Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

naisten/tyttöjen tiukat housut.

yoga pants
31.05.2016 |

Vannoutuneena peppumiehenä jouduin tänään tukalaan tilanteeseen. Kassajaonossa oli edelläni viehkeä nuori nainen tiukimmissa housuissa mitä oon ikinä nähnyt. Katse siinä huomaamatta viipyili ku vähän puutteessakin olin. Siihen päälle vielä tunsin sen hajuveden yms. nenässä, niin johan alako muna paisumaan lahkeessa. Siitä sitten kiireesti autoon ennenku ihan täys seisokki iskee.

Siinä vähän naureskelin ittekseni, että oonkohan mä todella terve ja toimiva vai jotenki sairas :D

Kommentit (910)

Vierailija
281/910 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo kävi lasten kanssa semmosessa sisäleikkipuistossa. Siellä lasten perässä rymytessä ei farkut varmaan ole kovin käytännölliset, joten hänellä oli jalassa mustat juoksuhousut. Joista saattoi oikeassa valossa näkyä hieman pikkuhousut läpi. Toivottavasti siellä oli isiä, jotka saivat piristystä päivään tuosta ;)

Vierailija
282/910 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllhän tällainen jättää sanattomaksi, vaikka Wishin mainos onkin.

https://contestimg.wish.com/api/webimage/5b7d1fdf44965a3c183bb567-large…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/910 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania pyllyjä ja keäsisin farkkushortseja. Olen ottanut niistä salaa kuvia kännykälläni ja katselen niitä sitten kotona 55 tuumaisesta telkustani ja runkkaan.

Vierailija
284/910 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikas kuumat :) Tosin alla pitäisi olla stringit, jotka ovat tuota kuviota kapeammat.. :)

Vierailija
285/910 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juoksuhousuissa on yleistynyt tuollainen peppua korostava leikkaus/sauma. Esim tässä:

https://www.biancaneve.fi/product/1958/b-lift--legginsit-harmaa

Ja tässä suora lainaus biancaneven sivulta:

Biancaneven legginsit korostavat käyttäjänsä parhaita puolia ja soveltuvat muodikkuutensa ansiosta käytettäväksi myös salin ulkopuolella.

Jokainen sauma, muoto ja leikkaus on tarkoin harkittu, ottaen huomioon urheilun ja muodin vaatimukset. Silkkisen pehmeät ja nukkaantumattomat kankaat tuntuvat kevyeltä päällä sekä kestävät toistuvaa pesua menettämättä ominaisuuksiaan.

"korostavat käyttäjänsä parhaita puolia ja soveltuvat muodikkuutensa ansiosta käytettäväksi myös salin ulkopuolella." ;)

Vierailija
286/910 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tiukka peppu toppahousupeppu/ulkoiluhousut. Salaa ihastunut naiseen ja haaveilen hänestä,vallan usein, etenkin vaimon kanssa rakastellessa

Vierailija
287/910 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hain viikonloppuna lapset vaimoni siskolta hoidosta. Sisko on lähes samannäköinen kuin vaimoni, pitkä ja hoikka mutta peppu on kuitenkin mukavan pyöreä. Jo saapuessani ihastelin hänen pitkiä jalkojaan mustissa ihonmyötäisissä legginsseissä. Kyseessä oli todellakin ohuet legginssit, eikä juoksuhousut. Tämän näin, kun hän kumartui suoraan lampun alla. Pikkuhousut näkyivät aivan täysin läpi. Pikkuhousut olivat sellaiset puolistringit, ilmeisesti hipsterit? Todella seksikäs näky..

Niin makea näky oletteko tehneet mitään koskaan ? Eikö nää vaimojen siskot ole joskus pahojakin härnääjiä parhaimillaan etumusta hieroneet? Mulla kävi yhden upean näköisen naiskaverin kanssa joka käytti aina tiukkoja trikoita kun kåvin kylässä usein niin että seisokki nous pystöön. Juteltiin jotain huumorijuttua juuri kun hän yhtäkkiä sen huomasi. Tuumasi vaan naurahtaen että onkohan mulla jotain muuta mielessä ja hymyili leveästi ja suorastaan kiusasi katseilla. Myöhemmin kyllä pantiin useampaankin otteeseen hänen kans kunnes muutti muualle ja ikävä jäi

Vierailija
288/910 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo kävi lasten kanssa semmosessa sisäleikkipuistossa. Siellä lasten perässä rymytessä ei farkut varmaan ole kovin käytännölliset, joten hänellä oli jalassa mustat juoksuhousut. Joista saattoi oikeassa valossa näkyä hieman pikkuhousut läpi. Toivottavasti siellä oli isiä, jotka saivat piristystä päivään tuosta ;)

laita kuva muuten cain kyrsii kuvitella...

Vierailija
289/910 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

4667 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

laita kuva muuten cain kyrsii kuvitella...

Laittaisin kyllä, jos sattuis kuva olemaan.. voin koittaa napata salakuvan ens kerran, kun vaimo trikoissa..

Vierailija
290/910 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hain viikonloppuna lapset vaimoni siskolta hoidosta. Sisko on lähes samannäköinen kuin vaimoni, pitkä ja hoikka mutta peppu on kuitenkin mukavan pyöreä. Jo saapuessani ihastelin hänen pitkiä jalkojaan mustissa ihonmyötäisissä legginsseissä. Kyseessä oli todellakin ohuet legginssit, eikä juoksuhousut. Tämän näin, kun hän kumartui suoraan lampun alla. Pikkuhousut näkyivät aivan täysin läpi. Pikkuhousut olivat sellaiset puolistringit, ilmeisesti hipsterit? Todella seksikäs näky..

Niin makea näky oletteko tehneet mitään koskaan ? Eikö nää vaimojen siskot ole joskus pahojakin härnääjiä parhaimillaan etumusta hieroneet? Mulla kävi yhden upean näköisen naiskaverin kanssa joka käytti aina tiukkoja trikoita kun kåvin kylässä usein niin että seisokki nous pystöön. Juteltiin jotain huumorijuttua juuri kun hän yhtäkkiä sen huomasi. Tuumasi vaan naurahtaen että onkohan mulla jotain muuta mielessä ja hymyili leveästi ja suorastaan kiusasi katseilla. Myöhemmin kyllä pantiin useampaankin otteeseen hänen kans kunnes muutti muualle ja ikävä jäi

Ei olla tehty. Tämä sisko on todella viaton ja olen 99% varma että tuokin vilautus oli tahaton, joka tekee siitä ehkä vielä kiihottavampaa kuin jos se olisi ollut tarkoituksellista.

Vierailija
291/910 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lukion tyttöjen liikunnanopettaja oli sairaslomalla, joten tytöt tulivat meidän liikuntatunnille. Kyllä oli vaikea keskittyä urheiluun, kun jokapuolella peppuja toinen toistaan kireämmissä trikoissa.

Vierailija
292/910 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanon miehenä kannattaa peilistä tsekata jalkoja. Jos ne ovat suhteellisen pitkät ja kauniisti muotoutuneet, niin jees. Olen hyvin esteettinen herra. Ja perse ei mikään muotopuoli.

Vierailija
293/910 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on 70v impo

Vierailija
294/910 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mukava käydä lasten kanssa hoplopissa, kun pääsee kattelemaan mammojen trikoopeppuja.

Vierailija
295/910 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko tulla näin naisena sanomaan, että minäkin pidän juoksutrikoita seksikkäinä. Tiedän jalkojeni näyttävän hyvältä niissä, enkä pistä pahakseni, jos huomaan peppuani katsottavan.

Vierailija
296/910 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko tulla näin naisena sanomaan, että minäkin pidän juoksutrikoita seksikkäinä. Tiedän jalkojeni näyttävän hyvältä niissä, enkä pistä pahakseni, jos huomaan peppuani katsottavan.

Luulen, että kaikki naiset hieman salaa nauttivat siitä kun saavat tuolla tavalla "tahattomasti" olla esillä.

Vierailija
297/910 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin myöntää, että minua kyllä kiihottaa miesten katseet. Mulla on sellainen nykymittapuulla pieni, mutta pyöreä ja kiinteä takamus. Käytän usein tiukkoja, mutta kuitenkin sopivia housuja.

Ei kai siinä mitään väärää ole jos joku saa siitä silmäniloa ja minä vähän salaa nautin :)

Todennäköisesti tuotat iloa ja nautintoa monelle meistä miehistä enemmän kuin arvaatkaan. Ainakin itse olen joutunut monesti menemään kotiin ja heti alkaa runkata. Joskus olen myös mennyt esim kirjaston vessaan ja helpottanut oloa jos olen kaupungilla nähnyt jotain liian kiihottavaa ja somaa. On tosi ihanaa katsella suloisia naisia, jotka ovat viettelevästi pukeutuneita. Yritän kyllä katsella sillain vaivihkaa, etten toljottaisi vaivaannuttavasti.

Vierailija
298/910 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin myöntää, että minua kyllä kiihottaa miesten katseet. Mulla on sellainen nykymittapuulla pieni, mutta pyöreä ja kiinteä takamus. Käytän usein tiukkoja, mutta kuitenkin sopivia housuja.

Ei kai siinä mitään väärää ole jos joku saa siitä silmäniloa ja minä vähän salaa nautin :)

Todennäköisesti tuotat iloa ja nautintoa monelle meistä miehistä enemmän kuin arvaatkaan. Ainakin itse olen joutunut monesti menemään kotiin ja heti alkaa runkata. Joskus olen myös mennyt esim kirjaston vessaan ja helpottanut oloa jos olen kaupungilla nähnyt jotain liian kiihottavaa ja somaa. On tosi ihanaa katsella suloisia naisia, jotka ovat viettelevästi pukeutuneita. Yritän kyllä katsella sillain vaivihkaa, etten toljottaisi vaivaannuttavasti.

Kiva :) Edelleen tulee täällä seurailtua joitakin juttuja. Tuleehan sitä itsekin miehiä vilkuiltua sillä silmällä, joten mikseipä minuakin saisi. En itseäni tyrkytä, mutta olen huomannut että ihan perusmustat trikoot ja koko iän jatkunut liikkuminen riittää ;)

Vierailija
299/910 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva :) Edelleen tulee täällä seurailtua joitakin juttuja. Tuleehan sitä itsekin miehiä vilkuiltua sillä silmällä, joten mikseipä minuakin saisi. En itseäni tyrkytä, mutta olen huomannut että ihan perusmustat trikoot ja koko iän jatkunut liikkuminen riittää ;)

Joo jatka samaan malliin, kesällä on kiva katsella kun trikoot hikoo jalkovälistä.

Vierailija
300/910 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo jatka samaan malliin, kesällä on kiva katsella kun trikoot hikoo jalkovälistä.

Kesällä käytän hametta tai kauniita shortseja (paitsi tietysti kylmällä ilmalla trikoot käy) :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi