinä vähän naureskelin ittekseni, että oonkohan mä todella terve ja toimiva vai jotenki sairas :D
Kiihottava ajatus että kalusi kovettuu. Tykkäisitkö jos twerkkaisin yogapöksyillä sun munaa?
Ziissös, kraistus! Alkoi seisomaan jo tuosta kirjoituksestakin!
Teen naisille miehenä samaa takaisin, varsinkin kesäisin. Kun vetää shortsit jalkaan ilman oluhousuja ja lähtee asioimaan, niin kyllä naiset jää tapittamaan lahkeessa näkyvää kullia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mustat naiset ja miehet on ykkösiä. Heidän vartalonsa on tehty rakasteluun. Miehillä iso kalu ja bodyn kaaret kauniit. Selkä ja pakarat. Jalat. Puheääni.
Se on monesti kuin norsut parittelisivat, hidasta, kankeaa ja työlästä. Lihaksissa pitää olla elastisuus. Lisäksi ruumiinrakenne, valkoisilla on monesti pitkä selkä ja se on turn off, sorry. Iho on kelmeä. Puheessa ei ole aistillisuutta ja pehmeyttä. Näkisippä ittenne kun panette.
Vierailija kirjoitti:
eipä sen parempii kuin suomalaiset. tummilla afroilla iso perse ja treenamaton sekä tikkujalat...
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitat kai pyöreä perse ja kapea vyötärö? Ei voi olla pyöreä perse ja kapea lantio samaan aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitat kai pyöreä perse ja kapea vyötärö? Ei voi olla pyöreä perse ja kapea lantio samaan aikaan.
Kyllä hän on oikeassa. Juoksijalle täytyy olla kapea lantio ja pyöreä perse. Pikamatkat,puhun mustista, sun pitäisi nähdä se kroppa. Alison Felix, Davers, kuinka pieni se on ja vyötärö luonnollisesti kaponen. Ja ihan täällä stadissa tarkka esteettinen silmä kesällä huomioi ne.
Olen yli 50v suomalainen mies. Koko ikäni kestänyt liikunta on tehnyt vartalostani lähes teräksisen lujan. Mistään kohdasta et saa nipistettyä kuin korkeintaan hieman ihoa väliin. En käytä äijä vaatteita vaan hyvän näköisiä muodikkaita ja usein sopivan istuvia vaatteita. Pidän erittäin hyvää huolta itsestäni, ihostani, hiuksista. Naiset katselevat minua avain häpeilemättä esim ruokakaupassa. Hymyilen heille takaisin sopivassa tilanteessa. Joskus he yrittävät olla kuin eivät huomaisi, mutta katsovat salaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen yli 50v suomalainen mies. Koko ikäni kestänyt liikunta on tehnyt vartalostani lähes teräksisen lujan. Mistään kohdasta et saa nipistettyä kuin korkeintaan hieman ihoa väliin. En käytä äijä vaatteita vaan hyvän näköisiä muodikkaita ja usein sopivan istuvia vaatteita. Pidän erittäin hyvää huolta itsestäni, ihostani, hiuksista. Naiset katselevat minua avain häpeilemättä esim ruokakaupassa. Hymyilen heille takaisin sopivassa tilanteessa. Joskus he yrittävät olla kuin eivät huomaisi, mutta katsovat salaa.
Verhoatko jumalaisen vartalosi naisten/tyttöjen tiukkoihin housuihin, vai miksi valitsit tietoiskusi kanavaksi juuri tämän ketjun?
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä se on ok. Itse olen 57 v ja BMI 34.
Hametta juostessa? Ok, jos pyöräilet käytä silloinkin hametta ja alle ei mitään. Jos tunnistaisin, niin vinkkaisin. Mulla on hyvä näkö.